Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Se ois lähtö 1½ tunnin päästä kohti junaasemaa. Ei nyt pahemmin jännitä, mutta jotenkin odottavainen fiilis kieltämättä kyllä on. Vielä ehtii junassa jotain viime hetken kertauksia tehdä jos ei ennen sitä tule sitten uni silmään. Huomenna illalla/yöllä kun pääsen takaisin kotiin tulee sitten raporttia miten meni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mä en ole nyt saanut selvää tuosta että millaset näkövaatimukset sinne on, itse olisin heti menossa jos oisin varmam ettei toi näkö ole este pääsylle. eli osaako kukaan sanoo onko mitään toivoo kun o:-1,50 ja v:-1,25?

Siellä vaaditaan siis 0.2 näkö = 20% näkö. Mulla oli -3,5 ja -3,25 ja mun näkö oli 0.13 = 13%. Eli veikkaampa, että sulla ei oo mitään hätää. Mä itse kävin lasikissa, ja nyt näkö onkin 1.5 = 150%, eli parempi kun normaali...:) Eli kannatan lasikia joka tapauksessa, ei mee hukkaan vaikka tavoite poliisikoulusta myöhemmin muuttusikin!

Tsemppiä kaikille vielä tän päivän kokeisiin! Mulla polvesta lisäinfoa 2 viikon päästä, joko on kunnossa tai sitten pahemminkin vinksahtanut:/

Siellä vaaditaan siis 0.2 näkö = 20% näkö. Mulla oli -3,5 ja -3,25 ja mun näkö oli 0.13 = 13%. Eli veikkaampa, että sulla ei oo mitään hätää. Mä itse kävin lasikissa, ja nyt näkö onkin 1.5 = 150%, eli parempi kun normaali...:) Eli kannatan lasikia joka tapauksessa, ei mee hukkaan vaikka tavoite poliisikoulusta myöhemmin muuttusikin!

Mulla oli kans suunnilleen saman verran miinusta ku sullakin ja kävin myös lasikissa, ei tosiaan menny hukkaan ne rahat =) on huomatavasti helpompi tehä melkeempä mitä vaan ku ei oo lasit tiellä, eikä piilareiden kanssa tarvii söheltää =D

itselläni on juuri saman verran korjausta ja koulussa olen. muistaakseni -1,25 molemmissa, joka muistaakseni tarkoitti 0,3 tai 0,4 eli etköhän siitä selviä.. vielä kun pikkasen siristät ni menee se :D

Melkein 22 tunnin reissun jälkeen ollaan kotiuduttu.
Pääsykokeet meni oikeastaan yli odotusten. Kirjallisiin tehtäviin olen melko tyytyväinen, tosin vaikea sanoa että miten lopulliset pisteet menee, mutta hyvin sain kuitenkin kirjoitettua. Psykologiset meni kohtalaisesti, noita kaikkia numero ja kirjain päättely tehtäviä en ehtinyt kokonaan tehdä, mutta mitä muitten kanssa juttelin niin niilläkin jäi ne kesken.
Fyysiset testit meni ihan ok.

Juoksu: 5:38 (meni yli odotusten, muutama viikko sitten urheilukentällä meni vähän päälle 6min)
Vatsat: 29 toistoa (asento oli vähän huono joten siihen korjaamiseen meni vähän aikaa, saattoi maksaa sen 1-2 toistoa).
Seinämä: 8/10 (tähän olen todella pettynyt, kotona harjoittelin ahkerasti tätä ja tuli 10 pisteen ylityksiä, mutta pääsykokeessa epäonnistuin vähän ja suoritus ei ollut kuulema puhdas).
Nukke: 10/10
Leuat: 20 toistoa
Penkki: 25 toistoa
Uinti: 1:48

Riippuu paljon miten saan pisteitä noista kirjallisista testeistä, mutta olen kyllä hiukan pettynyt jos ei tule kutsua toiseen vaiheeseen.

Onkos täällä juuri valmistuvilta/valmistuneilta kursseilta porukkaa? Miltä näyttää työtilanne teillä? Meidän kurssilla on valmistuminen lokakuussa ja ei pahemmin ole uskallettu töitä lupailla ainakaan pk-seudulla..

Onkos täällä juuri valmistuvilta/valmistuneilta kursseilta porukkaa? Miltä näyttää työtilanne teillä? Meidän kurssilla on valmistuminen lokakuussa ja ei pahemmin ole uskallettu töitä lupailla ainakaan pk-seudulla..

Ainakin kaverin luokalta on saanut kaikki töitä (voi olla että 1 tai 2 ei), kurssi valmistu alkukesästä. Ei kumminkaan paljoa vakkareita.

