Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika ristiriitainen blogi. Kuulosti suhteellisen masentuneelta kaverilta, mutta voin olla väärässäkin
Joo mietin ihan samaa.. Ja asiat jotka itteä kiinnostaa (mm. yöelämä ja autot) ohitettiin kokonaan. Ja se, et oisko siellä saunaa...?
Thaimaa on ihan hieno ja mahtava maa. Viranomais-asiat tekevät pysyvästä elämästä sen verran hankalaa etten itse pidä siitä. En siis jaksa käydä uusimassa viisumeita tarpeaksi usein ennalta määrättyinä päivinä naapurimaissa ja sitäkin rajoitetaan piakkoin ja on oltava esim. 180 vuorokautta vuoden aikana pois Thaimaasta jotta voi palata takaisin.Huppe, eikö se Thaimaa olekaan niin hieno ja mahtava mitä ylistit ennen lähtöä ? :D
Itse olen oleillut esim. Australiassa 7kk ja jenkeissäkin useaan otteeseen max.2kk kerrallaan.
Voisitko valaista tota aussien reissua, ja niitä käytännön juttuja ko. maasta. Kiinnostas.
Kaverit päissään vaan hymyilivät :D Meinasivat polliisit viedä mut putkaan (joka ois ollu ehkä oikea ratkaisu).
Quottasit/luit väärin, luepa uudelleen:Anteeksi, mutta nyt en ymmärtänyt. Kuka oli päissään? Poliisit? Vai jotkut kaverit, jotka oli sun kyydissä? Vai ajelitko itse päissäsi, kun putkaan vieminen olisi ollut oikea ratkaisu?
Nämä näitä kuskin mukavia puolia. Kaverit päissään vaan hymyilivät :D
Taas tänään samaa paskaa, lukioon aamulla hirveessä rantapaskassa taivas harmaana. Lukiosta himaan taas paskaloskassa rämpiessä. Sitten pienelle punttikselle ja se oli siinä. Taas yks mitäänsanomaton päivä suomessa. Oon just kelannu tota että suomalaiset paiskii perse hiessä duunia, he ovat yleensä opiskelleet perkeleen kovaa, mutta kuitenkaan massia ei jää melkeen yhtään kätee. Jos oikein kovasti paiskii duunia ni saattaa saada jo kerrotaloasunnon hesasta elämänsä aikana, wuppiduu jeejee. Aurinko paistaa hyvä jos ees 3kk, ja muuten pimeetä ja kolkkoa.