Kirje tuli ja kaikki ok. Hervanta täältä tullaan :dance:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onnittelut, pieni lisästressifaktori on toisinaan paikallaan ja parantaa onnistumisen tunnetta entisestäänHalusi saada erikoislääkärin lausunnon ennen kuin laittaa rastia ruutuun.
Eihän me edes tiedetä vielä alkaako koulu ollenkaan ;)ai siinä kirjeessäkö ei vielä kerrottu kumman kurssin mukana koulun alottaa?
Se kirje on siis vaa kopio niist lääkäripapereist ;) koulult tulee päätös sit ens viikol.. Toivottavasti myöntäväai siinä kirjeessäkö ei vielä kerrottu kumman kurssin mukana koulun alottaa?
Kirje tuli tännekkin ja sopivana pidettiin!!! Mahtava fiilis!:hyvä:
Toivottavasti nyt vielä pääsis siihen tammikuussa alkavalle kurssille!!
mulle ei vielä oo kirjettä tullu, mutta lääkäri kyllä piti sopivana, nii tuskimpa pitäs mittään ylläreitä olla. eli jospa tässä oottelis sitte sitä koulun postia.
Tammikuussa siis meet.
Eiköhän ne kutsut tuu viimestään ens viikolla. Ai paljon hakijoita? mulle annettiin vähän toisenlainen kuva.
Joo, näin siellä sanottiin. Hakijoita kuulema paljon, kun näitä tv-sarjoja sun muita puskee nyt joka tuutista. Mutta tosiaan, mitään faktaa ei mulla ole esittää asiaan. Saattaa olla sitten enemmänkin tulkinta kysymys tuo "paljon hakijoita".
Olisi kyllä mahtavuutta, jos jo tällä vko:lla saisi kutsun!! Itse olen jo niiin kauan odottanut tätä, että luulisi ettei enää jokunen viikko lisää odotusta tuntuis, mutta tuntuupa silti.
Mulle sanottiin jo toukokuussa kun kävin haastattelussa, että hakijamäärät ovat kasvaneet paljon.