No joo, kuinka monella alalla pääsee suoraan kouluun? Jos on vuositolkulla kortistossa, voi katsoa peiliin.Toki miinuksena, että sitten pääsee kortistoon ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No joo, kuinka monella alalla pääsee suoraan kouluun? Jos on vuositolkulla kortistossa, voi katsoa peiliin.Toki miinuksena, että sitten pääsee kortistoon ;)
Hei Tanten! annahan kommentti tähän mun kirjoitukseen oliko pahasti kielioppivirheitä?
by: Neutriino
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011040713506898_uu.shtml
Hyvällä tuurilla voi jopa muutama kortiston pollari saada töitä, jos jonkun työryhmän esittämä raportti otetaan vakavasti vastaan.
Miten teillä, jotka olitte nyt kokeissa, meni fyysinen osuus? Neutriino? Mä olin laiska, enkä ollu jaksanu juosta about yhtään ennen testejä. Se kyl kostautu! Oli jalat niin hapoilla, että meinas laatta lentää. Hillitsin kuiteski itteni, ja väänsin loputki osuudet :D Ihan nii hyvin ei menny mitä treeneissä, mut eiköhä syynä ollu huonot syömiset ku ei ruoka uponnu ja sit toi juoksu..Naisena tulokset oli tälläset:
juoksu:7:05
vatsat:28
seinämä:8
nukke:8
käsinkohonta talja:10! Omalla salilla 15-17 :o ja kyynärvärret tulessa ton 10 jälkeen!!
penkkipunnerrus:11
uinti: 2min 24s
Joo..ihan tyytyväinen oon, vaikka tietty paremminki ois voinu vetää..Saas nähä riittääkö! Kirjallinen tuntu menevän ihan ok.
Jossu: Mullaki meni harjotellessa leukoja 15-20, mutta toi koulun talja on tosiaan normaalia jäykempi.
Neutriino: Ei millään pahalla, mutta vaikka pääsisitkin sisään, niin kannattaa jatkossa keskittyä tuohon oikeinkirjoitukseen TODELLA paljon. Poliisin työssä pitää kirjoittaa virallista materiaalia päivittäin, ja suoraan sanoen tuo sinun tekstisi on aivan hirveää luettavaa. Ymmärrän toki että tämä on nettipalsta eikä tarkoituskaan ole kirjoittaa äikän ylppäreihin, mutta kyllä alkeellisimmat yhdyssanavirheet ja lauserakenteet pitäisi saada kohdilleen...Älä ota tätä henkilökohtaisena vittuiluna vaan kehittämiskohteena, sillä äidinkielen perusteet PITÄÄ olla hanskassa pollarihommissa, no excuses.
Selvä.Sori vain Shagrath, mutta kirjoitin sen tahallani huonosti, koska en jaksanut heti alkaa kokeiden jälkeen kyylämään äidinkieltä. Lisäksi tiedän, että minulla on äidinkielessä ongelmia siitä ei tarvitse mainita erikseen minulle! Tiedän kyllä itsekin, mitä pitää harjoitella!
by. neutriino