Vakituinen voi? Ja miten tää kierto toteutetaan ja "missä" "kiertää"?Tarkoitus ei ole lyödä lyötyä enempää, mutta ainakin Pirkanmaalla määräaikainen ei voi päästä kierrolle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vakituinen voi? Ja miten tää kierto toteutetaan ja "missä" "kiertää"?Tarkoitus ei ole lyödä lyötyä enempää, mutta ainakin Pirkanmaalla määräaikainen ei voi päästä kierrolle.
Hohhoh, tulipahan sitten kahlattua taas pääsykokeen eka vaihe läpi.
Sain samat, mutta seinämä 8 ja penkki 25. Juoksua et laittanu, mutta ite vedin 6:40 jäisessä hiekkakasassa. Veikkaan et 3 tai 4 pojoo tulis.Kaikki osa-alueet meni mulla mielestäni ihan hyvin. Kuntokoe seuraavasti:
Vatsat 31
Seinämä 10
Nukenkanto 10
Leuat 12
Penkki 22
Uinti hyväksytty.
Jäisessä hiekkakasassa? Eikai tähä aikaa enää mitään jäätä ole? :OSain samat, mutta seinämä 8 ja penkki 25. Juoksua et laittanu, mutta ite vedin 6:40 jäisessä hiekkakasassa. Veikkaan et 3 tai 4 pojoo tulis.
Sain samat, mutta seinämä 8 ja penkki 25. Juoksua et laittanu, mutta ite vedin 6:40 jäisessä hiekkakasassa. Veikkaan et 3 tai 4 pojoo tulis.
Oottako pitäny jotain urheilujuomaa mukana että hörppää suoritusten välissä vai ihan vettä? (erittäin tärkeä tieto) :D
Missä ryhmässä olit? Itte olin A3:ssa
Samassa sitten oltiin. Ja ekassa ryhmässä juoksu.
Oli kyllä kieltämättä aikast ventti olo kun kotiin pääsi, mutta oikein hyvillä fiiliksillä noin loppupeleissä.
Oltiinkohan me jutuissa mahollisesti?
Kenties, oon semmonen pitkähkö, vaalea, länsirannikolta ainakin kuulemma puheen mukaan..:D
Joo, ei ookkaan ;) Olin siis aikasemmalla hakujaksolla.Jäisessä hiekkakasassa? Eikai tähä aikaa enää mitään jäätä ole? :O
Joo, ei ookkaan ;) Olin siis aikasemmalla hakujaksolla.
Määräaikaisten pois potkiminen on täyttä totta, jos ei lisärahaa tule. Itselläni on tuttuja, jotka ovat olleet töissä sen 2-3 vuotta, mutta kesällä päättyvät työt jos lisärahaa ei tule. Eli toisin sanoen, ovat jo käytännössä työttömiä. Jos tosiaan tätä menoa jatkuu, poliisikoulun voi lyödä samantien kiinni ainakin vuoteen 2014 asti. Muuten valmistuville poliiseille ei töitä ole tiedossa.
Ja btw, itselläni on virkaikää 2 v 3 kk. Virkaa on jäljellä 23.9. asti. On helvetin hienoa jäädä työttömäksi 2,5 vuoden jälkeen.
Sama hakujakso, mut päivästä en osaa sanoo. Sitä hiekkaa oli tosiaan vaan sen verran et se luisti jään päällä. Mut joka tapauksessa sehän oli kaikille sama 6 minuuttia noissa olosuhteissa on perkeleen hyvin!Ahaa, oltiinkohan sitten samalla? 6.4? Sillo se lenkkipolku tosiaan oli aika jäinen, mut ihan hyvin hiekotettu. Ite olin ekas juoksuporukassa, taisin säntäillä sen aikaan 6.01.