Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kuinka olette täyttäneet poliisiasemalla sivun jossa kirjoitetaan vielä omin sanoin omasta elämästä?
Vain ranskalaisilla viivoilla tärkeimmät vuosiluvut ensin ja sen jälkeentapahtumat kys. vuodelle. jonka jälkeen vielä omin sanoin lisää?

Itse en ainakaan hirveästi sitä muotoillut.Normaalisti vain kirjoitin mitä mieleen tuli...toki jos on paljon asiaa, niin ranskalaisilla viivoilla sitä voi tiivistää.

^^ Esittely, johdanto, tiivistelmä, loppupäätelmä+visio. Siinä oma salaisuuteni aikoinaan aineeseen. Mukava nyt jutella komisarion kanssa, kuka aikoinaan haastatteli. Tulevistakin uusien haastatteluista aina jutustellessa tulee näitä juttuja mieleen :D

2. Vaiheen paikasta

Missäs päin 2. vaihetta järjestellään? Kevyesti vituttaa kun muutin Helsinkiin ja pääsen Tampereelle 2. vaiheeseen. En ole varma onko tuolla uudet tiedot asuinpaikasta, mutta vanhakin oli Helsinki 100 km ja Tampere 150 km joten JEP JEP. Ei vittu :curs:

Moro. Kannattaa soittaa poliisilaitokselle ja kertoa tilanne. Suoritusten toteuttamispaikat eivät ole kuulopuheista päätellen absoluuttisia, sillä yksi kanssahakija oli saanut lievillä syillä vaihdettua 2. vaiheen suorituspäiväänsä.:thumbs:

Varmaan kysytty useamman kerran mutta itsellä tuli auton kanssa tuo "törkeä liikenne turvallisuuden vaarantaminen" eli huima ylinopeus. Eikä tuo ruotsikaan ole vahvimpia kieliä, evääkö nämä mm. Mahdollisuuden päästä poliisiksi? :david:

Varmaan kysytty useamman kerran mutta itsellä tuli auton kanssa tuo "törkeä liikenne turvallisuuden vaarantaminen" eli huima ylinopeus. Eikä tuo ruotsikaan ole vahvimpia kieliä, evääkö nämä mm. Mahdollisuuden päästä poliisiksi? :david:
Ei meistä kukaan sitä pysty sanomaan, luuri kouraan ja soittoa tai sitten vaan laitat paperit menemään, kyllä sen sit huomaat jos se siihen tyssää.

Ei jeesus oikeesti...

Tuskinpa vanhat rattitörttöilyt hirveesti painaa jos on muuten pätevä hakija...Ellei sitten oo jotain rattijuopumuksia.
Iästä päätellen sulla kuitenkin on aika tuore tapaus toi. Kannattaa varmaan soitella sinne koululle ja kysyä

Odottele pari vuotta

Tuossa kattelin kanssa ikääsi. Jotta he myöntäisivät mahdollisuuden valintakokeisiin, tulee sun elellä muutama vuosi rehtinä kansalaisena.

Ja kannattanee myös ottaa yhteyttä poliisilaitokselle, selostaa oma tilanteensa, ja tiedustella tarkemmin omista mahdollisuuksistaan.:thumbs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mul lähti puol vuotta sitte kortti pois, 18 vuotiaana. Ei ollu törkee ylinopeus mut ylinopeutta kuitenki. Mitää muuta merkintää mulla ei oo missään, ei muita ylinopeussakkoja tms. Kysymykseni siis on, et voiko toi ylinopeus evätä mun mahikset päästä poliisikouluun? Parin vuoden päästä hakisin vasta, ja sitä ennen en aio ottaa yksiäkään sakkoja. Ruotsi on lukiossa 8 ja äikkä myös. :)

Tää threadi on nii pitkä etten sitä kokonaa jaksa lukee, mut jos joku viittis nii vois vähä selventää et mitä kaikkee siel pääsykokeissa oikee on. Ilmeisesti joku liikuntatesti + esseiden tekoa + joku psyykkine testi? Mut mitä noihin mahtaa sisältyä? ;)

Itsellä oli tämmönen tilanne. 18-vuotiaana ylinopeus 60 alueella 88 km/h. Muutaman kilsan päässä kuiteski... 24-vuotiaana hain kouluun ja ensimmäisellä sisään.
Ehdottaisin että vanhenet ainakin pari vuotta ja sitten paperit sisään. Aika harvassa ne jotka pääsee 18 kesäsinä sisään.

