Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensi viikolla olisi terveystarkastus edessä ja tänään tuli liikenteessä törttöiltyä, kun edelläajava pisti liikennevaloissa liinat kiinni kun valo vaihtui keltaiseksi eikä meikäläisen kaara sitten pysähtynytkään ajoissa. Peltivaurioita tuli molempiin kieseihin ja poliisisedätkin sattuivat sattumalta ajamaan ohi ja antoivat sakot minulle. Kymmenen päiväsakkoa tuli liikenneturvallisuuden vaarantamisesta :(
Vaikuttaakohan tuo kouluunpääsyyn vielä kun terveystarkastus enään jäljellä? Kysyin asiaa poliiseiltakin ja heidän mielestään sillä ei pitäisi olla mitään merkistystä.
Ensi viikolla olisi terveystarkastus edessä ja tänään tuli liikenteessä törttöiltyä, kun edelläajava pisti liikennevaloissa liinat kiinni kun valo vaihtui keltaiseksi eikä meikäläisen kaara sitten pysähtynytkään ajoissa. Peltivaurioita tuli molempiin kieseihin ja poliisisedätkin sattuivat sattumalta ajamaan ohi ja antoivat sakot minulle. Kymmenen päiväsakkoa tuli liikenneturvallisuuden vaarantamisesta :(
Vaikuttaakohan tuo kouluunpääsyyn vielä kun terveystarkastus enään jäljellä? Kysyin asiaa poliiseiltakin ja heidän mielestään sillä ei pitäisi olla mitään merkistystä.
Mulle tämän tammikuun testeissä (~450 hakijaa) tippu 2 pinnaa seuraavilla tuloksilla:Olen siis tulossa huhtikuun pääsykokeisiin ja tänään kokeilin vetää koko kuntokokeen yhteen kyytiin läpi:
Juoksu: 6.38
Vatsat: 22
Seinä: Eipä ollut seinää saatavilla niin tein parit leuat ja perään sarjan dippiä
Nukke: Ei ollut kaveriakaan mukana niin vetäisin sarjan maastavetoa 90kg:llä
Leuat: 11
Penkki (65kg): 16
Uinti: 2.05
Mitä luulette, saapiko tuolla pari pinnaa? Seinä pitäisi mennä 8-10pistettä ja nukke 10 pinnaa.
Jos kävelet paikalle omin jaloin ja et kuse heroiinia, niin koulupaikka on 100% varma. Ei ne ketään huvikseen sinne kutsu, maksaahan se koululle rahaa. Eli onnea kouluunpääsystä ;)
Näköjään eräs pudonnut kaverini puhui katkeruuksissaan paskaa, kun väitti saaneensa likimain täydet pisteet fyysisistä (ko. sällin pisteet sattui jäämään mieleen).Mulle tämän tammikuun testeissä (~450 hakijaa) tippu 2 pinnaa seuraavilla tuloksilla:
Juoksu: 6:24
Vatsat: 24
Seinä: 5
Nukke: 10
Leuat: 10
Penkki: 19
Mahtaako olla vielä TÄYSIN 100% varmaa? Meinaan yksi tuttavani ei päässyt kouluun, vaikka terv.tarkastukseen kutsuttiin (ja hänestä voi olla täysin varma, että mitään aineita ei ole käyttänyt! ja tietääkseni käveli itse paikallekin). En tiedä mikä sitten mättäsi.
Onks sun nimi Matti ja sukunimen eka kirjain Y?
kunto oli jo ennen sairastumista siinä, että fyysiset kokeet olisivat luultavasti menneet läpi.
Ei vaikuta. Eivät edes tarkista sitä koululla enää mistään, mutta kannattaa mainita asiasta teidän kurssin vastaavalle ylikommarille (vai kuka siellä nykyisin kurssista vastaakaan). Antaa kuitenkin rehellisen kuvan miehestä. Meillä peruskurssin aikaan, kolmantena päivänä koulussa yksi sai 14pvs ylinopeudesta. Kertoi rehellisesti asiasta ja asia kuitattu sillä. Kyllä poliisitkin joskus virheitä tekevät.
Ja tulevaisuudessahan on hienoa, että lakia saa rikkoa liikenteessä, kunhan muistaa heittää vilkut päälle.
Hälytysvalot pitää olla päällä vain punaista valoa tai stop-merkkiä päin ajettaessa. Tuostakin toki voi poiketa tilanteen niin vaatiessa ("näkymätön" lähestyminen).Ja tulevaisuudessahan on hienoa, että lakia saa rikkoa liikenteessä, kunhan muistaa heittää vilkut päälle.
Kerran tuli muuten vastaa tilanne, että poliisi ajeli ihan liikenteen mukana, mutta kun valo vaihtu punaiseksi nokan edestä, heitti vain pillit päälle ja ajoi päin punasia. Risteyksen jälkeen heitti vain vilkut pois.
No worries. Ainahan voi lähteä Afganistaniin tykinruoaksi. :DAamulla päällikkö muuten kertoi tän vuoden budjetista, joka siis on edellisvuotta reilusti pienempi. Hetken aikaa ainakin vaikuttanu että työllisyystilanne ois ollu parantumassa. Vittumainen tilanne nyt keväällä valmistuville :( Mutta tätähän tämä on ollut..
Hälytysajoneuvon ja poliisiajoneuvon vetämään saattueeseen kuuluvan ajoneuvon kuljettaja saa kiireellisessä tehtävässä tarpeellista varovaisuutta noudattaen poiketa niistä liikennesäännöistä, jotka eivät erityisesti koske häntä. Hänen on kuitenkin annettava esteetön kulku junalle ja muulle rautatiekiskoilla kulkevalle laitteelle. Hälytysajoneuvon ja saattuetta vetävän poliisiajoneuvon kuljettajan on annettava säädettyjä ääni- ja valomerkkejäOMG!!
Eiiii riitä Shagrath pelkät valot punaisia päin ajeltaessa
Aamulla päällikkö muuten kertoi tän vuoden budjetista, joka siis on edellisvuotta reilusti pienempi. Hetken aikaa ainakin vaikuttanu että työllisyystilanne ois ollu parantumassa. Vittumainen tilanne nyt keväällä valmistuville :( Mutta tätähän tämä on ollut..