Huom, ne ketkä alottaa koulun ma 16.8, multa sais kimppakyydin sunnuntaina koululle Helsingistä :)

Hyviä tuloksia porukka vetäny testeistä *thumbs up*

Mitäs muuten, tuli mieleen kun tänään kävin lenkillä vetämässä 1,5km lenkin pääsykokeita vastaavan juoksuosion (joka meni onneksi nopeammin kuin pääsykokeissa ja ilman kirittäjiä \o/) onko havaittavissa porukalla kunnon rapistumista vrt. pääsykoe / koulun alkaminen? siinä on kuitenkin useamman kuukauden tauko, onko joku huomannu että ois ehkä voinu tehä enemmän treeniä?

(joka meni onneksi nopeammin kuin pääsykokeissa ja ilman kirittäjiä \o/) onko havaittavissa porukalla kunnon rapistumista vrt. pääsykoe / koulun alkaminen? siinä on kuitenkin useamman kuukauden tauko, onko joku huomannu että ois ehkä voinu tehä enemmän treeniä?

Hmm, mitä väliä?

Hmm, mitä väliä?

No onhan sillä väliä.

Olipas harvinaisen sinnikäs vatsatauti, la-pe kesti.
Mä lykkään ens vuodelle tuon uudelleen haun, ja en ainakaan enään hae elokuun kokeisiin, meinaan oli hieman tuskaa juokseminen noilla lämmöillä mitä oli. Mutta ei piä valittaa

Ihan mielettömästi peukkuja kaikille pakkislaisille jotka kokeissa oli, että pääsette II-vaiheeseen!

Huomasko sen selkeesti että oli naisia paaaaljon tässä haussa?

Mitäs muuten, tuli mieleen kun tänään kävin lenkillä vetämässä 1,5km lenkin pääsykokeita vastaavan juoksuosion (joka meni onneksi nopeammin kuin pääsykokeissa ja ilman kirittäjiä \o/) onko havaittavissa porukalla kunnon rapistumista vrt. pääsykoe / koulun alkaminen? siinä on kuitenkin useamman kuukauden tauko, onko joku huomannu että ois ehkä voinu tehä enemmän treeniä?
Ei se kunto mihinkään laske noin lyhyessä ajassa, oli lähtötaso mikä tahansa.

Ainakin kaverin luokalta on saanut kaikki töitä (voi olla että 1 tai 2 ei), kurssi valmistu alkukesästä. Ei kumminkaan paljoa vakkareita.

Kyseiseltä kurssiltahan enemmistö sai näitä kesähessun pätkiä (3kk määräaikainen), joista nyt suurimmalle osalle ei ole jatkoa. Tulihan noita meillekin kyseiseltä kurssilta, ja jatkoa ei ole tällä hetkellä tarjolla. Hyvähän se on, että edes pääsee jotenkin kiinni vk. pätkään. Meillä ei ollut kuin parille se mahdollisuus silloin muinoin.

Kyseiseltä kurssiltahan enemmistö sai näitä kesähessun pätkiä (3kk määräaikainen), joista nyt suurimmalle osalle ei ole jatkoa. Tulihan noita meillekin kyseiseltä kurssilta, ja jatkoa ei ole tällä hetkellä tarjolla. Hyvähän se on, että edes pääsee jotenkin kiinni vk. pätkään. Meillä ei ollut kuin parille se mahdollisuus silloin muinoin.

Sama homma on täällä meidänkin kulmilla. Niillä joilla virkasuhde päättyy nyt syksyllä niin jatkoa ei ole luvassa, syynä on se perinteinen rahaa ei ole (eikä tule..)

Huomasko sen selkeesti että oli naisia paaaaljon tässä haussa?
Kyllä. Tammikuussa oli jotain 6-7 tissiparia, mutta nyt oli perseitä niin paljon ettei kaikkia ehtiny ees tsekkaan.

Onkos tietoa että kuuluuko asuntolan keittiön varustukseen kahvinkeitin? t.yks tammikuinen tissipari joka aloittaa koulun viikon päästä..

Onkos tietoa että kuuluuko asuntolan keittiön varustukseen kahvinkeitin? t.yks tammikuinen tissipari joka aloittaa koulun viikon päästä..

Meidän aikana ei kuulunut, mutta onhan edeltävät asukkaat voineet oman keittimen sinne jättää. Jos ei asunnossa ole keitintä niin sitten ostatte vaan jonkun kimppakeittimen ja jätätte sen suosiolla sinne, kun lähdettä työharjotteluun.

Hei tietääkö kukaan että onko mahdollista saada psykologisten testien tuloksia vaikka ei ollut II vaiheessa, eli niitä jotka tehtiin I vaiheessa? Olisi vaan mielenkiintoista tietää mitenköhän ne on menneet.
Se olisi taas pääsykokeisiin meno syyskuussa, kauheeta kun aika menee niin nopeasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom