pocket pc softat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Tuli hommattua tuollainen HTC Tytn härveli ja vaikuttaa äkköseltään asialliselta peliltä. Kalenteri on itselleni todella tärkeä apuväline ja tällä saan korvattua tuon paperisen kalenterin joka vie taskussa tilaa järkyttävästi.

Te pocket pc gurut jotka tiedätte hyviä softia kämmenmikroon, niin pistäkäähän tänne softan nimi ja mahdollisesti linkkiä ja selostusta mitä kyseinen softa tekee...

Kalenteriksi kaipaisin vähän parempaa mitä tuo originaali on. Sellainen viikkokalenteri olisi bueno jossa näkyy kerralla koko viikon tapahtumat. Esimerkiksi pocket informant 5.2 näytti tällaiselta.

Mutta joo pistäkäähän vaihtoehtoisia softia...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsellä oli kämmykässä videoiden katseluun tarkoitettu ohjelma ja sitten tietokoneella ohjelma, millä pystyi muuttamaan leffat sellaiseen muotoon että ne pystyi katsomaan kämmykällä. Työmatkat meni kivasti Simpsoneita ja South Parkeja katsellessa. Oli mulla joitain leffojakin. Yksi hyvä ohjelma mistä myös pidin oli golfiin tarkoitettu tuloslaskin. Siinä oli vielä sellainen ominaisuus, että siihen sai kenttien profiilit ladattua ja GPS:n avulla pystyi seuraamaan. Jopa suomalaisiakin kenttiä löytyi hyvin. Tietty myös nämä perus navigaatio-ohjelmat. En muista noiden nimiä valitettavasti kun ei ole ollut kämmykkää enää puoleen vuoteen käytössä.

Itse olen ajatellut hommata kanssa tuon saman mikä sulla on.

Jotain pientä keskustelua kämmenmikroista suomeksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom