Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Napsahti kutsu 2.vaiheeseen. Vinkkejä/kokemuksia otetaan mielellään vastaan!
Yksi hyvä esimerkki on tehdä leuanveto sarja loppuun, jonka jälkeen jäädä vielä tankoon roikkumaan. Farmari kävely, lisäpaino leuanveto + roikunta, yhden käden roikunta ja maastavedot pidoilla.Onko muuten mitään näppärää niksiä gripin parantamiseen?
Ihan jees kirjoitus joka pitää taustoituksen osalta paikkansa mutta varsinainen pointti ei sisänsä pidä vettä.
Kirjoittaja pohtii, miten saadaan tietty ihmisryhmä hakemaan poliisikoulutukseen. Miten olisi kohdennettu mainonta?
Moro. Mietinnässä olisi hakea seuraavassa haussa, mutta en vielä ole aloittanut lukemista. Kerkeääkö tässä ajassa hyvin sisäistää, vai jättääkö suosiolla haun sitä seuraavaan kertaan, että kerkeää opiskella materiaalin kunnolla. Onko 2-3kk riittävä aika tutustua vielä alaan ja lukea materiaali huolella.
Kuntotestistä en suuremmin ressiä ota, koska mielestäni olen kaikissa osa-alueissa vahva ja reenitaustaa löytyy jo usealta vuodelta.
Itselläni oli aivan samanlaisia ajatuksia kun hain polamkiin 2016. Pääsykokeissa jännitin melkoisesti ja varsinkin 2.-vaiheen yksilö-ja ryhmätehtävissä, joissa arvioidaan mm. esiintymistaitoa. Pusersin testit läpi hurjalla tsempillä ja tuloksena olikin lähes täydet pisteet noilta osa-alueilta. Silloin älysi senkin, ettei se haittaa jos jännittää tai että se näkyy, vaan arvion kohteena on pikemmin se, kuinka tilanteesta selviää jännityksensä kanssa.Morjes! Olen 28v perheenisä ja ajatuksena hakea poliisikouluun. Koen olevani taitava keskustelemaan ihmisten ja erilaisten persoonien kanssa ja läheisetkin ovat potkineet perseelle, että hakisin kouluun. Yksi iso kysymys ja haaste on itselläni, eli esiintyminen yleisön edessä, jossa koen jännittäväni hirmuisen paljon ja koen sen isona haasteena, koska ajattelen että täytyisi olla niin "sujut" itsensä kanssa, että moisesta ei olisi murhetta . Onko jollain poliisikouluun hakeneella tai sisällä päässeellä ollut samanlaista "haastetta"? Karistuuko nämä koulun aikana, eli opetellaanko hallitsemaan omaa jännitystä ja tietynlaisia tilanteita? Kiitos jo etukäteen!
En tiedä kuinka nuori olet, mutta kannattaisko sun rauhassa kehittää fysiikkaa vielä jonkun aikaa, ettei ihan vielä hakisikaan poliisikouluun ?Nostetaas vähän tätäkin ketjua. Eli olis tarkoituksena hakea nyt poliisikouluun, elokuussa olisi kuntotestit, mutta tuntuu että olen ihan pulassa. Penkki ei yllä millään vastimuksiin (varmaankin joku reilu 50kg maksimi) eikä leukojakaan mene kuin 1, juoksua en osaa edes ajatella.
Minkälaisella ohjelmalla suosittelisitte, että jatkaisin treenaamista? Mieluiten, että juoksua sekä salia olisi molempia samaan aikaan, kun tässä on enää vain puolisen vuotta kuntotesteihin. Tähän asti olen tehnyt Starting strenghtiä ja vähän mietityttää saanko penkin nousemaan tuonne 65kg paikkeille..
Nostetaas vähän tätäkin ketjua. Eli olis tarkoituksena hakea nyt poliisikouluun, elokuussa olisi kuntotestit, mutta tuntuu että olen ihan pulassa. Penkki ei yllä millään vastimuksiin (varmaankin joku reilu 50kg maksimi) eikä leukojakaan mene kuin 1, juoksua en osaa edes ajatella.
Minkälaisella ohjelmalla suosittelisitte, että jatkaisin treenaamista? Mieluiten, että juoksua sekä salia olisi molempia samaan aikaan, kun tässä on enää vain puolisen vuotta kuntotesteihin. Tähän asti olen tehnyt Starting strenghtiä ja vähän mietityttää saanko penkin nousemaan tuonne 65kg paikkeille..
Reilu 5kk aikaa eli pitäisi riittää helposti vähintään minimirajojen täyttämiseen, jos vaan jaksat treenata, syödä ja levätä kunnolla. Arvelen, että olet melkolailla aloittelija treenaustaustalta, joten tuloksia tulee kyllä nopeasti, kun aloitat tavoitteellisen treenaamisen. Aloita NYT äläkä vasta ensi viikolla/ensi kuussa. Nyt pohjaan ihan omiin kokemuksiin:Nostetaas vähän tätäkin ketjua. Eli olis tarkoituksena hakea nyt poliisikouluun, elokuussa olisi kuntotestit, mutta tuntuu että olen ihan pulassa. Penkki ei yllä millään vastimuksiin (varmaankin joku reilu 50kg maksimi) eikä leukojakaan mene kuin 1, juoksua en osaa edes ajatella.