Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No ei se itse asiassa oikein sieltä selviä, mutta trediä lukemalla käy ilmi, että penkkipunnerruksen saa suorittaa jalat penkillä.

Yhtäjaksoinen suoritus taas ehkä tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että tankoa ei saa laittaa välillä telineisiin. Mikään usean sekunnin lepo painot käsillä tuskin kenenkään suoritusta parantaa, joten turha moista on kieltääkään.

Onkos kellään tietoa, minkälaisella tuloksella on yleensä irronnut täydet pinnat penkissä ja vatsoissa?

Koulun sivuilla muistaakseni lukee: jalat irti maasta, eli toki saa penkin tehdä jalat penkillä tai sitten ilmassa. Ja ei kannata missään nimessä tikuilla kirjoittaa, tekstaus käy hyvin!

Ja ei kannata missään nimessä tikuilla kirjoittaa, tekstaus käy hyvin!

Selkeästi luettavaa ja isot kirjaimet täytyy kyetä erottamaan pienistä selvästi. Tekstaus, tai lähinnä tekstauksen ja tikkujen välimuoto (mitä monella "tekstaaminen" on) riittää kyllä kirjoitusasun puolesta täysiin pisteisiin. Jos vain itse kirjoitus on sisällöltäänkin kunnossa.

Varmaan tyhmä kysymys, mutta millä tyylillä se aine ja tiivistelmä kirjoitetaan? Saako tekstata? Kuulin vaan jutun yhdestä hakijasta joka oli vetäny tikkukirjaimilla, ja olis sen takia hylätty! Itselläni on vaan TODELLA pitkä aika kaunokirjoituksesta...:eek:

Muistaakseni tehtävänannossa nimenomaan luki että tekstaten skriivataan.

:rolleyes: Muistelin just, että siinä testilapussa, mikä tulee kotiin ennen testejä, lukee toistojen määrät. Vois olettaa, että se vika luku, mikä on merkattu penkin kohdalle, ainakin sen jälkeen alkais saamaan täydet pisteet? :dance:

Tsemiä testeihin kaikille!:thumbs:

Poliisikoulun testeissä minulle sanoi leuanvedossa valvoja että 20 leukaa pitää vetää ja penkkipunnerruksessa piti saada 25 toistoa. Näiden kahden suorituksen välissä 30s tauko. Hyvä pumppi tuli päälle.:D
Voi olla että lihaskuntotesteissäkin kuten juoksussa rajat vaihtelevat hakijoiden tason mukaan.

20 leukaa on ihan järjettömän kova suhteessa penkin max tulokseen. Varsinki jos leuanveto on sellainen ettei saa heijata eikä jaloilla avittaa. Eli tikkusuorana :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ihan tikkusuorana ei vuosi sitten tarvinnut ainakaan vedellä. Pientä heijausta sai käyttää, ja ihan alas asti ei tarvinnut käsiä laskea..joten puhtaiksi niitä ei voi kyllä laskea.

Ei saa fuskata ja testinvalvoja huomauttaa tai hylkää jos tyyli on epäpuhdas. Fuskaamista ei sallita koska testi pysyy kaikille samanlaisena kun kaikki tekevät samalla tekniikalla.

Moro vaan kaikille, oli pakko liittyä keskusteluun mukaan. :)

Itselläni olisi ylihuomenna haastattelu poliisilaitoksella, hiukan meinaa jännittää :)

Voisiko joku kertoa mitä kaikkia lappuja sinne pitää mukaan ottaa, muuta kuin se hakemus? Optikolta oon saanut jo todistuksen, hakemus on täytetty, nyt pitäisi vain työtodistuksista ja koulutodistuksista ottaa kopiot. :)

Sellaista myös mietin, että ennen kesälomaa kävin koulun salilla ahkerasti, mutta nyt kun koulu on kesän ajan ollut kiinni, eikä rahaa ole ollut punttisalille, niin riittääkö tämä parin kuukauden ahkera punttiharjoittelu ennen tulevia kuntokokeita, jos sinne asti pääsen? Käyn ostamassa nyt kuun lopussa salikortin...
Ei mulla puuttuisi penkistä kuin se 7.5kg ja ylätaljasta 10kg.
Pitääkö naisten vetää leukoja kuntokokeessa, vai riittikö vain se ylätalja?

