pohkeet kramppaa ?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
38
usein kun on esim, uimassa pohkeet karamppailee ja todella voimakkaasti, samoin myös usien käy kun supistaa pohjelihaksen kunnolla niin se kramppaa ja se todellakin sattuu!

olen tehnyt ny pohkeille n puoli vuotta "tehotreeniä" kotona ja salilla, voisiko se johtua siitä? kannattaakohan mennä lääkäriin vai onkohan jotain ohimenevää?

onko muille sattunut vastaavaa?

Niin jotta pitäisi syödä magenisumia, se auttaa noihin kramppeihin. Lisämagnesiumin voi noutaa vaikka apteekista.

Joo tuttua... Joskus yöllä herää siihen et pohje kramppaa ja kovaa. Nyt on kyl vähentyny kun aina pohjereenin jälkeen venytän pohkeita ja syön viel maa&meri tabui ja niishän on magnesiumii

annikoista sun muista saa halvalla pirkka magnesiumia :) 90 tablettii per purkki ja ei tainnu maksaa paljon mitään. yhdessä tabletissa 350mg magnesiumia.

Suosittelen vitamaxia, runsasta nesteenjuontia, ja magnesiumia. Eiköhän krampit ala haihtumaan...

Originally posted by Rock^
Suosittelen vitamaxia, runsasta nesteenjuontia, ja magnesiumia. Eiköhän krampit ala haihtumaan...
Sattuiskohan kukaan tietämään löytyykö täältä Turuun suunnasta mitään puljua, josta saisi tota Vitamaxia. Koitin yhtenä päivänä pyöriä noissa keskustan kaupoissa, mutta äkkiseltään ei missään näkyny.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
yks hyvä nopea konsti kramppiin on laittaa vettä lasiin ja jonkin verran suolaa ja kipata alas..maku ei sinänsä o häävi mutta ainakin mulla ja muutamalla muulla kaverilla on auttanut..:D

Originally posted by Arse
Sattuiskohan kukaan tietämään löytyykö täältä Turuun suunnasta mitään puljua, josta saisi tota Vitamaxia. Koitin yhtenä päivänä pyöriä noissa keskustan kaupoissa, mutta äkkiseltään ei missään näkyny.
Ei taida olla Turussa myynnissä ollenkaan, ainakaan valmistajan kotisivujen mukaan.

Minulla kramppaavat pohkeet lentopalloillessa, jos peli jatkuu tarpeeksi pitkään. Yksi ottelu ei yleensä riitä, mutta turnauksissa tulee (tai tuli) usein vastaan. ALoin hoitaa tätä ihan tavallisella suolalla: söin tarkoituksella erityisen suolaisesti ennen turneeta ja myös sen aikana joko suolaa sellaisenaan (hyi hitto) tai välipaloilla / aterioilla myös ekstrasuolalla. Tämä auttaa hyvin.

Magnesiumia ovat monet tässä threadissa mainostaneet, ja sitä olen kokeillut yhden kerran. Kesken turnauksen otin pari tablettia, mutta otinko sitten liian myöhään vai mitä, mutta eivät kyllä vaikuttaneet mitenkään.

joo Magnesiumia tosiaan kannattaa syödä säännöllisesti että se kerkeää tasapainottumaan..sinänsä siitä ei o apua jos pohkeet jo valmiiksi kramppaa..jääkiekkoa noin 13 vuotta pelanneena on niksejä matkan varrella tullut ja pohkeiden kerran krampattua juuri peli aamuna käväsin hierojalla ja se neuvoi sellaisia homeopaattisia tabletteja kramppien jälkitilaan..ja olen niitä popsinut ja hyvin ovat auttaneet..:)

Originally posted by Arse
Sattuiskohan kukaan tietämään löytyykö täältä Turuun suunnasta mitään puljua, josta saisi tota Vitamaxia.

Jokainen kauppa jossa SF-proteinin tuotteita myydään (monet luontaistuotekaupat ainakin) tilaavat mielellään seuraavan tilauksensa yhteydessä sinulle purkillisen tai pari Vitamaxia.

Originally posted by reiz
Jokainen kauppa jossa SF-proteinin tuotteita myydään (monet luontaistuotekaupat ainakin) tilaavat mielellään seuraavan tilauksensa yhteydessä sinulle purkillisen tai pari Vitamaxia.
Pitääpäs käydä painostamassa, kun saa nuo Fastin vitamiinit popsittua.

Iski itselläkin taas pitkästä aikaa perinteiset pohjekrampit, kun tuli vähän painittua kaverin kanssa. Ei tahdo tulla vääntämisestä mitään kun pohje on tulessa.

Olipas kauheaa "herätä" viime yönä siihen, että molemmat pohkeet kramppaavat, ja vielä yhtäaikaa! Ei siinä tajua, kun on ihan unessa, että mitä hittoa tapahtuu... Muistan vain, että pohkeissa tuntui, kuin olisivat keskeltä katkeamassa!...Ja kivun muistan kyllä, kun vieläkin käveleminen on tuskaista...
Mahallaan nukkuu, ja sit yhtäkkiä pohkeet vetää ihan kramppiin, eikä tajua, että pitäisi saada jalat kattoa kohti ja kova puristus pohkeeseen! Ihan hirveä tunne!

juu ei muutakun luonteistuotekauppaan ostamaan Magnesiumia ja tietysti riittävästi nestettä ja parasta siihen o vesi koska neste vajaus voi aiheuttaa myös kramppeja ainakin mulla oli armeijassa siitä syystä
:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom