Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mjöö, siristelemällä saa 0,5 tuon, mut optikolla neiti mäkätti kokoajan että ei siristellä. Kaipa nuo lääkärit sallii sit pikku siristämisen ;)Siristele, saatana, kyllä sitä näkee tiukan paikan tullen mitä uskomattomimpia asioita.
Ja suoritetaanko tuo lääkärintarkistus jollain poliisin määräämällä lääkärillä, vai voiko itse käydä valitsemallaan lääkärillä?Mjöö, siristelemällä saa 0,5 tuon, mut optikolla neiti mäkätti kokoajan että ei siristellä. Kaipa nuo lääkärit sallii sit pikku siristämisen ;)
Ja suoritetaanko tuo lääkärintarkistus jollain poliisin määräämällä lääkärillä, vai voiko itse käydä valitsemallaan lääkärillä?
Täällä Seinäjoella on tuo armeijan kuntorata missä seiniä saa käydä ylittämässä, tosin tänään kokeilin ja ei tullut mitään, kun ei siitä saanut edes kunnon otetta kun se sieltä ylähäältä oli niin leveä, että sormenpäillä olisi pitänyt ittensä ylös vetää.. :( Ei muuta ku ojentajia sitte treenaamaan..
Onkos täältä Seinäjoelta muutes hakijoita? :0
Miten olette laskeneet tuon työkokemuksen? Mietin vain että olen tehnyt järjestyksevalvojan töitä vuodesta 2004 tähän hetkeen saakka, sivuduunina ja silloin tällöin. Laskenko tuosta tuon 5 vuotta työkokemukseksi vai?