Oon aina ollut tosi huono matikassa, kannattaisiko mun pyytää matikasta nyt tukiopetusta koulun alkaessa, kun siellä pääsykokeissa jotakin päässälaskentaa on?

Sitten kielitutkinnosta olisi myös kysymys, mitä tuolla kielitutkinnolla itse asiassa tarkoitetaan? Eikö riitä, kun on peruskolussa kolmannelta luokalta asti lukenut ruotsia ja amiksessa myös?

Eipä suurempia kysymyksiä tällä kertaa!

"Hakijan tulee liittää hakemukseensa

* optikon tai silmälääkärin todistus näkökyvystä ilman silmälaseja tai piilolinssejä sekä lasikorjauksella
* todistus väriaistista
* peruskoulun ja ammatillisen koulutuksen tai lukion päättötodistus ja/tai ylioppilastutkintotodistus
* muut opintotodistukset
* työtodistukset ja muut työkokemuksen määrää osoittavat todistukset (sotilaspassi)"

Naiset korvaavat leuanvedon ylätaljalla.

Minkä ikäinen olet? Kirjoitit, että sinulta puuttuu penkistä vielä 7,5kg ja ylätaljasta 10kg. Teet siis ilmeisesti penkkiä nyt 30kg:lla, kuinka monta toistoa sillä saat? Miksi sinulla on kiire hakea kouluun jo nyt, jos olet vasta aloittanut treenaamisen?

Oon 23v. Eikä mulla sinänsä olisi mikään kiire, poikaystävä nyt pääsi RUK:sta ja suunnitelmissa olisi muutenkin muutto Treelle ja ajattelin, että olisi kätevää aloittaa opiskelut samalla.

Ennen koulun päättymistähän kävin salilla, nyt vain ollut pari kuukautta väliä. Jos tässä nyt käy nämä pari kk salilla miltei joka päivä, niin luulisin tuloksia tulevan nopeasti. :)

edit:/ niin ja toistoja 30kg saan about 10.

Matematiikan osio mittaa vain nopeutta/oivaltamista ja tehtävät ovat tyyliin 9+8+6+4= tai 113-56=

Tietty aikaraja, missä vastaus pitää antaa. Ei tarvitse mitään integrointia noihin laskuihin. Tukiopetusta en voi suositella matematiikan saralla, koska ala-asteelainen kykenee nuo laskut selvittämään käytännössä. Opettelet vaan tietyn tavan, millä tuollaiset laskut lasketaan. Tapoja on monia ja oma löytyy esimerkiksi netistä tai kokeilemalla. Laskutekniikoita on tuollaisiin päässälaskuihin monia.

Kielitutkinnosta löytyy googlesta tietoa, mutta se nyt ei ihan välttämättä riitä, että on suorittanut oppivelvollisuuteen kuuluvan ruotsinkielen opiskelun. Tai, jos on tarttunut hyvin päähän niin riittää, kielitutkintohan on nykyisin koululla ilmainen ja saa kuulemma uusiakin, jos ei mene läpi koulun piikkiin vielä(?). Uudemmat korjaavat, jos olen väärässä.

Eläkä nyt joka päivä salilla käy noita treenaamassa.. Tulosta ei oikein niin synny, mutta tästä aiheesta on foorumilla sata kertaa asiantuntevampia viestejä, kun hakua käytät.

Noniin!

Haastattelussa käyty tänään ja oikein hyvin meni. :) Komisario sanoi, että hänen puolestaan tervemenoa vain kouluun ja että hän kirjoittaa omat puoltavat kommenttinsa papereihin. :)

Eikös tämä nyt meinaa sitten, että kutsu tulee jossain vaiheessa sitten kuntokokeeseen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom