Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iltalehti:
Vahingonlaukaus: Poliisi ampui vartijan
Iltalehti:
Vahingonlaukaus: Poliisi ampui vartijan
Torstai 16.12.2010 klo 09.24
Vartija menehtyi ampumaharjoituksissa saamiinsa vammoihin.
Pudasjärven poliisilaitoksen aseenkäyttöharjoituksessa sattui vakava onnettomuus viime yönä. Erään miespuolisen poliisin ase laukesi vahingossa. Luoti osui toiseen mieheen, joka oli poliisivankilan vartija. Hän menehtyi saamiinsa vammoihin.
Oulun poliisilaitos tutkii tapausta syyttäjänviraston alaisuudessa. Rikosylikomisario Antti Luodon mukaan tapahtumien kulkua selvitellään parhaillaan, ja tapausta tutkitaan kuolemantuottamuksena.
Luoto on vaitonainen tapauksen yksityiskohdista. Hänen mukaansa kumpikaan osapuolista ei ollut työssään vasta-alkajia.
IL
nolo loppu leikkimiselle
Mites tatuoinnit vaikuttaa poliisikouluun pääsemiseen? Tällä hetkellä mulla ei ole ku selässä mutta entä jos olisi esim. olkapäissä tai hauiksissa? Saati sitten kyynärvarsissa, joihin kaikista eniten tekis mieli ottaa?
Joo.. Eli jos haastattelussa/muissa jutuissa on esim. t-paita päällä eikä silloin mitään tatuointeja näy niin ei pitäisi vaikuttaa?Ei nämä vaikuta ns. suoranaisesti, mutta voi antaa esim. haastattelussa huonon kuvan hakijasta.
Mites tatuoinnit vaikuttaa poliisikouluun pääsemiseen? Tällä hetkellä mulla ei ole ku selässä mutta entä jos olisi esim. olkapäissä tai hauiksissa? Saati sitten kyynärvarsissa, joihin kaikista eniten tekis mieli ottaa?
Ei nämä vaikuta ns. suoranaisesti, mutta voi antaa esim. haastattelussa huonon kuvan hakijasta.
Ei nämä vaikuta ns. suoranaisesti, mutta voi antaa esim. haastattelussa huonon kuvan hakijasta.