Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei se astma ollu ainakaan minulle mikään pääsyn este. En tosiaan käytä lääkitystä siihen, koska oireet ovat lievenneet tässä viimeisen muutaman vuoden aikana...( Oisko tupakoinnin lopetuksella siihen vaikutusta?) :dance2:

En itsekkään ole käyttänyt lääkitystä astmaani aikoihin ja kun selvittelin asiaa ennen kouluun hakemista oli viesti se, että ei olisi karsiva tekijä jos muuten menee hommat nappiin. Ja nehän on nyt mennyt kun jo tässä vaiheessa ollaan! :rock:

En itsekkään ole käyttänyt lääkitystä astmaani aikoihin ja kun selvittelin asiaa ennen kouluun hakemista oli viesti se, että ei olisi karsiva tekijä jos muuten menee hommat nappiin. Ja nehän on nyt mennyt kun jo tässä vaiheessa ollaan! :rock:

Itselläni on kans astma, mun piti hankkia erikoislääkärin lausunto etukäteen, jonka liitin muiden papereiden joukkoon kun menin ensimmäiseen haastatteluun omalle poliisilaitokselle.. Valintayksiköstä tätä kyselin ennen kun hain ja käskivät tehdä niin. Käsitin että sä et oo hankkinu mitään todistusta sun astman nykytilasta? Mulla ei sitten ollu mitään epäselvää astma suhteen kun se lääkäri totesi ettei se alenna/rajoita työkykyä ja keuhkot oli normaalit spirometrian perusteella. Näinpä se oli selvää sille terveystarkastuksen lääkärillekin, eikä asiasta juuri edes puhuttu siellä :) Ja koulussa ollaan!

Itselläni on kans astma, mun piti hankkia erikoislääkärin lausunto etukäteen, jonka liitin muiden papereiden joukkoon kun menin ensimmäiseen haastatteluun omalle poliisilaitokselle.. Valintayksiköstä tätä kyselin ennen kun hain ja käskivät tehdä niin. Käsitin että sä et oo hankkinu mitään todistusta sun astman nykytilasta? Mulla ei sitten ollu mitään epäselvää astma suhteen kun se lääkäri totesi ettei se alenna/rajoita työkykyä ja keuhkot oli normaalit spirometrian perusteella. Näinpä se oli selvää sille terveystarkastuksen lääkärillekin, eikä asiasta juuri edes puhuttu siellä :) Ja koulussa ollaan!

Joo, olis varmaan tarvinnu kanssa käydä erikoislääkäriltä hakemassa lausunto ja käydä spirometriassa ennen hakemista, mutta mua ei erikseen ohjeistettu siihen tuolta valintakoeyksisköstä kun kyselin asiasta. Noh, jos jotain ongelmia ilmenee tän asian tiimoilta niin voihan siellä keuhkolääkärillä asioida sit jälkeenpäin..

Ja näitä astmoja on monenlaisia, rasitusastma olisi kait tän työn kannalta aika hankala, onneksi itsellä astma ei tätä tyyppiä ole.

No niin,tänään tuli tulokset ja huumetesti oli negatiivinen niinkuin pitikin:) Muutenkin pidettiin sopivana kouluun, joten eiköhän tästä Tampereen reissu tule.

asiasta ihan pikkusen poiketen onko kukaan teistä työskennellyt poliisivankilassa vartijana?
jos on niin voisiko kertoa hieman kokemuksia tänne tai vaikka privalla.

asiasta ihan pikkusen poiketen onko kukaan teistä työskennellyt poliisivankilassa vartijana?
jos on niin voisiko kertoa hieman kokemuksia tänne tai vaikka privalla.

Tuossa pääpiirteittäin mitä hommiin kuuluu ja googlella sitten lisää

http://keskustelu.suomi24.fi/node/1377357

Poliisiasemalla haastattelussa käydessä "mainosti", että hakevat ensi keväänä vartijaa asemalle ja kertoili vähän hommasta. Voisi olla ihan mielenkiintoinen homma, jos ei poliisikoulun ovet aukene.

Tänään kopsahti huumenegat ja puoltava lausunto lääkäriltä postiluukusta :) Eipä enää taida olla mahdollista olla pääsemättä kouluun.. Fiilikset aika kohtuu hyvät :dance2:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Veikkaanpa että riippuu vähän missä kävi tarkastuksessa. Ite kävin Helsingissä ja soitin tossa viime viikolla sinne niin sanoivat että tulee ihan kuun lopussa :)

Stressi helpottaa! :hyper: Lääkäri soitti ja ilmoitti pitävänsä soveltuvana koulutukseen. Mun keissi meni siis pienelle jatkoselvityskierrokselle viime viikolla.

Stressi helpottaa! :hyper: Lääkäri soitti ja ilmoitti pitävänsä soveltuvana koulutukseen. Mun keissi meni siis pienelle jatkoselvityskierrokselle viime viikolla.

Onnea vaan!! Itse kärvistelen edelleen odottaen kirjettä. Ihme homma, että porukka joka kävi samassa tarkastuspaikassa (Tre) eri lääkärillä päivää myöhemmin (ti) kun itse (ma) sai kirjeet jo alkuviikosta.

Tais itelle osunut lääkäri olla sellanen nk. hitaan puoleinen kaveri laatiin noita paperihommia...perhana!

Onnea vaan!! Itse kärvistelen edelleen odottaen kirjettä. Ihme homma, että porukka joka kävi samassa tarkastuspaikassa (Tre) eri lääkärillä päivää myöhemmin (ti) kun itse (ma) sai kirjeet jo alkuviikosta.

Tais itelle osunut lääkäri olla sellanen nk. hitaan puoleinen kaveri laatiin noita paperihommia...perhana!

Itse kävin kuopiossa ensimmäisten joukossa (maanantai), mutta kirjettä ei vieläkään näy. Sopivana lääkäri kyllä minuakin piti, mut ainahan sitä haluaa mustaa valkoiselle enneku ressi helpottaa. :rolleyes:

Kyllä ne vielä meillekin tullee :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom