Ja oppii arvostamaan hyvää kotiaSe mikä ei tapa, vahvistaa :urjo:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja oppii arvostamaan hyvää kotiaSe mikä ei tapa, vahvistaa :urjo:

Jos olen kuumessa ensvikon torstaina vedään kyllä kourallinen Burana naamaan ja meen silti pääsykokeeseen
en rupea odottamaan vuoden suraavaan mahdolisuuteen pyrkiä
Melko typärä systeemi meille hurrille tää, että on vaan yksi mahdollisuus vuodessa pyrkiä polisiikouluun :( Mutta mitä sillä voi. Buranalla menään 
Mulla on myös aavistuksen viluinen olo ollut eilisaamusta alkaen. :/ jospa tämä torstaihin mennessä lähtisi! Eilen alkoi tuntua, ettei materiaalista olisi jäänyt päähän yhtään mitään. Tänään aion lukea vielä tehokkaasti, mutta sitten se alkaakin olla siinä.
Mulle ainakin toi 1500 m juoksu on vaikeaa... Oli nimittäin tarkoitus hakea vasta ensi vuonna, mutta muutin mieltäni kaksi kuukautta sitten. Eli aika on ollut vähän, ja juoksukunto oli lähes nollassa silloin. Nyt on vähän parempi, mutta en ole 100 että se riittää vieläkään :( Lihaskunto :dance: on ihan ok mutta eihän se auta jos juoksu mene penkinalta :itku: No se nyt on mikä se on, sillä ei nyt enää voi tehdä mitään. Aion huilia ja lukea nämä päivät mikä on jäljellä
Muuten, viittaakko toi Pink_88 sun ikään, ja minkälainen koulutustausta sulla on?
Perusasioitahan tuolla pelkästään kysellään, näin ainakin itse koin tuon silloin aikanaan..
Ja 1500m rata on testeissä aika köykänen, joten itselläkin parantui aika testeissä huomattavasti siitä, mitä reenaillessa meni kotipuolessa..
Tsemppiä kaikille hakijoille :thumbs:
, onko näin?Asiaa, kuume mukavasti nousussa ja nyt 1,5 astetta normaalia korkeampi jopa lääkkeen+unen jälkeen! ARGH.
Mulla on vaikka mitä nippelitietoa ;) no en tiedä, olen yrittänyt opetella EU:n asiat mahdollisimman monipuolisesti. Perusasiat ovat hyvin hallussa ja suurimman osan asioista ymmärrän ja muistan kun vihkosta luen, mutten välttämättä paljoakaan pysty muistista muutamista asioista kertomaan. Esim. erillisvirastot olen opetellut niin, että niistä muutaman osaan mainita. Toivottavasti esseekysymyksinä olisi sellaiset asiat, joista pystyy kertomaan hyvin eikä juuri esim. erillisvirastoja koskevat :D
Kirjan olen lukenut vähän joka päin ja uskoisin sisäistäneeni sen. Aineistoaineen kirjoitus jännittää sen takia, että mitenhän sitä osaa omia ajatuksiaan liittää aineistoon. Eli esim. onko omakohtaiset esimerkit hyviä vaiko olisiko parempi perustella mielipiteitään jotenkin muuten. Äh.
Kuntokokeessa mulla varmaankin vahvimpina juoksu, vatsat ja ylätalja, jos voimat eivät ole totaalisesti kulutetut. Olen miettinyt kaikki mahdolliset kauhuskenaariot juoksussa kompastumisesta&nilkan murtamisesta otteen lipeämiseen nuken kanssa.
Ja kyllä, -88 viittaa ikääni eli kohta olen täyttämässä 21 ja lukiopohjalta olen tulossa yrittämään![]()
Toivottavasti pääsemme molemmat kouluun :dance:
Kiitos palautesta! Pieni kysymys vaan. Kuin toi äidinkieli ole ruotsia en oikein ymmärtänyt toi sana "köykänen" :( Mitä se mahtaa tarkoittaa? Ja onko "se rata" sellainen joka kiertää asuntolan etupiha ja liikuntasalin edustan? Kuulin että se on mäkinen rata, onko näin?