Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
mulle ei vielä oo kirjettä tullu, mutta lääkäri kyllä piti sopivana, nii tuskimpa pitäs mittään ylläreitä olla. eli jospa tässä oottelis sitte sitä koulun postia.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Tammikuussa siis meet.

Kuulema vaikea päästä edes pääsykokeisiin, kun hakijoita on nyt niin rutosti.. Näin ainakin sanoivat laitoksella, kun haastattelussa kävin..

Onkohan ketään vielä tammikuun kokeisiin kutsuttu?

Haastattelu meni sinänsä oikein hyvin, joten kovasti kutsua kokeisiin odotellaan.

Eiköhän ne kutsut tuu viimestään ens viikolla. Ai paljon hakijoita? mulle annettiin vähän toisenlainen kuva.

Joo, näin siellä sanottiin. Hakijoita kuulema paljon, kun näitä tv-sarjoja sun muita puskee nyt joka tuutista. Mutta tosiaan, mitään faktaa ei mulla ole esittää asiaan. Saattaa olla sitten enemmänkin tulkinta kysymys tuo "paljon hakijoita".

Olisi kyllä mahtavuutta, jos jo tällä vko:lla saisi kutsun!! Itse olen jo niiin kauan odottanut tätä, että luulisi ettei enää jokunen viikko lisää odotusta tuntuis, mutta tuntuupa silti.

Joo, näin siellä sanottiin. Hakijoita kuulema paljon, kun näitä tv-sarjoja sun muita puskee nyt joka tuutista. Mutta tosiaan, mitään faktaa ei mulla ole esittää asiaan. Saattaa olla sitten enemmänkin tulkinta kysymys tuo "paljon hakijoita".

Olisi kyllä mahtavuutta, jos jo tällä vko:lla saisi kutsun!! Itse olen jo niiin kauan odottanut tätä, että luulisi ettei enää jokunen viikko lisää odotusta tuntuis, mutta tuntuupa silti.

Mulle sanottiin jo toukokuussa kun kävin haastattelussa, että hakijamäärät ovat kasvaneet paljon.

Onko kenelläkään kokemusta kurssin siirtämisestä? Tuli vain mieleen, että itselle sopisi paremmin helmikuussa alkava kurssi, tulee muuten hieman kiire nykyisten opintojen loppuunsaattamisessa.Toki ensin pitää odottaa varmistus kouluun pääsystä:)

Mulle sanottiin jo toukokuussa kun kävin haastattelussa, että hakijamäärät ovat kasvaneet paljon.

Mulle sanottiin samoin, että hakijamääräton kokoajan kasvusuuntaan... 2.12 on valintalautakunnan kokous jossa päätetään ketkä kutsutaan kokeisiin. Eli 4.12 tai seuraavan viikon alussa tulee kirje valintakokeisiin.

Kakkosluokkalaisen kirjoitus ko. aiheesta:

"PARAS AMMATTI

Kun kasvan isoksi haluan tulla poliisiksi, koska se on hauska homma ja helppo. Siitä syystä poliiseja on nykyisin niin paljon.

Poliisien ei tarvitse käydä paljon kouluja. Heidän on opittava tuntemaan numerot, jotta osaisivat lukea auton mittareita. Heidän täytyy osata laskea, että osaavat kirjoittaa sakkoja, joista saavat rahaa.

Poliisien täytyy olla myös rohkeita, koska jos auto tai tutka menevät rikki, heidän täytyy pysyä rauhallisina, jotta tietäisivät mitä tehdä.

Poliiseilla täytyy olla myös hyvät silmät, että he näkisivät pimeässä. Heillä pitää olla myös hyvä kuulo, että he kuulevat rosvojen äänet. He eivät saa pelätä pimeää ja kummituksia, vaikka niitä on ulkona paljon enemmän kuin sisällä.

Hyvä puoli poliisina on se, että he tienaavat paljon enemmän rahaa kuin he ehtivät kuluttaa. Se johtuu siitä, että useimmat ihmiset pitävät poliisin työtä erittäin vaarallisena. Vain poliisit tietävät kuinka helppoa se on.

Huono puoli poliisina olemisessa on se, että kaikki tytöt tykkäävät niistä ja haluavat mennä naimisiin poliisien kanssa.

Toivottavasti minä en tule kovin viisaaksi, jos tulen, niin minusta ei voisi tulla poliisia ja sitten minun pitäisi mennä töihin."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom