Pituusero?

Nyt tulee kyllä multa :david: topikkei ihan liukuhihnalta. Mutta onko teillä tyttöystävänne kanssa suuria pituuseroja? Ite oon 185 ja tyttöseni vain 156 eli aika paljon on..:( Onko muilla samanlaisia tapauksia? Entä mitä käytännön ongelmia on tullut? Ja sitten vielä yleisluontoinen kysymys eli voisitteko alkaa seurustelemaan tytön kanssa jos pituuseroa on noinkin paljon?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No pituusero mulle nyt ainakin on toisarvoinen asia. On tärkeämpi asioita jotka vaikuttaa seurustellako vai ei.

Mut onhan tuossa se hyvä puoli, että jos sä seisot suorana ja typy vieressä.
:lol2:

Argh! Tää topicci rupee muistuttaa jotain demi juttuja.
:down:

Mut joo. Eihän tuo pituusero ole ongelma, jos siitä ei tee sellaista.
Mutta jos tytsy olisi mua 20-30cm pidempi, niin kyllä se voisi vähän häiritä. ;)

Vaikka onki demi-juttua ni vastataan silti! Mun vanhojentanssi pari on aikas lyhyt, mut ei oo tuottanu suurempaa ongelmaa tähän mennessä tanssiessa.

Mulla ja rakkaalla on 25cm pituuseroa ja se on oikein sopiva!

Häiritsisi pituusero, jos mies olisi lyhyempi (koska itekin olen vaan 155cm). Ja häiritsisi ehkä sittenkin, jos mies olisi samanpituinen, koska haluan, että mies on mua isompi niin koon kuin pituudenkin puolesta.

Liian iso pituusero on myös hieman häiritsevää. Olen kerran ihastunut yli 2m pituiseen kundiin ja se oli vähän tyhmää. Onneksi meistä ei koskaan tullut mitään :)

EDIT: lisätty "pituuseroa" turhien mussutuksien välttämiseksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on kyllä yleensä lyhyt olo kun oon ite 174cm pitkä ja eukko 166cm,, No oon sentään pitempi mutta oishan se kiva jos ero ois vähän isompi :) Hih, pikkuseikka.

Mie olen ukkoani 7 senttiä pitempi ja kun yleensä tulee käytettyä korkeampia kenkiä niin ero hipoo 10 senttiä. Tätä korostaa vielä se että ukko on leveä kuin ladonovi,minä kapea kuin riuku. Hyvä parivaljakko. :)

Oispa kauheeta, jos pituus ois ainoa määritelmä kenen kanssa seurustella :eek:

Mun ukko on melkee 30 centtiä pitempi ja just puhuttiin, että eipä se edes sitä käsikädessä kävelyä haittaa. Ja mä tykkään käyttää aina korkkareita ja mies tykkää näyttää entistä isommalle.

Ainoa vaan on, kun on apukuskin paikalla istunut niin jotkut on kysellyt mieheltä, että onko pikkusisko kyydissä. :rolleyes: Itseäänhän tässä ei pääse tuntemaan isoksi, vaikka haluaiskin ;)

pituusero 27 cm eikä haittaa yhtään =)

Pituusero.

Meillä pituusero n.33cm... ja ikä ero 16vuotta. Ja pärjäillään:love:

Re: Pituusero.

Originally posted by formula7
ja ikä ero 16vuotta.

Toivottavasti lähentelet neljää, etkä kolmea kymppiä.:joulu5:

Re: Re: Re: Pituusero.

Originally posted by Raven
Tai kahtakymppiä? :rolleyes:

Heh, joo. Sitten vaan taitaisi tuo formula olla aika alimittainen, kun pituuseroa ei ole kuin 33cm.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom