Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Apua, onkohan mulle posti tuonut kutsua?? Oon just töissä ja pitäis jännittää puoli seitsemään asti ennenkuin tietää!! :eek:

No niin, kakkosvaihe käyty läpi. Mielenkiintoinen kokemus. Nyt vain odotellaan pari viikkoa kirjeen saapumista. Meidän ykkösvaiheeseen oli tulossa 450 hakijaa, kuitenkin alle 400 lopulta tuli paikalle. Hyvin noissa määrissä pitää pärjätä, että koulupaikka irtoaa.:zzzz:

Nyt on kyllä selkä ollu muutaman päivän niin kipeä, että ei oo kyenny salilla käymään. Vielä tää päivä lepoa ja huomenna sitten pumppaamaan! Kehitystä on tapahtunut! :puntti:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
itsellä lukee että 450 haki ja 280 kokeeseen. ootteko tehny leuanvedon sijasta ylätaljan? lähinne miehiltä kysenel. paljonko siinä pitää saada toistoja? en luota leuanvetooni joten ajattelin tehdä taljalla kokeesssa.

Oliko tiukka haastattelu ?

Oli.

Tane-- Jos olet satakiloinen jässikkä, voi talja olla hyvä vaihtoehto, selkätuella voi tulla yllätys keveämmillä kavereilla. Eikä nuo fyysiset mitään ratkaise, kunhan läpi kahlaa. Ja muistakaa, mikäli hylättyjä ei ennen uintia tule, kolmen minuutin aikarajaa ei ole, mutta se sata metriä täytyy joka tapauksessa uida, vaikka kellua perille. Aine, se aine...hyvinhän se meni:hyper:

Kiva, että joku muukin pakkikselta tulee 1.10:) Itse varasin majoituksen valintakoetta edeltävälle yölle. Ei huvita täältä lähteä aamuvarhaisella ajelemaan Tampereelle, kun voi muutenkin yöunet olla aika vähäiset:D Onneksi kuntokokeella aloitetaan, saa vähän heräillä ennen kirjallisia testejä..

Miten haasteellinen poliisikoulu sitten on?

Miten rankka/vaikea poliisikoulu on verrattuna lukioon?

Aapina tulee kohta kertomaan, että lähes yhtä rankka kuin esikoulu :)

Vaan eipä koulunkäynti tuolla erityisen rankkaa ole. Vapaa-aikaa ei juurikaan tartte kouluhommien tekoon tuhlata. Jos maalaisjärkeä löytyy, riittää ku oppitunneilla kuuntelee edes toisella korvalla. Työharjoittelussa/kenttäjaksolla sitte miettii asioita ihan uudesta näkökulmasta ja saa paketoitua opittua asiaa kasaan.

Haddi, missä ryhmässä oot? Olis tosi jees, jos tuntis jonku pakkislaisen sieltä etukäteen, vois hillua samois paikois :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom