Isolle Vaaleelle terkkuja ja iso hali!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos me vaikka Lehtisen kans päästäis tällä kertaa kouluun
Ylänapit piti olla aina kiinni, mutta neekerioppilas rastat päässä oli ihan ok. Siitä huomauttaminen olisi varmaan ollut rasismia. No onneksi se heppu pääsi ja lähti finskille lentäjäks :DKyllä se Lehtinen on siellä ollut jo kauan opiskelijoita vahtimassa, sen pitäis ennemmin päästä pois sieltä ;)
Täällä kun on ammattitekijöitä paikalla, niin heitän kysymykseni tänne. Miksi näin eilen LP -tunnuksilla varustetun auton eilen? Eikö LP loppunutkaan kokonaan vuoden vaihteessa, vai eikö autoon vain ole vaihdettu vielä tunnuksia?
Kyllä printit vaihtuu.. mutta sikäli kun olen kuullut, niin ihan ekasta listasta lähtien entistä LP:n porukkaa on joissain laitoksissa käytetty päivittäistehtävien hoitoon koska ohuella mennään. Ja tuliko tämä jollekin yllätyksenä? - No ei ainakaan minulle, mutta ilmeisesti arvon ministerille ja ylijohtajalle tulee kunhan ymmärtäävät mitä tässä taas tapahtui. Huraa Räsänen, Paatero ja POHA.
Juu näin on, eli JP:n partioina ovat olleet. Eikä kerran tai kaksi kertaa, vaan lähes päivittäin. "Mikään ei muutu"...Ei siihen kauaa mennyt kun alkoi muuttumaan.
Miksi ei elokuussa ja vaikka keväällä?
Eihän siihen tarvitse treenata jos tietää kumpi jaloista on oikea ja kumpi vasen ja osaa liikuttaa niitä. Eri asia tietysti jos ei jaloissa ole voimaa pompata pienen penkin yli, sitten kannattaa treenata voimaa niihin. Voisin väittää, että eläkeikää lähestyvä äitinikin tuon pystyy tekemään.
Paatero varmaan hommaa jokaiselle sitten välineet ja sellaisen mutkan joka mahtuu vapaa-ajalla kulkemaan vaivattomasti ja huomaamattomasti niin on pelit ja vehkeet joilla leikkiä, rrright?
Kumpihan näistä hauista on se suositumpi. Ensimmäinen alkaisi heti kesän jälkeen, joten ajankohdaltaan voisi kuvitella, että houkuttelee hakijoita. Toiseen kuitenkin olisi aikaa valmistautua vähän enemmän, joten onkohan tasokin jälkimmäisessä korkeammalla? Ensimmäiseen ei ole ollut aikaa kellään lukea materiaaleja, kuin sen 2kk.
Tuo on siis sinusta huono uutinen? En ymmärrä miksei poliisi saisi tehdä sivuduunia, jos vaan tahtoo. Taksikuski ja poke on ne yleisimmät ja helpoimmat lisäduunit. Mutta edes joku näkisi, että mitä se poken työ todellisuudessa on, ja miksi sillä ei kiinnosta jokaisesta kiinniotosta tehdä numeroa ja mennä antamaan lausuntoa.
Toki tuosta "henkilö toimisi tilanteessa poliisina" voi olla montaa mieltä..
Mites Pakislaiset? Haetteko molempiin hakujaksoihin?? Minä itse haen molempiin ja sitä kautta on sitten paremmat mahdollisuudet päästä sisälle!!!
Mites Pakislaiset? Haetteko molempiin hakujaksoihin?? Minä itse haen molempiin ja sitä kautta on sitten paremmat mahdollisuudet päästä sisälle!!!