Pituuskasvu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stinger
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itse olen sen vajaa 15 v nyt ja olen 172 cm pitkä , vuodessa tullut 4 cm vaan. 2v nostellu puntteja ja Ekan vuoden jälkeen pituutta tuli 8 cm joten en usko että tuo hidastuminen Johtuu punteista. musta on ennustettu 185 cm mutta veikkaan että se jää siihe 178-180 cm näilllä näkymin:urjo:

Mulle "luvattii" että kasvaisin 185 senttiseksi mutta jäin 173 senttiseksi ,ainakin näillä näkymin. :(
enot on sen 186 ja 194 senttisiä , iskä 180 ja äiti 170

Nostelin kyllä punttejakin tosi nuorena mut en usko et se kauheasti vaikuttanut.

No eihän tuo vielä mitään tai no onhan tuokin jo jotain, mut mulle ennusteet oli 190cm-195cm ja oon 175cm ja 20 wee :D Eipä tuo häirihe meikäläistä :kippis1:

Joo, eipä taida noi ennusteet olla kovinkaan luotettavia. Joskus pari vuotta sitten kun luokkakavereiden kanssa noista ennusteista juteltiin, niin monille jätkille oli luvattu sellaista 190 cm pituutta. Nyt kun noita samoja tyyppejä katsoo, niin eipä juuri kukaan taida tuota pituutta saavuttaa. Ellei se kasvu sitten oikein myöhässä tule.

Itselleni muuten luvattiin joskus 8. luokan aikoihin 180 cm pituutta. Tällä hetkellä 177. Ei nyt niin kauheasti pieleen kuitenkaan. Mutta itselläni tuo kasvu tuli vähän keskimääräistä aiemmin ja oli jo tuossa vaiheessa varmaan hidastunut, toisin kuin useimmilla.

Itse olin varmaan tzägällä 150cm kun aloitin punttailun, nyt siinä 180cm pinnassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom