Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lejá sanoi:No niin, kyllähän se viime hetken vastoinkäyminen kuuluu asiaan.
Sairastuin poskiontelon- ja keuhkoputkentulehdukseen ja viimeisen viikon olenkin vain lepäillyt. Kuumetta oli onneksi vain yhtenä päivänä ja lääkärin mielestä ehdin parantua keskiviikkoon mennessä täysin. Katotaan miten käy, yhtään puolikuntoisena en pääsykokeisiin uskalla tulla. Ketutus on maksimaalinen koska huhtikuun pääsykokeet siirtyivät käden hajoamisen takia. Olo alkaa olla kyllä hyvä, mutta päiviäkin on aika vähän jäljellä . Vaikka täysin terveeksi itseni ehtisin saadakin, ei kroppa ehdi kuitenkaan palautua kunnolla... äh.
Torstai aamulla kello 5.58 saapuu juna Tampereen asemalle. Mikä on paras tapa päästä sieltä Hervantaan? taksi tietysti yksi vaihtoehto, mutta veikkaanpa että siitä kertyy hintaa aika mukavasti. Ja mitenköhän aikaisin tuonne päivystykseen pääsee ilmoittautumaan? kirjeessä luki että kannattaa tulla ajoissa, mutta mikäköhän on sitten liian aikaisin?
Tänään oli sit pääsykokeet ja jotain voisin tähän kirjotella. Ekaks oli kuntokokeet:
Juoksu ulkona 6:30
Vatsat 29/30
Seinä 10/10
Nukke 10/10
Leuat 10/xyz
Penkki 22/25
Sykoloogiset oli hiukka muuttunu viime tammikuusta, tehtiin mm. muistamistesti koneella kirjottaen. Ihan ok meininki oli yleisesti.
P.S. Meidän ryhmästä ehkä 5 veti röökiä :D
Aiheita oli 3, eka niistä oli Turvallinen elämä jokaiselle -esitteen tärkeimmät tavotteet. Muita aiheita en ees kunnolla lukenu, koska kirjotin ite tosta ekasta, joten en muista muita :DSullahan meni hyvin ainakin kunto-osio Mitäs aiheita oli aineessa? ja miltä tuntu noin yleensäkkin tutkintokieli + kirjalliset?
ylätaljasta ja laatikoista päätellen oot nainen. Kuntotesti meni naiseks helvetin hyvin, ainakin mun mielestä! Tosin en oo ikinä nähny kun naiset ylittää seinää tai nostaa nukkee.huh, nyt on eka vaihe ohi!
ylätaljasta ja laatikoista päätellen oot nainen. Kuntotesti meni naiseks helvetin hyvin, ainakin mun mielestä! Tosin en oo ikinä nähny kun naiset ylittää seinää tai nostaa nukkee.
mä en ole nyt saanut selvää tuosta että millaset näkövaatimukset sinne on, itse olisin heti menossa jos oisin varmam ettei toi näkö ole este pääsylle. eli osaako kukaan sanoo onko mitään toivoo kun o:-1,50 ja v:-1,25?
Aikast suoraan PolAMK:n sivuilta...: "Hakijan näkökyvyn tulee olla kummallakin silmällä erikseen vähintään 0.2 ilman silmälaseja ja piilolinssejä sekä silmälaseilla tai piilolinsseillä korjattuna kummallakin silmällä erikseen vähintään 1.0. "
Ja kokeet tuli suoritettua tänään, ei niin hyvin kuin olin suunnitellut(lähinnä kuntotesti, vaikkakaan ei hylkyjä), mutta josko niistä sitten edes jotain pisteitä sais..
eli pitäs varmaan käydä silmälääkäriltä kysymässä mikä se näkökyky mulla sit on?
eli pitäs varmaan käydä silmälääkäriltä kysymässä mikä se näkökyky mulla sit on?