Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Hmmm, toivottavasti tuo B-ryhmä ei sitä tarkoita... ja vaikka tarkoittaisikin, ni kyllä sieltä vielä jatkoon ponnistetaan!! :rock: Onnea kaikille täällä pyöriville jatkoon päässeille, toivottavasti mahdollisimman moni pääsee sisään!

finfighter sanoi:
Tuolla poliisikoulun sivuilla luki näin: "Valintakokeen toiseen vaiheeseen kutsutaan ensimmäisessä vaiheessa menestyneitä hakijoita pisteiden osoittamassa paremmuusjärjestyksessä". Eli kun mä olen B-ryhmässä niin olenko mä sitten a-ryhmää perässä pisteissä. Voi ny PRKL
No eihän se nyt sitä tarkoita. Se tarkoittaa, että pisteiden mukaan laitetaan järjestykseen, ja tietyn pisterajan ylittäneet kutsutaan.

Tsemppiä haastatteluihin. Muistakaa, että haastattelustakin voi saada hylätyn, joten ei soitellen sotaan!

Mahtaako olla Treelle II-vaiheen kokeisiin muita menijöitä? Ite kuulun parhaaseen B-ryhmään!:david:

Onnea me kaikki siellä tarvitaan :worship:

Mitä materiaalia se ketteryysradalla oleva seinä on, puuta, betonia? Ja kuinka leveä se on, että saako siitä minkälaisen otteen?
Lentokuperkeikan riman korkeus about? Onko se rima vai kuminauha (jostakin luin että kuminauha...

SannaBlondi sanoi:
Mitä materiaalia se ketteryysradalla oleva seinä on, puuta, betonia? Ja kuinka leveä se on, että saako siitä minkälaisen otteen?
Lentokuperkeikan riman korkeus about? Onko se rima vai kuminauha (jostakin luin että kuminauha...

Seinä on puuta ja leveys on muutaman sentin joten siitä saa hyvän otteen.
Kuperkeikan rimana on kuminauha ja korkeus alle 1,5 m, muistaakseni.
Eivät ole mitään hirmu pahoja mutta leuanveto auttaa seinään ja pitäähän ylätaljaa vielä muutenkin vedellä, joten ei muuta kun treenaamaan. :whip:

Kiitos vastauksesta. Seinän ei pitäisi tuottaa ongelmia kerta siitä otteen saa. Rakennettiin harjoitusseinä, leveys n. 12cm ja yli pääsen, tyyli omalaatuinen, mutta eikös se ole pääasia että sen pääsee yli...
1,5m kuulostaa aika kurjalta. Viime treeneissä meni just ja just 110cm (luin jostain että se olisi noin sen verran) On vissiin ponnistusvoima ja tyylikin vähän hakusessa.

SannaBlondi sanoi:
Kiitos vastauksesta. Seinän ei pitäisi tuottaa ongelmia kerta siitä otteen saa. Rakennettiin harjoitusseinä, leveys n. 12cm ja yli pääsen, tyyli omalaatuinen, mutta eikös se ole pääasia että sen pääsee yli...
1,5m kuulostaa aika kurjalta. Viime treeneissä meni just ja just 110cm (luin jostain että se olisi noin sen verran) On vissiin ponnistusvoima ja tyylikin vähän hakusessa.

Tyyli ei ihan vapaa ole, jalkoja ei saa käyttää kuin vasta siinä vaiheessa kun kynerpäät on saanut reunan yli, muuten saa sakkoa ajan muodossa.

Muutenkin kannattaa treenata kunnolla,koska itse koe on yllättävän kova...laittoi mut ainakin hapoille kunnolla.Onnea kokeisiin...

finfighter sanoi:
Muutenkin kannattaa treenata kunnolla,koska itse koe on yllättävän kova...laittoi mut ainakin hapoille kunnolla.Onnea kokeisiin...

Sama täällä, meikäläinen laski siinä suihkussä miltei jääkylmää vettä käsivarsille ennen uintia kun oli niin paha polte..

Mutta onnea minunkin puolestani kaikille uusille yrittäjille kokeisiin. :thumbs:

Morjes!

