Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huge sanoi:Kyl kannattaa tähdätä siihen että ekalla yli, jos siihe jää kovin pitkäksi aikaa vääntämää niin aikaa kuluu niin paljon että hylsy tulee.
McKnight sanoi:Se seinämä ylitetään ennen sitä varsinaista ketteryysrataa, eli siinä ei ole aika vielä juoksemassa. Mahdollisesti seinämästä tulevat sakkosekunnit lisätään sitten radan loppuaikaan.
SannaBlondi sanoi:Jos olen nyt oikein ymmärtänyt niin kannataa siis mennä nopeimmalla mahdollisella keinolla yli seinästä ja ottaa vaikka se sekunti tai pari sakkoa kuin jäädä kokeilee oikeaa tyyliä. Haastattelussa käydessä jäin siihen käsitykseen, että seinä kuuluu rataan eli siis aika juoksee silloinkin.
McKnight sanoi:No ainakin me suoritimme sen viimeksi järjestetyssä valintakokeessa siten, ettei seinä kuulunut varsinaiseen rataan.

Pex31 sanoi:Mulla meni kaiken kaikkiaan 3 h josta 40 min henk koht haastattelua.
Ja menikö se ryhmätehtävä teillä hyvin..oliko huutoäänestystä vai saitteko asiallisen keskustelun aikaiseksi?:thumbs:McKnight sanoi:Nyt on sitten 2. vaihekin käyty ja täytyy sanoa, että ainakin minulle jäi todella outo olo koko hommasta.
Haastattelussa ei kyllä ollut minkäänlaista provosointia, keskustelu oli koko ajan todella asiallista ja mukavaa, eikä erityisemmin mitään "hämärää" edes kysytty. Saas nähdä, paha mennä sanomaan, että miten meni, niin outo fiilis jäi.
Noh, mut se on varmaa, et pitkä viikko taas edessä!!!!hms81 sanoi:Mullakin tuli tosi outo olo...eikä tosiaankaan pysty sanomaan miten meni! Jotenkin näin jälkiviisaana olis voinu paremminkin vastailla :( ....tai sit ei...Noh, mut se on varmaa, et pitkä viikko taas edessä!!!!
finfighter sanoi:Aivan äärettömän outo olo jäi....tuntuu et ei menny vahvasti ja ois voinnu toisinkin vastata! No ei auta muu kuin odottaa viikko ja sittenhän se selviää! Pitkä viikko edessä!
McKnight sanoi:Me olemme kyllä varsinainen Positiivisella Asenteella Poliisikouluun Ry ;)
Noh, pessimisti ei pety koskaan. :thumbs:
Toooodella pitkä viikko edessä...
Olet kyllä aivan oikeassa!Kaveri just kysy et mikä vittu mua vaivaa,kun aina menee muka heikosti noi testit!No nyt mulla on selitys siihen: Positiivisella Asenteella Poliisikouluun Ry! :lol2: