Pitkät sarjat...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Niin kun olen katsonut niin ihmiset nostelevat aika lyhyitä sarjoja elikkä jotain 3-5toistoa.
Oikeastaan alusta pitäen mulla on ollut vähintään 10toiston sarjoja, paitsi penkiltä.
Esim jos istualtaan käsipainoa nostelen polvelta niin saattaa nousta 100toistoon ja ainoa este jatkamiselle on kämmenluiden kipeltyminen(tosin on siinä lihaskin paskana..sillai kivasti).
Pitkillä sarjoilla olen saanut tuloksia hauikset on kasvanu noin 6kuukaudessa olemattomasta isommaksi kun kenelläkään kaverillani(isommat jopa ku sillä uimari hemmolla).
Rintalihaksetkin on kasvanut kohtuullisesti.
Mutta siinä se meikan koko on kasvanut huonolla ruualla ja epämääräsillä puuhasteluilla salilla, MUTTA mä olen yhtä vahva kuin aloittaessani.
Siis käteen varmaan tullut puolet enemmän ympärysmittaa mutta ei voimaa.
Kuinka saisin voimaa vastaamaan käsiäni? Ei ole mukavaa olla iso ja heikko.:david:

No en ole mikään asiantunitija, mutta minulla ainakin on toiminut se että teen esim. hauikselle seuraavaa sarjaa:
1x10 1x8 1x6 ja 5+5+5
Scott penkki ennätys parani ekan kuun aikana 5kg.
Penkissä 1x10 1x8 1x6 1x4 ja aina lissää painoa.
Ps. Ei välttämättä kannata treenata maksimivoimaa jos perusvoima taso ei oo kunnossa.:david:
Ja voipiko olla mahollista että teet liian pienillä painoilla??

Originally posted by kaunajouna
Niin kun olen katsonut niin ihmiset nostelevat aika lyhyitä sarjoja elikkä jotain 3-5toistoa.
Oikeastaan alusta pitäen mulla on ollut vähintään 10toiston sarjoja, paitsi penkiltä.
Esim jos istualtaan käsipainoa nostelen polvelta niin saattaa nousta 100toistoon ja ainoa este jatkamiselle on kämmenluiden kipeltyminen(tosin on siinä lihaskin paskana..sillai kivasti).
Pitkillä sarjoilla olen saanut tuloksia hauikset on kasvanu noin 6kuukaudessa olemattomasta isommaksi kun kenelläkään kaverillani(isommat jopa ku sillä uimari hemmolla).
Rintalihaksetkin on kasvanut kohtuullisesti.
Mutta siinä se meikan koko on kasvanut huonolla ruualla ja epämääräsillä puuhasteluilla salilla, MUTTA mä olen yhtä vahva kuin aloittaessani.
Siis käteen varmaan tullut puolet enemmän ympärysmittaa mutta ei voimaa.
Kuinka saisin voimaa vastaamaan käsiäni? Ei ole mukavaa olla iso ja heikko.:david:

Jos massaa haet niin toistoalueena toimii useimmilla 10-15 toistoa.
Itsellä toimii tod. hyvin esim. 20-12 toiston sarjat hauiksille ja ojentajille.
Mutta 10 toistosta on hyvä alkaa testaamaan mikä toimii itselle.
100 toiston sarjoja harkitsisin tekemään vaan satunnais vaihteluna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom