Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Kyl kannattaa tähdätä siihen että ekalla yli, jos siihe jää kovin pitkäksi aikaa vääntämää niin aikaa kuluu niin paljon että hylsy tulee.

Huge sanoi:
Kyl kannattaa tähdätä siihen että ekalla yli, jos siihe jää kovin pitkäksi aikaa vääntämää niin aikaa kuluu niin paljon että hylsy tulee.

Se seinämä ylitetään ennen sitä varsinaista ketteryysrataa, eli siinä ei ole aika vielä juoksemassa. Mahdollisesti seinämästä tulevat sakkosekunnit lisätään sitten radan loppuaikaan.

McKnight sanoi:
Se seinämä ylitetään ennen sitä varsinaista ketteryysrataa, eli siinä ei ole aika vielä juoksemassa. Mahdollisesti seinämästä tulevat sakkosekunnit lisätään sitten radan loppuaikaan.

Aijaa.. sitte sitä on muutettu, koska kun mä olin kokeissa niin kello lähti kyllä juoksemaan jo ennen seinämää.

Jos olen nyt oikein ymmärtänyt niin kannataa siis mennä nopeimmalla mahdollisella keinolla yli seinästä ja ottaa vaikka se sekunti tai pari sakkoa kuin jäädä kokeilee oikeaa tyyliä. Haastattelussa käydessä jäin siihen käsitykseen, että seinä kuuluu rataan eli siis aika juoksee silloinkin.

SannaBlondi sanoi:
Jos olen nyt oikein ymmärtänyt niin kannataa siis mennä nopeimmalla mahdollisella keinolla yli seinästä ja ottaa vaikka se sekunti tai pari sakkoa kuin jäädä kokeilee oikeaa tyyliä. Haastattelussa käydessä jäin siihen käsitykseen, että seinä kuuluu rataan eli siis aika juoksee silloinkin.

No ainakin me suoritimme sen viimeksi järjestetyssä valintakokeessa siten, ettei seinä kuulunut varsinaiseen rataan.

McKnight sanoi:
No ainakin me suoritimme sen viimeksi järjestetyssä valintakokeessa siten, ettei seinä kuulunut varsinaiseen rataan.

Kyllä!Juuri näin.Aika ei "juokse" seinämää ylitettäessä,koska sen jälkeen tuli se ensimmäinen tasapaino harjoite(hypittiin tasajalkaa penkin yli).Ja sitten aika lähti käyntiin,kun alettiin hyppimään "ristijaloin(tai jotain?)".10 toistoa ja sitten radalle.:rock:

Jeps... Eli tämän kevään kokeessa ainakin: Ensin seinä, sit joku taipuvuusnäyte tms. eli kädet varpaisiin (tai edes lähelle, minullekkaan ei aikasakkoa siitä tullut vaikka polvet koukistuivat), sit penkin yli hyppelyä. Sitten vasta aika lähti käyntiin, eritavalla penkin yli hyppelyä, lentokuperkeikka, aidan ali, aitojen yli ja maaliin. Aika katkeaa tähän. Sen jälkeen nukenkanto ja sitten kuntosalille.
Tulikohan tarpeeksi epäselvästi... :)

Onkohan se rata ollu sitte liian vaikea ku ovat muuttaneet sen noin päin. :) meillä se oli tosiaan toisinpäin.

Tulihan se 2 vaihe sitten käytyä. Ei ollut mitään uskomatonta hiillostusta edes haastattelussa, vaikkakin aikas pahoja kysymyksiä heittivät. Minkäslaisia fiiliksiä muilla tuli.
Nyt on luvassa rajua nollaamista :kippis1: malliin.

Pex31 sanoi:
Mulla meni kaiken kaikkiaan 3 h josta 40 min henk koht haastattelua.

Mitäs kiperiä kyssäreitä heittivät? Vaikkakin kaikillehan se on hlökohtaista mitä kyselevät... (kunhan utelen...:) Ja menikö se ryhmätehtävä teillä hyvin..oliko huutoäänestystä vai saitteko asiallisen keskustelun aikaiseksi?:thumbs:

Do dii ja huomenna jatkuu sitten taistelu kouluun pääsemisestä!Ja 10.5 tietää käytännössä,että pääseekö kouluun vai ei.Kohta nukkumaan ja 10.00 huomenna alkaa matka kohti espoon otaniemeä!

Nyt on sitten 2. vaihekin käyty ja täytyy sanoa, että ainakin minulle jäi todella outo olo koko hommasta.

Haastattelussa ei kyllä ollut minkäänlaista provosointia, keskustelu oli koko ajan todella asiallista ja mukavaa, eikä erityisemmin mitään "hämärää" edes kysytty. Saas nähdä, paha mennä sanomaan, että miten meni, niin outo fiilis jäi.

McKnight sanoi:
Nyt on sitten 2. vaihekin käyty ja täytyy sanoa, että ainakin minulle jäi todella outo olo koko hommasta.

Haastattelussa ei kyllä ollut minkäänlaista provosointia, keskustelu oli koko ajan todella asiallista ja mukavaa, eikä erityisemmin mitään "hämärää" edes kysytty. Saas nähdä, paha mennä sanomaan, että miten meni, niin outo fiilis jäi.

Mullakin tuli tosi outo olo...eikä tosiaankaan pysty sanomaan miten meni! Jotenkin näin jälkiviisaana olis voinu paremminkin vastailla :( ....tai sit ei... :rolleyes: Noh, mut se on varmaa, et pitkä viikko taas edessä!!!!

hms81 sanoi:
Mullakin tuli tosi outo olo...eikä tosiaankaan pysty sanomaan miten meni! Jotenkin näin jälkiviisaana olis voinu paremminkin vastailla :( ....tai sit ei... :rolleyes: Noh, mut se on varmaa, et pitkä viikko taas edessä!!!!

Aivan äärettömän outo olo jäi....tuntuu et ei menny vahvasti ja ois voinnu toisinkin vastata! No ei auta muu kuin odottaa viikko ja sittenhän se selviää! Pitkä viikko edessä!

Samat fiilikset täällä... Ei mitään tietoa menikö hyvin vai päin hittoa... Noh, ei auta kuin odottaa, sittenhän sen näkee...

finfighter sanoi:
Aivan äärettömän outo olo jäi....tuntuu et ei menny vahvasti ja ois voinnu toisinkin vastata! No ei auta muu kuin odottaa viikko ja sittenhän se selviää! Pitkä viikko edessä!

Me olemme kyllä varsinainen Positiivisella Asenteella Poliisikouluun Ry ;)
Noh, pessimisti ei pety koskaan. :thumbs:

Toooodella pitkä viikko edessä...

McKnight sanoi:
Me olemme kyllä varsinainen Positiivisella Asenteella Poliisikouluun Ry ;)
Noh, pessimisti ei pety koskaan. :thumbs:

Toooodella pitkä viikko edessä...

:hyper: Olet kyllä aivan oikeassa!Kaveri just kysy et mikä vittu mua vaivaa,kun aina menee muka heikosti noi testit!No nyt mulla on selitys siihen: Positiivisella Asenteella Poliisikouluun Ry! :lol2:
Ja nyt grillaamaan!! :rock: :kuola:

Back
Ylös Bottom