Moikka! Mua vaivaa yks pikku juttu ihan suunnattomasti ..ette varmaan kirveelläkään arvaa mikä,tai pitäisikö sanoa mitkä. Pohkeet! Oon treenaillu salilla perus voima treenia,välillä painonnostoa välillä voimanosto pohjaista sellaista. Treenivuosia on takana nyt 5 ja ikää 22v. Voimaa on tullut ihan tasaista vauhtia kuten myös lihaksisto on kehittyny treenin edellyttämällä tavalla, lukuun ottamatta niitä pirun pohkeita. Miksi ei yläkerran Jesse voinu jakaa pakasta vähän reilumpia kortteja.
Nyt kysynkin ,että mitä mun pitäis tehdä tai miten treenata olemattomista pohkeista oleellisen kokoiset? Aika mitätön kosmeettinen ongelma monen mielestä varmaankin,mutta itseäni kyllä sapettaa,kun ei kehtaa edes shortseja kesällä käyttää.
Niin siis..reidet ovat ihan normi kokoiset suhteessa muuhun kroppaan.Lihas tarttuu todella hyvin kaikkialle muualle..huoh :(
Nyt kysynkin ,että mitä mun pitäis tehdä tai miten treenata olemattomista pohkeista oleellisen kokoiset? Aika mitätön kosmeettinen ongelma monen mielestä varmaankin,mutta itseäni kyllä sapettaa,kun ei kehtaa edes shortseja kesällä käyttää.
Niin siis..reidet ovat ihan normi kokoiset suhteessa muuhun kroppaan.Lihas tarttuu todella hyvin kaikkialle muualle..huoh :(