Pohkeista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pikkunen kysymys: olivatko nuo käsivarrenympärysmitat nyt rennosta vai jännitetystä kädestä? Entä pohje. Tosin kokeilin enkä saanut pohkeeni ympärystä jännittämällä isommaksi. Pari senttiä se oli paksumpi kuin käsivarsi jännitettynä, viitisen senttiä rentoa käsivartta paksumpi.

Mie treenaan pohkeen kerran viikossa kuntosalilla. Sitten käyn kerran viikkoon sählyä pelaamassa, jolloin pohkeet saavat lisää rasitusta. Kerran kuukaudessa käyn hierottamassa jalkojani. Noin vuosi sitten pohkeeni menivät karmeaan kramppiin, jonka jälkeen olen ollut niiden kanssa varovainen. Silloin juuri heräsin hierottamaan jalkojani säännöllisemmin.

Metri: Mulla oli ainakin molemmat jännitettynä.

Sam225: Kyl noi kutoset on välillä pakko tehä tuntuu vaan pirun hyvältä ja kyl tuntuu toiminee. Pohkeet on aika isot verrattuna reisiin :(

Mikäs teillä sitten on pohje/reisi-suhde?

Täällä: 41/67.

Mulla ainakin on tullut pohkeisiin kokoa alhasillakin toistomäärillä. Johonkin 6 toiston sarjaan saa laittaa jo helvetisti painoa ja kun tekee negatiivisen vaiheen tosi hitaasti, antaa pohkeiden venyä kunnolla ala-asennossa, räjäyttää painot ylös ja pysäyttää huippukohtaan sekunniksi pariksi niin kyllä tuntuu.

Tyhmä kysymys, mutta kysytään kun ei tiedetä....
mistä kohtaa reisi mitataan??
Luonnollisesti siintäkö missä se leveimmillään on??

Originally posted by Iceman
Täällä jotku on ilmeisesti (esim. JJJ muistaakseni) treenannu pohkeita 2 kertaa vkossa. Mut mihin tämä oikein perustuu. Onko pohkeet jotenkin erilainen lihasryhmä, ettei sille riitä kerta viikossa treeniä.

No, mun mielesta millekaan lihasryhmalle ei riita kerta viikossa, purkaminen alkaa 24 tuntia treenin jalkeen. Anyway, pohkeet saa jonkunlaista treenia aina kun on jaloillaan, joten muutama sarja kerran viikossa ei heilauta kokonaiskuormaa yhtaan.

Pohkeet on kropan yksipuolisin lihas saietyypin perusteella and adrogeenireseptori koyhin myos.

Anekdoottisesti tyypit, joilla oli huonot pohkeet ja jotka sai ne kasvaamaan treenas niita joka paiva. Kova voluumi selittanee myos futarien ja ylipainoisten isot pohkeet.

Vähän jo näkyy ympärysmitoissa, kun ei oo päässy kunnolla treenaan, ja sentti pari näköjään lähteny kaikista :(

no mutta tän hetken mitat: hauis 46 cm, pohje 43 cm ja reiska paksuimmasta kohdasta 72 cm

Voi hemmetti, kiva vertailla. Pitäiskö itkeä vai nauraa: oma pohje noin 42 cm - ja pohkeita olen tehnyt salilla varmaan kokonaiset 10 kertaa elämäni aikana, ja piiiiitkiä sarjoja. Just joo. :rolleyes:
Okei, hiukan on ehkä ylimääräistä päällä, mutta silti... :(

E: Eli kiitos siis lahjakkaiden pohjegeenien + monenlaisten harrastusten: step aerobic, lenkkeily, tae kwon do, spinning... :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viime syksynä oon viimeeks mittaillu, ja mitat meni kutakuinkin niin, että pohje oli kisakunnosssa 39cm, hauis naurettavat 29cm, reisi 54cm niin ja vertailun vuoksi täytyy varmaan paljastaa,että pituutta mulle on siunaantunut karvan verran päälle ompelumittanauhan verran :)

Jalkapuolen mitat
Pohje 44
Reisi 70 (ei uskoisi siitä miltä kintut näyttää :mad:, pitäisi varmaan olla 80 cm että näyttäisi 70-senttisiltä)

Treenifrekvenssit
Pohkeet 2-4 päivän välein
Reidet 9-10 päivän välein

Reisi-pohje-hauis:

66-44-42

Mulla on tosin toinen reiska sentin pienempi toista, toinen haba niinikään puolisen senttiä toista pienempi. Ylhäällä olevat on luonnollisesti ne isommat. :D

Äläkä Hulkki aina valita noista reisistä! 70 senttiä on muutaman vuoden jalkoja treenanneelle natulle HYVIN! Treenaa vaan, kyllä ne siitä kasvaa! :kippis1:

Reisi-Pohje-Hauis

64-43-40 cm

Ja kuten Hulkki totesikin on pitkä kroppa kirous näyttävien käsien suhteen. Mulla kädet näyttää lähinnä huonolta vitsiltä kokonsa puolesta...

Menipä siihen sitten kuinka monta vuotta vain niin jonain päivänä aion olla massiivisten käsien omistaja:evil: :evil: :evil:

Originally posted by tappara
Mikäs teillä sitten on pohje/reisi-suhde?

Täällä: 41/67.

40/62 näyttäis olevan.

Originally posted by EKKS
kuten Hulkki totesikin on pitkä kroppa kirous näyttävien käsien suhteen.
Menipä siihen sitten kuinka monta vuotta vain niin jonain päivänä aion olla massiivisten käsien omistaja:evil: :evil: :evil:
Sama täällä. En vain tiedä kuinka isoiksi (senttimetreissä) paskat geenit käsien suhteen omaavana kaverina saan ne. Tietysti se 50 cm olisi sellainen all-time-ultimate-goal, mutta ei sekään hirmu iso ole 189-senttiselle.

Vastaavasti kun mennään hyviin käsigeeneihin, uskoisin esim. Tomin pääsevän sinne 50 huomattavasti helpommin. Ja miettikää miltä 50-senttiset kädet näyttävät alle 180-senttisellä kaverilla! :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom