Itse olen ensimmäistä kertaa menossa kokeisiin ensi viikon tiistaina. Mielessä tietenkin pyörii molemmat vaihtoehdot jatkon kannalta. Mahtavaahan se olisi ensimmäisellä kerralla päästä, mutta aion hakea uudelleen tietenkin jos ensimmäinen kerta ei onnistu. Mihinkään aikaisempaan tekstiin nyt suoranaisesti viittaamatta, kysyisin sellaisilta jotka ovat jo useamman kerran hakeneet. Ja kysymys koskee 3 tai ehkä nyt jo 4 kertaa uudistuksen myötä kouluun hakevia. Eli, onko mielessä koskaan käynyt/oletteko omalla kohdallanne miettineet, että ehkä se koulu/ammatti ei ole juuri sinua varten? Ja ketään en todellakaan tuomitse/aliarvioi tms tällä kysymyksellä. Lähinnä uteliaisuudesta. Itse ainakin olen miettinyt jo nyt asiaa, pohtinut lähinnä sitä kuinka monta kertaa viitsiin hakea, vai uskonko jo vähemmällä että jos/kun en kokeita läpäise, niin ko. ammatti ei ole minua varten. Tietenkin se riippuu, mistä vajaiksi jääneet pisteet ovat koostuneet. Esim. kuntokoetta on suhteellisen helppo parantaa, mutta psykologisia ei niin vaan treenatakkaan kuntoon.
Ja olen pahoillani jos aiheutan jollekkin mielipahaa puuttumalla asiaan.
Ja olen pahoillani jos aiheutan jollekkin mielipahaa puuttumalla asiaan.
Viimeksi muokattu: