Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Komppaan Tinbhanii ----> koomaan. Paitsi huomen täytyy silti mennä töihin, no koomailen siellä. Eiks muka muille pakkislaisille tullu kutsua tarkastukseen ku Jetille ja kersantille?
Huomasin tuosta paperista tämmösen lauseen:
"IV Valintapäätöksen teko
Valinta päätös julkistetaan Poliisiammattikorkeakoulun ilmoitustaululla 27.6.2011 ja muutoksenhakuaika on 28.6. - 11.7.2011"
Häh, kai tosta nyt joku kirje tulee kuitenkin kotiin että "sinut on valittu.."?
Ei ole tarkoitus herätellä turhaa toivoa, mutta muistelisin että meidän haussa joillekin tuli vielä viikonlopun jälkeenkin viimeiset kutsut.
Tilanne oli ainakin sama, eli ihan loppuviikkoon meni kutsujen saapuminen.
Joo salaa toivoin kans et mun kutsu olis myöhässä/eksyny postissa...mutta kuulin just et alotuspaikkoja on ilmeisesti vähennetty. 24 otetaan sisään. Todellakin siis turha toivoa.
Mistä kuulit, että toinen kurssi on peruutettu? Tokassa vaiheessa sanottiin, että meistä 40 pääsee sisälle.Mä oon nyt kyl hirmu väsyny, nii saatto mennä vähän ohi toi sun selitys, vaikka väänsitki rautalangasta :D mut siis kuulin et yhteensä 24, koska toinen alkava kurssi oli peruutettu. Eli ei alkais kahta kurssia tästä mun hausta, vaan pelkästään yksi. En tiedä onko noista 24 sit osa viel varasijoilla?
A.c.a.b.
Tai sit se tarkoitti all criminals are bastards, tietty.
Tai sit se tarkoitti all criminals are bastards, tietty.