Pituuskasvu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stinger
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
33
Olis tässä tällänen kysymys nyt oon 16-v ja oon käyny salil 2-vuotta, ni nyt ois huolen aiheena toi pituus kasvu, että millä lailla sali käynti vaikuttaa ja että jos pituus ei vanhempana tyydytä mihin se on jäänyt, niin onko mitään mahollisuutta saada lisää pituutta, tämä on suuri huoli, koska olen nyt 175cm ja haave olis saada täysikäseks mennessä vähintää 185cm ni onko mitää millä sitten vois lisätä pituutta?!?!

Ja älkää ehdotelko,että korko kengät jalkaa :wall:

Geenit ja ruokahan sen määrää kuinka pitkä susta tulee. Kuinka pitkiä sun sukulaiset ovat? Järkevä treenaus ei lopeta pituuskasvua, tosiraskaat kyykyt ja maastanostot voivat kuulemma vaikuttaa pituuskasvuun. Ite olen treenannut nyt
puoli vuotta ja pituutta tullut lisää n.2-3cm. Treenaa järkevästi, syö paljon äläkä ota stressiä pituudesta :)

jos jätät ne kovat mavet ja kyykyt väliin ja treenaat järkevästi ja syöt kunnolla niin etköhän kasva vielä kuitenkin. Tietenkin riippuu paljonko on pituuskäyrän mukaan ennuste.

Itse olen 177 cm, isä on 185, isoveli 184, eli oon aika pätkä... oon jo tottunu lyhyeen runkooni, mutta voi olla että kasvan vielä sentin tai jopa kaks.. :D

Sinuna en olisi huolissani pituuskasvusta, sillä oothan sä jo melko pitkä, paljon pidempi ku ite olin kaksi vuotta sitten! Syöt vaan hyvin ja treenaat viisaasti, eli ei liian suurilla painoilla, niin susta voi tulla hyvinkin yli 185 senttinen.
Tsemppiä treeneihin! :whip:

Eihän pituus ole edes maailman tärkeimpiä asioita.. ;)

nii siis esim jos täys ikäsenä ei omasta mielestä ole tarpeeksi pituutta, nii ei ole siis olemassa lääketieteellistä keinoa saada sitä lisää???

sitähän voi venyä pituutta vielä intissäkin,itsellekin tuli sentti lisää sinä puolen vuoden aikana.
mutta ihan mukava täältä 176 sentin korkeudelta on maailmaa tarkkailla,ei ainakaan kolise nuppi kattoon :D

E:
voikohan intissä enää yli 18 vuotiaana oikeasti kasvaa, vai paraneeko vain ryhti sentin verran?
en mie tiiä,näin ne mittaukset väitti.
ne intin mittaukset kyllä nyt oli vähän niin ja näin,niitten mukaan kaveri ois kutistunu sentin sen kuuden kuukauden aikana :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
se on vaa siinä,että haraastan sellast lajii missä pituus ois eduks,että ois mahiksii maailmalle paremmin ku olis pitkä, ni nyt tässä vituttaa se että jos se jää jostain pituus kasvust kii :(

nii siis esim jos täys ikäsenä ei omasta mielestä ole tarpeeksi pituutta, nii ei ole siis olemassa lääketieteellistä keinoa saada sitä lisää???
Periaatteessa luita voidaan pidentää sellaisilla ruuvisysteemeillä, joita sitten erotetaan tyyliin milli päivässä... Muutaman sentin voisi korkeintaan saada. Ja on aika äärimmäistä touhua, käytännössä ei juuri tehdä.

Mulle "luvattii" että kasvaisin 185 senttiseksi mutta jäin 173 senttiseksi ,ainakin näillä näkymin. :(
enot on sen 186 ja 194 senttisiä , iskä 180 ja äiti 170

Nostelin kyllä punttejakin tosi nuorena mut en usko et se kauheasti vaikuttanut.

Mun kasvuennuste oli 185cm ja oon nyt ~183cm, eikä tästä paljo huvittaiskaan enää kasvaa, tässä on ihan hyvä majailla ja tarkastella maailmaa :rock:

Tosin mun pituuskasvu lähti liikkelle melko myöhäsessä vaiheessa vrt. muihin ikätovereihin, joten eipä tiedä vaikka siellä intissä vielä paukkus sen pari senttiä ja olis se 185cm täynnä, ei tosin haittaa vaik tähän jäiski :thumbs:

ps. Stinger olin 15v jotain 165cm ja nyt melkee 20cm pidempi joten nou hätä, saatat kasvaa vielä vaikka faijas ohi niin, että heittää! :whip:

Sitä minäkin vähän toivon:)

Oon kyl jo sinut pituuteni kanssa ettei se kauheasti haittaiskaa vaikka jäisi tälläseksi "tapiksi" :D

Suositut

Back
Ylös Bottom