Mul lähti puol vuotta sitte kortti pois, 18 vuotiaana. Ei ollu törkee ylinopeus mut ylinopeutta kuitenki. Mitää muuta merkintää mulla ei oo missään, ei muita ylinopeussakkoja tms. Kysymykseni siis on, et voiko toi ylinopeus evätä mun mahikset päästä poliisikouluun? Parin vuoden päästä hakisin vasta, ja sitä ennen en aio ottaa yksiäkään sakkoja. Ruotsi on lukiossa 8 ja äikkä myös. :)

Tää threadi on nii pitkä etten sitä kokonaa jaksa lukee, mut jos joku viittis nii vois vähä selventää et mitä kaikkee siel pääsykokeissa oikee on. Ilmeisesti joku liikuntatesti + esseiden tekoa + joku psyykkine testi? Mut mitä noihin mahtaa sisältyä? ;)

Erittäin motivoituneelta hakijalta vaikutat, kun et jaksa edes selvittää muutamaa sivua lukemalla tai koulun nettisivuilla käymällä millaiset testit on :david:

Mul lähti puol vuotta sitte kortti pois, 18 vuotiaana. Ei ollu törkee ylinopeus mut ylinopeutta kuitenki. Mitää muuta merkintää mulla ei oo missään, ei muita ylinopeussakkoja tms. Kysymykseni siis on, et voiko toi ylinopeus evätä mun mahikset päästä poliisikouluun? Parin vuoden päästä hakisin vasta, ja sitä ennen en aio ottaa yksiäkään sakkoja.
Nyt vähän silmää käteen, jos asia mietityttää niin soittoa valintayksikköön/sittenkun aika tulee niin paperit sisään, kyllä huomaat jos tohon tyssää.

Ihan oikeesti kaikille ketkä näitä kyselee, EI kukaan meistä sitä tiedä että pääsetkö jos on ylinopeudesta/muuta sakkoa/rangaistusta, puhelin kouraan ja soittoa valintayksikköön/paperit menemään, kyllä sen sit tietää että jos noihin tyssää, vähän sitä järkeä päähän.

Valintakoe, oikeesti, jos motivaatio on tota luokkaa niin älä hae kun et jaksa panostaa polamk sivujen tonkimiseen edes tän vertaa.

Viimeksi muokattu:
Jep eli 2-3 vuoden päästä yritän ekan kerran:)

Ja kyllä, oon erittäin motivoitunu. Oon kyllä eksyny tonne koulun sivuille joskus mut en oo aiemmi noihi testeihin siel törmänny. Mut nyt tuli neki luettua, eli kiitos sulle vaan :D

E: Cmon ei ny heti tartte olla linssit huurus valittamassa jos ny vähän väärin toimin.. veikkaampa et jokaine tääl on juuri rekisteröityneenä virheitä tehny. :P mut ei siitä sen enempää!

Jep eli 2-3 vuoden päästä yritän ekan kerran:)

Ja kyllä, oon erittäin motivoitunu. Oon kyllä eksyny tonne koulun sivuille joskus mut en oo aiemmi noihi testeihin siel törmänny. Mut nyt tuli neki luettua, eli kiitos sulle vaan :D

E: Cmon ei ny heti tartte olla linssit huurus valittamassa jos ny vähän väärin toimin.. veikkaampa et jokaine tääl on juuri rekisteröityneenä virheitä tehny. :P mut ei siitä sen enempää!
Joo, oleppa hyvä mutta kun tuo ei ollu ku parin klikkauksen päässä ni vähän ihmetytti vaan, mutta onnea kokeisiin jne sittenkun aika tulee.

Kysymys jo Poliisissa työskenteleville: Kuinka tärkeänä poliisissa pidetään paikallistuntemusta?
Navigaattorithan lienevät arkipäivää jokaisessa autossa, mutta onko niistä kunnon tarkan aluetuntemuksen korvaajiksi?

Luin tuossa tämän ketjun viimeisen vuoden ajalta ja olisin valmis myöntämään Aapinalle vuoden työnantajamyönteisimmän ja positiivisimman poliisin tittelin.

Täällä on poliisin hommissa olevia, niin selventäkääpä minulle millä tavalla poliisinammatti on tiedeperustainen ala? En vaan millään saa hahmotettua paperille ajatuksen tynkää.

No niin,kakkosvaihe takana.Aika sekavat fiilikset jäi haastattelusta...alku oli rentoa mut sitten oli vaikeampaakin vääntöä. No ei auta ku odotella,ei se poliisikoulu koko elämää ole:)

Kysymys jo Poliisissa työskenteleville: Kuinka tärkeänä poliisissa pidetään paikallistuntemusta?
Navigaattorithan lienevät arkipäivää jokaisessa autossa, mutta onko niistä kunnon tarkan aluetuntemuksen korvaajiksi?

Luin tuossa tämän ketjun viimeisen vuoden ajalta ja olisin valmis myöntämään Aapinalle vuoden työnantajamyönteisimmän ja positiivisimman poliisin tittelin.
No kai se on sanomattakin selvää että jos tulee nopeasti tietoa että apua tarvitaan tattarinsuolla siwan takana ja yksi lähti kohti kaakkoa ja toinen kipitti valintataloa kohti ja kolmas on alikulkusillalla niin ei siinä navigaattorista ole kyllä iloa.

Kai noita hälyjä aika paljon navilla ajetaan mutta täytyyhän sitä noissa hommissa nyt kaupungin olla hyvin muistissa ilmankin että hommat vois sujua edes vähän jouhevasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom