Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Plastiikkakirurgia on huijausta. Onko se kivaa kun rupeaa jonkun kuvankauniin naisihmisen kanssa lisääntymään, mutta lapset muistuttavatkin lähinnä unelmien poikamiestä?
:lol2:Säälittävää jos olet normaalin näköinen ihminen.
Samaa mieltä. Joillekin niinkin turha asia kuin pienet rinnat voi olla ylitsepääsemätöntä ja vaikuttaa vähän kaikkeen noihin mitä tossa listasit. Vakavammista ongelmista sitten puhumattakaan. Jos kumitissien laitattaminen saa itsetunnon nousemaan ja tekee paremman olon, niin en voi tuomita.Suhtautumiseni on voimakkaan myönteinen. Ehdottomasti kannatan, ja monelle se voikin olla lähestulkoon koko elämän pelastava asia. Sosiaaliset suhteet, yleinen elämänlaatu, itsetunto jne voivat olla aika pitkälle ulkonäköön sidonnaisia asioita.
nulikatki vaan plastiikkakirurgille.
Näinhän se toimii. Lähes yheksässä kymmenestä tapauksesta myös rumien vanhemien lapsista on tullut rumia .. ;)Plastiikkakirurgia on huijausta. Onko se kivaa kun rupeaa jonkun kuvankauniin naisihmisen kanssa lisääntymään, mutta lapset muistuttavatkin lähinnä unelmien poikamiestä? ;)
Ehdottomasti kannatan, ja monelle se voikin olla lähestulkoon koko elämän pelastava asia. Sosiaaliset suhteet, yleinen elämänlaatu, itsetunto jne voivat olla aika pitkälle ulkonäköön sidonnaisia asioita.
Mielestäni sekä pienten että isompien vikojen korjailu on sallittavaa jokaiselle, ihan siinä missä lihasten kasvattaminen/laihduttaminen ja muu kehonmuokkaus. Jos se parantaa omia fiiliksiä tai ulkonäköä niin siitä vaan!
Niin eikös kauneusleikkauksella nimenomaan korjata sitä syytä. Ajatellaampas näin: olen ruma ja siitä seurauksena minulla on huono itsetunto.:D
Itse en noista kauneusleikkauksista niin perusta. Paljon parempi vaihtoehto on käydä terapiassa jos ei omaa ulkonäköään hyväksy. Yleisesti ottaen ongelmien syyt on parempi korjata kuin paikkailla seurauksia.