Pohkeet tulessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja K|asu
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Onks kellään mitään vinkkejä kuinka saada pohkeet taas toimimaan?
Kävin tiistaina salilla, jalkapäivä. Keskiviikkona oli jalat sillee "normaalisti" kipeät. Mut sit torstaina ku heräsin, en pystyny nousta sängystä! Ainoastaan pohkeissa tuntu nyt. En pysty kävellä muutenku varpasilteen, kolmatta päivää mennään näin. Pohkeet ei niinku anna periks, että sais jalkapohjatki maahan asti.
Tänää pitäs töihin mennä, tuskasta :eek:

Kannattaa kattoa tuolta venyttelyoppaasta jaloille parit venytys liikkeet ja koittaa että toimiiko, minullakin on ollu noita päiviä ja myös sellaisia että olen herännyt kun pohkeessa on ollut 'suonen veto', ei ole mikään kovin mukava tunne!

Miten rääkkäsit pohkeita että tuollaiseen kuntoon ne sait?

Oon koittanu suihkussa vähä niitä saada lämpimiks ja sit koittanu venyttää, mut ei se mitään tunnu auttavan. Ja tuubillinen Voltarenia menny. Kai jos ne on niin tulehtuneet, tms.

Tein sinäpäivänä SJMV, Hack-kyykkyä, prässiä, reiden ojennuksia ja koukistuksia laitteessa ja sit pohkeita korokkeella seisten. Kai se reeni oli sit aivan liian rankka, ensimmäinen kunnon jalkareeni pitkään aikaan.

Saa nähä mitä tämän iltasesta työ-yöstä tulee. Ei noita tarjoiluhommia oikee istuenkaa pysty :/

Oon koittanu suihkussa vähä niitä saada lämpimiks ja sit koittanu venyttää, mut ei se mitään tunnu auttavan. Ja tuubillinen Voltarenia menny. Kai jos ne on niin tulehtuneet, tms.

Tein sinäpäivänä SJMV, Hack-kyykkyä, prässiä, reiden ojennuksia ja koukistuksia laitteessa ja sit pohkeita korokkeella seisten. Kai se reeni oli sit aivan liian rankka, ensimmäinen kunnon jalkareeni pitkään aikaan.

Saa nähä mitä tämän iltasesta työ-yöstä tulee. Ei noita tarjoiluhommia oikee istuenkaa pysty :/

tuossa kohdassa lienee vika :D

mut joo, mites venyttelitkö kunnolla sillon jalkapäivän jälkeen? ei kait siinä auta muuta ku vaan yrittää venytellä...

edit: onko pohkeet muuten kosketusarat?

No perkule, salin vaihto ja kaikkee ni ei sit vissii malttanu rauhaksiin alotella.
Oon aina ollu huono venyttelemään, varmaanki sen takia just ku se tuottaa kipuja ;)
Tiedän, että se on hyödyllistä ja kannattavaa ja *plaplapla*. Siltiki se osa jää aina suorittamatta.
Ja kyllä, pohkeet ovat kosketusarat.

Itel on ojentajat tulessa venytelly oon mut ku pääsin salillle 2v tauon jälkeen niin sitä teki melkein jokaista liikettä, koittanu venytellä mut eipä oo paljoa auttanu. Enkä itekkää ole mikää venyttelymestari eikä ikinä oo kiinnostanu.

Monta kertaa itelläki pohkeet ollu niin "tulessa", että kävely on tuottanu tuskaa... Jaksaa vaan sitkeesti venytellä, niin kyllä se siitä

Voisit koittaa kylmä kuuma hoitoo vaikka suihkussa, eli vuorotellen kylmää ja kuumaa, muutama minuutti aina kerrallaan, sitä toistaa jonkun aikaa, niin pitäs vähän auttaa :)

Kummallista, että tää jumi on kestäny jo tän kolme päivää. Eikä muuttunu yhtää parempaan suuntaan! Normaalisti palautuminen on ollu aika nopeeta mulla.
Ja ei kai ne ilman täyttä lepoa mihinkään palaudu, omalta osaltaan toi varpaisiltaan meno rasittaa niitä kans.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Juu, kerran kävi ittellä kans noin kun olin kuukauden käymättä ja sitten menin salille ja tein aivan tappojalkatreenin. Takareidet ja pohkeet oli valehtelematta 5 päivää siinä kunnossa ettei pystyny kumartumaan eikä kävelemään kunnolla. Joka askeleella tuntui pohkeissa niinkuin veitsellä olis pistetty. Neljäntenäkään päivänä ei vielä ollu mitään lupausta toipumisesta, yhtä pahasti kipeänä kuin treenin jälkeisenä päivänä. Takareidet tuli kunnolla kipeiksi jostain syystä vasta 2 päivää treenin jälkeen.

Mutta selviydyin. Ja sain opetuksen kans, elikkäs rauhallinen startti ei ole yliarvostettu vaan ihan järkevää. :D

Toi on tosiaan hyvä vinkki tuo ensin kuumaa vettä, sitten kylmää vettä. Vuoron perään. Ja päälle jotain kevyttä pikkupikku hierontaa ja venyttelyä. ÄLÄ revi niitä rikki, tosi keveästi vaan venytä.

Kiitos näistä!
"valehtelematta 5 päivää".. eli muutama päivä jäljellä \m/ Huomista en enää kestä olla kotosalla, salille palaaminen entistä fiksumpana.

Näköjään sitä aina oppii kantapään kautta :D Kivulias opetus. Ja jos sitä alkais venyttelemäänki.
Palataan sit taas ylihuomenna aiheeseen ku valitan kipeistä rintalihoista ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom