Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olin itte treenannu paljonkin sitä nukenkantoa 90 kilosella jätkällä ja silti en saanut sitä kasikymppistä Kallea kunnon asennossa nostettua oikeaan asentoon. Kannoin sitä hauiksilla 19 metriä jonka jälkeen se ropisi maahan. Nukenkanto oli ainoa jota en hermoillut etukäteen.
Se painaa ku synti.
Tuli vaan mieleen, että noissa kuntokokeissa tehtävistä jutuista juuri tuo nukenkanto on se, jota oikeasti työssä eniten tarvitsee. Kerrat jotka joudun vuoden aikana kentällä juoksemaan voi laskea kahden käden sormilla. Sama määrä tulee täyteen jo päivässä, kun laskee juoponkannot housut kintuissa (ei omat housut).

Eli ei muuta kuin treenamaan lisää sillä 90 kiloisella jätkällä ;)

^ Joo, ja perussuomalainen puistokemisti on näin persetuntumalla paljon painavampi totaalirentona kuin se 90kg. Etenkin Mondeon takapenkille survoessa vaatii aikamoisia liikkeitä, jos ei satu maijaa olemaan tarjolla kuljetukseen.

Eli kannattaa treenata Kallella :)

Tuli vaan mieleen, että noissa kuntokokeissa tehtävistä jutuista juuri tuo nukenkanto on se, jota oikeasti työssä eniten tarvitsee. Kerrat jotka joudun vuoden aikana kentällä juoksemaan voi laskea kahden käden sormilla. Sama määrä tulee täyteen jo päivässä, kun laskee juoponkannot housut kintuissa (ei omat housut).

Eli ei muuta kuin treenamaan lisää sillä 90 kiloisella jätkällä ;)

Aika yllättävän paljon oot joutunut juoksemaan... :D Mä olen tainnut tähän mennessä joutua ottamaan yhden kerran muutaman juoksuaskeleen (koko työurani aikana).

Ja toi nuken-/rupunkanto on tekniikkalaji ja siinä tarttetaan ehkä eniten voimaa jalkoihin ja pyllyyn. Mulla itselläni ei ollut siinä mitään ogelmia pääsykokeissa ja sain täydet pisteet.

Aika yllättävän paljon oot joutunut juoksemaan... :D Mä olen tainnut tähän mennessä joutua ottamaan yhden kerran muutaman juoksuaskeleen (koko työurani aikana).
Kahden käden sormilla = spitaalisen sirkkelionnettomuuteen joutuneen yksikätisen miehen kahden käden sormet...

Eihän niitä kyllä kauhean useasti tule.

Ite juoksin radalla 5,28, tuolla 5,53 en kyl saanu parasta irti , oikeastaan meni aika hölkäksi.

Mulla oli sama. Juoksin 6,21, mikä oli reilu 20sek hitaampi aika ku normaalisti. Muutenki vähä harmittaa testit kokonaisuudessaan :S tiivistelmästä ja esseestä on kyllä tosi epävarma fiilis. Noh, kohtahan tuon saa tietää ja jos ei nyt pääse, nii vuoden päästä uusiks :D Kuntotestin muut osiot meni näin: vatsat 31x, seinämä 8p, nukke 10p, leuat 11x (:down:), penkki 25x ja uinti hyväksytty.

Vähä jaska juttu, jos olen ymmärtänyt oikein; seuraavaksi aloittaa vain yksi kurssillinen ja sitä seuraavaksi aloittaakin jo kaksi... Vissiin tuli haettuu väärään jaksoon...:curs:

Tämä juttu on nyt muutaman vuoden pyörinyt päässä, mutta en ole saanut aikaiseksi tehdä asian eteen oikeastaan mitään. Lähinnä mietityttää työllistyminen tulevaisuudessa, varsinkin kun itsellä on nyt sen verran 'varma' duuni, ettei ihan muuten vain viitsisi lähteä vetämään. Mitään käsitystä tästä tulevaisuutta ajatellen?

Pari tutkintoa alla, joten koulunpenkillä palaaminen mietityttää muutenkin, mutta jotenkin ei poliisikoulu vain lähde mielestä millään. Eritoten suurin inspiraatio asiaan on koirapoliisin/koiraohjaajan työ, joka nyt jo siviiliharrastuksen pohjaltakin olisi luontevaa. Tuohon hommaan nyt ei kuitenkaan pääse ilmeisesti ihan heti valmistumisen perään, vaikka työpaikan saisikin vaan vaaditaan useamman vuoden työssäolo?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vähä jaska juttu, jos olen ymmärtänyt oikein; seuraavaksi aloittaa vain yksi kurssillinen ja sitä seuraavaksi aloittaakin jo kaksi... Vissiin tuli haettuu väärään jaksoon...:curs:

Onko noin :jahas:. Meinaat siis tätä jaksoa mihin hakuaika loppui nyt 16.8? Mistä moista infoa löytyypi

. Eritoten suurin inspiraatio asiaan on koirapoliisin/koiraohjaajan työ, joka nyt jo siviiliharrastuksen pohjaltakin olisi luontevaa. Tuohon hommaan nyt ei kuitenkaan pääse ilmeisesti ihan heti valmistumisen perään, vaikka työpaikan saisikin vaan vaaditaan useamman vuoden työssäolo?

juu pitää toimia muistaakseni 3vuotta poliisin virassa

Nyt marraskuun alussa alkaa vain yksi kurssi, ainakin poliisikoulun sivuilta luettuna. Ensi vuoden aikana alkaa taas kaksi kurssia per hakujakso.

Eiköhän ne ota kaikki ketkä sen viime vuosina vaaditun 18pst. saa kasaan. Pohjoismäki oli sanonut viime pääsykokeissa että kolme luokkaa aloittaa tästä hausta eli noin 70.

Pääsikö koulun nettikoneilta mille tahansa normaaleille nettisivustoille? Toisin sanoen pääsenkö mä lukemaan sähköpostia esim. suomi24:lla tai gmailissa, mikä ei onnistu duunikoneella? Oon tulossa sinne kurssille.

Kirjasto on vanhalla puolella siinä missä ennen oli ruokala. Vaikka kyllähän sinä varmaan neuvokkaana löydät ne paikan päälläkin katselemalla ympärille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom