Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä uskotte mun mahdollisuuksien olevan päästä 3-4 vuoden päästä polamkiin, kun taustalla on 4 päihtymispidätystä, joista kaksi vahingontekojen takia, eli neki vielä rikkeenä? Alaikäsenä tehdyt hölmöilyt. Sen jälkeen olen ammatin saanut ja työkokemusta on, inttiin olis tarkotus mennä ja kaikinpuolin urheilen ja treenaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä uskotte mun mahdollisuuksien olevan päästä 3-4 vuoden päästä polamkiin, kun taustalla on 4 päihtymispidätystä, joista kaksi vahingontekojen takia, eli neki vielä rikkeenä? Alaikäsenä tehdyt hölmöilyt. Sen jälkeen olen ammatin saanut ja työkokemusta on, inttiin olis tarkotus mennä ja kaikinpuolin urheilen ja treenaan.

Kukaan ei täällä osaa edelleenkään tuohon vastata, mutta viime aikojen hakijamäärällä, et tulisi pääsemään. Tiedän kolme henkilöä, ketkä ovat nyt karsiutuneet yhden putkayön takia. Syy on kerrottu soittaessa suoraan. Kaksi putkayötä ovat olleet PolL ja yksi pehmeällä puolella vahingonteon takia. Aikaa noista 2-6v.

Ei kai tuohon kukaan osaa vastata, mutta hankalaa voi olla, kun hakijoita tuntuu työttömien jonoon olevan nyt ihan jonoksi asti.

Kukaan ei täällä osaa edelleenkään tuohon vastata, mutta viime aikojen hakijamäärällä, et tulisi pääsemään. Tiedän kolme henkilöä, ketkä ovat nyt karsiutuneet yhden putkayön takia. Syy on kerrottu soittaessa suoraan. Kaksi putkayötä ovat olleet PolL ja yksi pehmeällä puolella vahingonteon takia. Aikaa noista 2-6v.

Ei kai tuohon kukaan osaa vastata, mutta hankalaa voi olla, kun hakijoita tuntuu työttömien jonoon olevan nyt ihan jonoksi asti.
Mulle sanottiin viime kesana, jolloin omasta putkareissusta oli tullut kuluneeksi vuosi, etta pitaisi pari vuotta elaa nuhteettomasti jonka jalkeen hakisin uudestaan. Ensi kesana aattelin taas kokeilla, jolloin olisi takana 2v ilman sakkoja tai muita sanktioita.

Mulle sanottiin viime kesana, jolloin omasta putkareissusta oli tullut kuluneeksi vuosi, etta pitaisi pari vuotta elaa nuhteettomasti jonka jalkeen hakisin uudestaan. Ensi kesana aattelin taas kokeilla, jolloin olisi takana 2v ilman sakkoja tai muita sanktioita.

Yksi mun kaveri pääsi pääsykokeisiin vaikka olikin vuotta aikaisemmin ollut putkassa, muut paperit ja käytös niin moitteettomat. Lisäksi oli kirjoittanut pahoittelut tapahtuneesta hakupapereihin. Oli komisario kuulemma haastattelussa sanonut, että ei tuollaista pidä niin vakavasti ottaa.

Mutta varmasti on eri asia, jos putkaan on joutunut jonkun muun syyn kuin pelkän juopumisen takia.

Näin 18 vuotta tuossa sirkuksessa aikanaan palvelleenani voisin sanoa, etta tatskat ei vaikuta millään tavalla ja jos on putkayö juopumuksen tai jonkun muun pikkujutun takia niin tuurista kiinni, ei pitäisi vaikuttaa, mutta sillä helppo karsia jos kaksi samantasoista hakijaa. Ja sanoisin että parhaat treenimahdollisuudet koko Euroopassa saada itsensa ainakin fyysisesti huippukuntoon. Onnea kaikille jotka jaksatte vielä sinne pyrkiä... Ja kyllä niitä hommia löytyy ajan mittaan kun on valmis lähtemään vaikka Ylä-Suonion kihlakunnan takametsään aloittelemaan.

Mites paljon tuolla työharjoittelussa joutuu tekemään etätöitä läksyjen suhteen? Onko yhtään vai keskittyykö kaikki lähinnä kenttäjaksolle? Ja kuinka paljon niitä nyt ylipäänsä tulee? Meinaan tietäis vähän suunnitella muidenkin opintavoitteiden ajoittamista.

Ja kyllä niitä hommia löytyy ajan mittaan kun on valmis lähtemään vaikka Ylä-Suonion kihlakunnan takametsään aloittelemaan.

Ainoa syy, minkä olen keksinyt sille, että poliiseja koulutetaan aivan h*******ti liikaa on se, että sinne Ylä-Suonioonkin saadaan väkeä töihin.

Mites paljon tuolla työharjoittelussa joutuu tekemään etätöitä läksyjen suhteen? Onko yhtään vai keskittyykö kaikki lähinnä kenttäjaksolle? Ja kuinka paljon niitä nyt ylipäänsä tulee? Meinaan tietäis vähän suunnitella muidenkin opintavoitteiden ajoittamista.

Harjoittelun aikana ei tarvi kouluhommien suhteen murehtia, sen kun pööpöilee siellä missä käsketään. Kenttäjaksolla saa sitten tehdä toinen toistaan mielenkiintoisempia (l. turhempia) etiäisiä.

Harjoittelun aikana ei tarvi kouluhommien suhteen murehtia, sen kun pööpöilee siellä missä käsketään. Kenttäjaksolla saa sitten tehdä toinen toistaan mielenkiintoisempia (l. turhempia) etiäisiä.

Joihin ei kyllä normaalilla Äo:lla varustetulla yksilöllä montaa tuntia mene, että saa ne kaikki sutaistua. Joten ei huolta..

Mites tuo kokeen penkkipunnerrus käytännössä menee, eli kun ohjeissa lukee että suoritus yhtäjaksoinen, niin tarkoittaako se sitä ettei esim. punnerruksen yläasennossa saa huilia, vaan suoritus loppuu siihen kun liike pysähtyy?

Mites tuo kokeen penkkipunnerrus käytännössä menee, eli kun ohjeissa lukee että suoritus yhtäjaksoinen, niin tarkoittaako se sitä ettei esim. punnerruksen yläasennossa saa huilia, vaan suoritus loppuu siihen kun liike pysähtyy?

Yhtäjaksoinen tarkoittaa sitä, että siinä ei huilata. Jos huilaat niin se on siinä sitten. Huilaamaan kerkeet, kun meet siitä uimaan.

Ok, thanks. Ja sama pätee leuanvedossa?

Kyl leuoissa muistaakseni sai huilaa ala-asennossa. Eikä toi penkkikään muistaakseni niin ehdoton ollut, joku siellä kokeissa näytti lepuuttelevan ylä-asennossa, siitä nyt on aikaa, kun ite siellä olin. Ei pysty muistamaan tarkasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom