Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli vaan mieleen, että noissa kuntokokeissa tehtävistä jutuista juuri tuo nukenkanto on se, jota oikeasti työssä eniten tarvitsee. Kerrat jotka joudun vuoden aikana kentällä juoksemaan voi laskea kahden käden sormilla. Sama määrä tulee täyteen jo päivässä, kun laskee juoponkannot housut kintuissa (ei omat housut).Olin itte treenannu paljonkin sitä nukenkantoa 90 kilosella jätkällä ja silti en saanut sitä kasikymppistä Kallea kunnon asennossa nostettua oikeaan asentoon. Kannoin sitä hauiksilla 19 metriä jonka jälkeen se ropisi maahan. Nukenkanto oli ainoa jota en hermoillut etukäteen.
Se painaa ku synti.
Tätä threadia lukiessa, tuntuu että hienosäätöä tapahtuu joka kokeiden välissä.Tuli tässä mieleen, että kuinka usein noita testivaatimuksia/lajeja muutetaan kunto-osuudessa?
Tuli vaan mieleen, että noissa kuntokokeissa tehtävistä jutuista juuri tuo nukenkanto on se, jota oikeasti työssä eniten tarvitsee. Kerrat jotka joudun vuoden aikana kentällä juoksemaan voi laskea kahden käden sormilla. Sama määrä tulee täyteen jo päivässä, kun laskee juoponkannot housut kintuissa (ei omat housut).
Eli ei muuta kuin treenamaan lisää sillä 90 kiloisella jätkällä ;)
Kahden käden sormilla = spitaalisen sirkkelionnettomuuteen joutuneen yksikätisen miehen kahden käden sormet...Aika yllättävän paljon oot joutunut juoksemaan... :D Mä olen tainnut tähän mennessä joutua ottamaan yhden kerran muutaman juoksuaskeleen (koko työurani aikana).
Ite juoksin radalla 5,28, tuolla 5,53 en kyl saanu parasta irti , oikeastaan meni aika hölkäksi.
Vähä jaska juttu, jos olen ymmärtänyt oikein; seuraavaksi aloittaa vain yksi kurssillinen ja sitä seuraavaksi aloittaakin jo kaksi... Vissiin tuli haettuu väärään jaksoon...:curs:
. Eritoten suurin inspiraatio asiaan on koirapoliisin/koiraohjaajan työ, joka nyt jo siviiliharrastuksen pohjaltakin olisi luontevaa. Tuohon hommaan nyt ei kuitenkaan pääse ilmeisesti ihan heti valmistumisen perään, vaikka työpaikan saisikin vaan vaaditaan useamman vuoden työssäolo?
Niiltä koneilta pääsee, mitkä ei oo poliisin verkossa. Kirjastosta ja lukusalista löytyy.
Kirjasto on vanhalla puolella siinä missä ennen oli ruokala. Vaikka kyllähän sinä varmaan neuvokkaana löydät ne paikan päälläkin katselemalla ympärille.