Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Joo tuo asuntola olikin mielessä, mutta tiedä häntä, että kerkiääkö ja jaksaako sinne kipaista joka tauolla pitkin päivää.. :)

Mites sä selviät nyt just tällä hetkellä sun syömisistä? Ei kait siitä voi noin vaikeaa tehdä? :rolleyes:

Mä luulen, että sun ei tarvii todellakaan käydä kauheasti tankkailemassa kämpillä (jotka sijaitsevat jopa niinkin kaukana kuin 100-300 metriä) sillä määrällä, mitä poliisikoulussa syötetään ja jos se ruoka kelpaa. Yleensä jengi lihoo kouluaikana. Siellä on aika monta isoa miestä pärjännyt ennen sua.

Ja ainahan voi ottaa omat juomat mukaan tai voithan sä vaikka olla luova ja alkaa kantamaan kylmälaukkua tunneilla, jos se kämpille ravaaminen rasittaa...

Mä luulen, että sun ei tarvii todellakaan käydä kauheasti tankkailemassa kämpillä (jotka sijaitsevat jopa niinkin kaukana kuin 100-300 metriä) sillä määrällä, mitä poliisikoulussa syötetään ja jos se ruoka kelpaa. Yleensä jengi lihoo kouluaikana. Siellä on aika monta isoa miestä pärjännyt ennen sua.

Jep, kaveri oli 130-kiloinen sieltä tullessaan :)

on se toisaalta 196 cm pitkäkin...

Löytyykö keneltäkään tietoa, onko valintakokeeseen luettavaan materiaaliin tullut muutoksia viime vuosina? Itse kävin valintakokeissa muistaakseni 2003...

Mielessä olis, jos vaikka tässä haussa paperit laittais. Mikäli opukset on vielä jokseenkin samoja vois lukemisen aloittaa jo hyvissä ajoin...

Löytyykö keneltäkään tietoa, onko valintakokeeseen luettavaan materiaaliin tullut muutoksia viime vuosina? Itse kävin valintakokeissa muistaakseni 2003...

Mielessä olis, jos vaikka tässä haussa paperit laittais. Mikäli opukset on vielä jokseenkin samoja vois lukemisen aloittaa jo hyvissä ajoin...

Voisit myös kertoa, että mitä siellä sulla on ollut valintakoematskuna 2003, niin vois verrata tähän 2008 matskuun..

Jahas...135:lla aloittaa näköjään kolme kaveria täältä Hämeenlinnasta.
Onneksi olkoon sisäänpääsystä, hyvään koulutukseen tulette :thumbs:

Harmi, että tuonne kouluun saa majoittua vasta edellisenä päivänä(Näin ainakin luki noissa lapuissa). Olis ollu hienoo mennä sinne vaikka viikkoa ennen koulun alkua ja tutustua Tampereeseen, että ei sitten ole siitä niin kujalla kun koulu alkaa. Olen mä joskus särkänniemes käyny penskana, mut siihen se tampere tuntemus jää... :D

Kyllä sitä vuoden aikana ehtii, liiankin kanssa. Ja sitäpaitsi, Hervannassa on kaikki mitä nuorimies kaipaa.

Ite oon paikallisia, eikä kukaan mun mielestä oo ollu mitenkään kujalla, vaikka olis vasta ekana aamuna tullu Tampereelle. Tietysti jos kirjat muutat paikkakunnalle se saattaisi edellyttää jotain käyntejä virastoissa tms. Mutta onneksi meillä on tämä netti.

Niin tosiaan. Avaimet saa sunnuntaina klo 14 alkaen. Näin oli ainakin meiän kohdalla. Ei siis kannata heti aamusta rientää tänne...

Harmi, että tuonne kouluun saa majoittua vasta edellisenä päivänä(Näin ainakin luki noissa lapuissa). Olis ollu hienoo mennä sinne vaikka viikkoa ennen koulun alkua ja tutustua Tampereeseen, että ei sitten ole siitä niin kujalla kun koulu alkaa. Olen mä joskus särkänniemes käyny penskana, mut siihen se tampere tuntemus jää... :D

Eipä siitä Tampereesta (Hervannasta) tarvitse tietää kuin reitti siihen lähimpään ruokakauppaan ja takaisin ;)

Onko poliisikoulussa olevilla/olleilla kokemusta intin kertausharjoituksista Hervanta-jaksojen ajalta? Elokuussa pitäisi aloittaa PAKK:ssa ja tänään tuli kutsu kertaamaan loppuvuodesta.

Eli onko joku ollut kertausharjoituksissa koulun aikana ja jos on, niin miten siihen on suhtauduttu?

Back
Ylös Bottom