Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onnea :) Ite oottelen vielä huomiseen.

Huomasin tuosta paperista tämmösen lauseen:
"IV Valintapäätöksen teko
Valinta päätös julkistetaan Poliisiammattikorkeakoulun ilmoitustaululla 27.6.2011 ja muutoksenhakuaika on 28.6. - 11.7.2011"

Häh, kai tosta nyt joku kirje tulee kuitenkin kotiin että "sinut on valittu.."?

Komppaan Tinbhanii ----> koomaan. Paitsi huomen täytyy silti mennä töihin, no koomailen siellä. Eiks muka muille pakkislaisille tullu kutsua tarkastukseen ku Jetille ja kersantille?

Komppaan Tinbhanii ----> koomaan. Paitsi huomen täytyy silti mennä töihin, no koomailen siellä. Eiks muka muille pakkislaisille tullu kutsua tarkastukseen ku Jetille ja kersantille?

Ei ole tarkoitus herätellä turhaa toivoa, mutta muistelisin että meidän haussa joillekin tuli vielä viikonlopun jälkeenkin viimeiset kutsut.

Tilanne oli ainakin sama, eli ihan loppuviikkoon meni kutsujen saapuminen.

Huomasin tuosta paperista tämmösen lauseen:
"IV Valintapäätöksen teko
Valinta päätös julkistetaan Poliisiammattikorkeakoulun ilmoitustaululla 27.6.2011 ja muutoksenhakuaika on 28.6. - 11.7.2011"

Häh, kai tosta nyt joku kirje tulee kuitenkin kotiin että "sinut on valittu.."?

Tulee kirje. Muistelisin, että oma kirje saapui saman päivänä, jona päätös julkistettiin ilmoitustaululla. :)

Ei ole tarkoitus herätellä turhaa toivoa, mutta muistelisin että meidän haussa joillekin tuli vielä viikonlopun jälkeenkin viimeiset kutsut.

Tilanne oli ainakin sama, eli ihan loppuviikkoon meni kutsujen saapuminen.

Joo salaa toivoin kans et mun kutsu olis myöhässä/eksyny postissa...mutta kuulin just et alotuspaikkoja on ilmeisesti vähennetty. 24 otetaan sisään. Todellakin siis turha toivoa.

Joo salaa toivoin kans et mun kutsu olis myöhässä/eksyny postissa...mutta kuulin just et alotuspaikkoja on ilmeisesti vähennetty. 24 otetaan sisään. Todellakin siis turha toivoa.

Jep, 24 per aloittava kurssi. Eli käytännössä ekaan aloittavaan otetaan 24 miinus edellisestä varasijoilta tulevat. Siitä seuraavaan 24 sun haun porukkaa ja sitten vierä siitä varasijoille seuraavan hakujakson ekaan aloittavaan kurssiin. Meidän hausta taisi jäädä 15 varasijoille joista on nyt neljä? jo aloittanu peruutusten myötä. Eli rautalangasta 13 + 24 + varasijat :)

Mä oon nyt kyl hirmu väsyny, nii saatto mennä vähän ohi toi sun selitys, vaikka väänsitki rautalangasta :D mut siis kuulin et yhteensä 24, koska toinen alkava kurssi oli peruutettu. Eli ei alkais kahta kurssia tästä mun hausta, vaan pelkästään yksi. En tiedä onko noista 24 sit osa viel varasijoilla?

Mä oon nyt kyl hirmu väsyny, nii saatto mennä vähän ohi toi sun selitys, vaikka väänsitki rautalangasta :D mut siis kuulin et yhteensä 24, koska toinen alkava kurssi oli peruutettu. Eli ei alkais kahta kurssia tästä mun hausta, vaan pelkästään yksi. En tiedä onko noista 24 sit osa viel varasijoilla?
Mistä kuulit, että toinen kurssi on peruutettu? Tokassa vaiheessa sanottiin, että meistä 40 pääsee sisälle.

joo niihän siellä sanottiin. Tuttu joka haki kans tässä haussa, oli soittanu koululle. Niin sille oli kerrottu. En oo nyt ihan varma pitääkö paikkaansa vai oliko hän ymmärtäny jotain väärin. Mut jos asia tosiaan on noin, ni aika vähäset on mahdollisuudet päästä sisään. Kovasti siis onnea kaikille sisäänpäässeille :) kova oli kisa nyt!
No mä taidan ainaki odotella, että työllisyystilanne hieman paranee ennen kuin lähen yrittää uusiks. Vois kiertää maapallon täs ootellessa..

Normaalistihan sisään on otettu 48+48, nyt ilmeisesti siis vain 24+24. Ainakin näin edellisellä alkaneella kurssilla Elikkä elokuussa aloittais yksi 24 ja syyskuussa toinen 24 henkilön ryhmä.

Suositut

Back
Ylös Bottom