Haen itse poliisikouluun armeijan suoritettuani, eli 2007. Kysyisin vielä että kuinka paljon nykyään alle 180cm miehiä kokeissa / koululla pyörii? (Kun tuo pituusraja poistui) Itse olen ainoastaan 173cm, eli onko OIKEASTI toivoa hommaan? Muuten täytän hakukelpoisuuden ja uskoisin pärjääväni.

Kiitos etukäteen vastauksistanne. :thumbs:

No mun silmiini ei kauheasti osunut lyhyitä sällejä....itse olen vähän vajaa 190cm ja mun mielestä ei sillä ole väliä että ootko 173 vai 190 pitkä,jos fyysiset kokeet menevät sujuvasti läpi.Tietty mulle se aidan ylitys on hivenen helpompaa...mutta uskoisin että pääset jos läpäiset kaikki osa-alueet hyvillä pisteillä.

Onnistui se aidan ylitys ja lentokuperkeikka minunkin mahtavalla 171cm pituudellani. Eipä kai lisäsenteistä haittaa olisi, mutta ei pitäisi olla hyötyäkään... Kyllä ne tarvittavat pisteet voi lyhytkin saada.
SannaBlondille, taitaa se "riman" korkeus olla just joku 110-130 mut kyllä se menee kun kymmenen metrin vauhdilla tulee ja ponnistaa yläviistoon. Seinästä saa hyvän otteen, ensin vaan käsillä ylös (kädet suoraks) sit jalka yli ja se onkin siinä... Uinti teki minullakin tiukkaa viimeiseksi, koko kroppa hapoilla on yllättävän raskasta uida. Mut hitaasti rintauinnilla ehtii... :)

Kestävyysuinti on varmasti minulle se vaikein kohta. Mulla on sellainen uintityyli, että siinä uidaan melkein toisella kyljellä jalkojen potkiessa yht'aikaa. Onkohan sallittua? Siis tämä tyyli ei väsytä yhtään.

Kertokaas siellä 2 vaiheessa (alkupäässä) käyneet sitten miten meni ja minkälaista oli!
Ja zemppiä kaikille!!!!:kippis1:

miglu sanoi:
Itse olen ainoastaan 173cm, eli onko OIKEASTI toivoa hommaan? Muuten täytän hakukelpoisuuden ja uskoisin pärjääväni.

Mitäs luulisit jos pituusrajaa ei ole?

McKnight sanoi:
Tyyli ei ihan vapaa ole, jalkoja ei saa käyttää kuin vasta siinä vaiheessa kun kynerpäät on saanut reunan yli, muuten saa sakkoa ajan muodossa.

Onko tietoa miten paljon sakkoa? Seinästä pääsen yli tällä hetkellä niin että roikun siinä kuin mikäkin apina :lol2: ja kiipeän sen jalkoja käyttäen yli.

Eile tuli käytyy II-vaihe läpite. Ittestä tuntu että oli aika nopee temposta hommaa( oli vähä haastattelun jälkeen semmonen olo että WTA FUCK.. tässäkös tää jo oli)

JTK sanoi:
Eile tuli käytyy II-vaihe läpite. Ittestä tuntu että oli aika nopee temposta hommaa( oli vähä haastattelun jälkeen semmonen olo että WTA FUCK.. tässäkös tää jo oli)

Millainen haastattelu sulla oli??Olen kuullut et ne voi olla todella paljon poikkeavia....joillakin kestää 5min ja toisilla 15 min.Yrittivätkö hiillostaa??

no kyllä mulla meni aikaa siinä haastattelussa yli ton 15 minuutin. En mä ainakaa kokenu sitä semmosena että ois kauhee hiillostusmeininki ollu päällä vaik oli siinä jotai pientä ilmassa...

Nyt voisitte vähän pistää spoileria peliin, eikös joo? Eli mitä ne teiltä kyselivät? :D SannaBlondille: Aikasakko tais olla jotain luokkaa sekunti tai kaksi. tärkeintä oli päästä siitä yli. Toki se sekunti tai kaksi voi olla ratkaiseva, mutta tuskinpa se siihen kaatuu. Yrityksiäkin oli kolme, et ekalla voi koittaa puhtaasti, jos ei mene ni toisella sit vaan jalka ylös ja yli.

Back
Ylös Bottom