Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarviiko olla ruotsi kirjoitettuna lukiosta jos meinaa hakea poliisikouluun? Ja kuinka paljon sitä pitää oikeasti koulussa/pääsykokeissa osata?
Ainoa asia uintitestin ohella joka mietityttää...

Noh esim mitä itse olen ollut briteissä yms ympäri maailmaa niin ainakin brittien asut on ihan tyylikkäät, ei ehkä käytännölliset. En tarkoita että pitää se vanhan ajan brittihattu olla päässä.
Auttakaas miestä mäessä palstaveljet. Olen ihan loppusuoralla korkeakoulututkinnon kanssa alalla joka ei enää kiinnosta minua oikeastaan paskan vertaa. Loppukevään ja kesän olen painanut urakalla JV-hommia ja "kentällä" olen taas tuntenut oloni kotoisaksi. Kertaakaan ei ole vituttanut töihin lähteä. Näen painajaisia siitä että pusken paperia jossain täysin tarkoituksettomassa hommassa kasista neljään loppuikäni. Olen taas alkanut enemmän ja enemmän harkita poliisikoulua, oikeastaan nykyisin se on ainoa homma joka oikeasti kiinnostaisi minua. Pääsykokeiden en usko olevan este, kunto on hyvä ja päässä on toimivat aivot. Monen akateemisen opiskeluvuoden jälkeen vaan kynnys tuntuu isolta, ikääkin on jo hurjat 25v.
Oikeastaan tartten varmaan vaan sen yllykkeen että joku sanoisi jotta "nyt vittu teet sen".

Nyt vittu teet sen. ;)
Ei vaan, jos oikeasti tuntuu että 40 vuotta paperin pyöritystä ei ole se oma juttu..
Onko nuo pääsykokeissa olevat kirjalliset kirjoitelmat, tiivistelmä ja koe materiaali/kysymykset samoja vuodesta toiseen vai vaihtuuko ne joka kokeissa?