Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten se "muodon vuoksi" hakeminen varavaihtoehtoon on yhtään parempi kuin hakea kouluun jonne haluat?
Niin, miksi et hakisi suoraan sinne poliisikouluun?
Täällä uus ketjusta kiinnostunut rekisteröityi juuri!
Antakaa armoa, en ole lukenut koko 400-sivuista ketjua läpi, joten toivottavasti en jankkaa samoja asioita mitä on jo keskusteltu. Tarkotus ois hakea poliisikouluun, mutta nyt uudistuksen myötä ja muutenkin on ollut paljon pohdittavaa. Tietääkö kukaan onko asuminen poliisikoulun asuntolassa edelleen ilmaista?
Olen parikymppinen nuori nainen (naisenalku ;)), joten kuntokoe myös jännittää. Olen kyllä alkanut reenaamaan, ja tosissani aijon jatkaakin. Nyt uudistuksen jälkeen kyllä vähän jo uskalsin huokaista, mielestäni kuntokoe on nyt omalle kohdalleni ajateltuna ehkä hippusen iisimpi.
Oon valmistunut sosiaalialalta, ja ehtinyt kerätä reilusti myös työkokemusta. Sosiaalisuuden koenkin vahvuudekseni, joten toivon mukaan haastattelut menis ainakin mukavasti.
Kokemuksia ja tsemppejä kaipailen!
Taidan siis nyt hakea yhteishaussa muodon vuoksi johonkin varavaihtoehtoon ja vuoden päästä sitten satalasissa yritän sisään.
blablabla
Tarkoitan tällä siis sitä, että itse kokeessa jaettava artikkeli on kaikilla sama, mutta kaksi muuta artikkelia olisivat esimerkiksi valinnaisia eli olisi vaikkapa pari vaihtoehtoa joista saa itse valita.
Kysyisin tuosta nukenkantotestistä, jos ei nukke nouse, joutuuko jättämään leikin kesken? Kuinka paljon nukkea on saatava nostettua, jotta suoritusta ei lasketa keskeytyneeksi?