...ja valloittaa koko maailma. Ei tommoisessa linnassa mikään nöösi asu.Jos tuollaisessa linnassa asuu, pitää ehdottomasti kulkea hevosella.:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...ja valloittaa koko maailma. Ei tommoisessa linnassa mikään nöösi asu.Jos tuollaisessa linnassa asuu, pitää ehdottomasti kulkea hevosella.:D
Mihin hommiin olet hakeutumassa dau andör? Itse ajattelin tässä muutaman vuoden sisään yrittää päästä Uuten-Seelantiin ihan asumaan ja töihin. Tiedä sitten mitä hommia siellä kouluttamattomalle löytyy.Mut olis kyl kiva kuulla kommenttia just tosta "normiasumisesta" ulkomailla. Aussit ois aika jees, ainakin kaikki on kertonu ihmisten olevan pirun mukavia, ja kai se mollukkakin siellä paistaa aika kivasti. Lomareissut on lomareissuja.
Joo siellä kuulemma tuo rentous on usein tuota hällä-väliä asennetta, sen näkee kuulemma mm rakentamisessa. Kaverin kaveri:lol2: muutti Espanjaan, koulutus taisi olla jotenkin tietokoneisiin liittyvää, mutta meni kuitenkin töihin sähköfirmaan ilman koulutusta ja teki hommat tarkemmin kuin paikalliset.Itse pohjois espanjassa (4kk tosin vaan) asustelleena voin todeta että sen maan rentous asiota kohtaan jotenkin kiehtoo! toisaalta en kyllä joutunut hoitamaan siellä mitään käytännön asioita, enkä käynyt töissä vaan opiskelin. Toisinaan se meininki on tosin hieman hälläväliä asenteella menoa, mutta jos ei oo mihinkään kiire...:D Voisin hyvinkin asua siellä aina lokakuusta kesäkuuhun jos se vain oisi työn puolesta mahdollista!
Barcelonasta jonkin verran "etelään" on pienempi kaupunki nimeltä Tarragona. Se kiinnostaisi kovasti ja siellä tulee varmasti ensi kesänä käytyäkin.
Portugalihan siinä naapurissa on ns. "kehitysmaa" jos Thaimaastakin voidaan puhua kehitysmaana.
No mielestäni Thaimaa ei ole kehitysmaa, vaikka sitä niin monet sanovat. Portugali tuntuu siellä käymättä, kovinkin kehitysmaalta. Tarkoitin siis että jos Thaimaasta voidaan puhua kehitysmaana, on Portugali sitä takuuvarmasti. No vähän sama kuin useimmat puhuisivat Thaimaasta kun minä puhun Portugalista. En ole siellä käynyt, mutta kovin kehittyneeltä metropolilta tuo paikka ei vaikuta.Minkäslaisilla perusteilla muuten voidaan puhua "kehitysmaasta",tuon vertailun perusteella olen tainnut saada aikaisemmin väärän kuvan Thaimaasta ?
No mielestäni Thaimaa ei ole kehitysmaa, vaikka sitä niin monet sanovat. Portugali tuntuu siellä käymättä, kovinkin kehitysmaalta. Tarkoitin siis että jos Thaimaasta voidaan puhua kehitysmaana, on Portugali sitä takuuvarmasti. No vähän sama kuin useimmat puhuisivat Thaimaasta kun minä puhun Portugalista. En ole siellä käynyt, mutta kovin kehittyneeltä metropolilta tuo paikka ei vaikuta.
Mikähän noissa hiekkarannoissa on, joka vetää suomalaisia sinne muna pystyssä? Ei tajua tuota makaamista jossain hiekkakasassa saatanallisessa helteessä. Sama saatanan mollukka se tännekin paistaa, onneksi edes vähän kylmemmin.
¨Kerro ihmeessä lisää? Miksi juuri Portugali jne?Saattaa tosiaan olla että minulla on aivan vääränlainen kuva Thaimaasta,täytynee yleissivistyksen kannalta tutkia asiaa.Portugalin tunnen jokseenkin paremmin kun on tullut täällä jo vuosia asusteltua.
Espanja Portugali vertailusta en osaa sen enempi arvailla kuin että Espanjassa paremmat palkat ,halvemmat elintarvikkeet ja polttoaine......
Juu, normaali hengaaminen olisi ok itsellekin, mutta en kyllä pystyisi maksamaan matkoja vain siksi, että pääsee aurinkoon. Syksy rokkaa, joku kylmä Toronto olisi siisti mesta.Talvisin mukavia kävelyreittejä siellä rannoilla ja lähistöillä ,kesä ,varsinaiset "uimarannat" ja uimakausi ei voisi vähempää kiinnostaa.