Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
T4a... Näinhän se varmaan on, tietääkseni tällä palstalla on myös tarkoitus kysellä ja varmistella epäselviä asioita. Sen verran jaksoin vaivautua, että katsoin sun aikaisemmat postaukset. Niiden perusteella en välttämättä lähtis muille puhumaan järjenkäytöstä.
Muuten tällä palstalla asiallinen keskustelu ja paljon tietoa tullut. Onko muita, jotka tässä haussa ajatteli papereita sisään laittaa?
Seinää ylitettiin kyllä temppuradankin aikoihin. Vuosi sitten huhtikuussa olin kuntoilemassa ja silloin näin. Vatsat tuli kyllä viime syksyks.Se vauhditon pituushyppy taisi poistua viime vuonna, samoin "temppurata" (ristihyppelyä, riman alitusta ym.). Tilalle tuli vatsalihastesti ja seinämän ylitys, ellen aivan väärin muista.

Yksi mahdollisesti Poliisiammattikorkeakouluun pyrkivä ilmoittautuu...
Oon yrittänyt etsiä tietoa poliisien tämän hetkisistä työllisyysnäkymistä, mut ainakaan netistä ei oikein tunnu mitään juttua löytyvän. Eli osaisiko joku sanoa, miltä esimerkiksi lähivuodet näyttävät, onko poliisiksi opiskelemisessa mitään järkeä jos työllistyäkin haluaa?
(Eli kaipailisin linkkejä esim. lehtijuttuihin, joissa poliisien työllistymistä on käsitelty. Googlesta ei oikein ollu apua.)
Miten/missä te muut pyrkijät ootte muuten treenanneet esimerkiksi tuota seinämän ylitystä? Lähinnä Tampereen paikat kiinnostais mua. Entä nuken nostamista ja kantamista?
Tilanne tosin voi olla parantumassa tai parantunut jo, muistaakseni lehdessä oli jotain juttua taannoin, että poliisin virkoja lisättäisiin jossain. En muista tarkalleen.
Aloituspaikkojen vähentäminen näkyy sitten vasta kolmen vuoden päästä, kun vähennetyt kurssit valmistuvat.Mä taas oon ollu siinä ymmärryksessä, että poliisin virkoja vähennettäisiin. Mutta ilmeisesti poliisikoulun aloituspaikkojakin on vähennetty/vähennetään(?), mikä tietysti parantais työllistymisprosenttia. Ja onhan poliiseja kai jäämässä lähivuosina eläkkeellekin tavallista enemmän.
Linkkejä