Pitkähihainen vai tank toppi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hihaton ja shortsit, aina. Tykkään, ettei oo turhia saumoja eessä, hihat tuppaa ahistamaan liikkeissä. Lisäks hikoon, kun pieni sika, vaikka olisin alasti ja ilmastointi ylikierroksilla.

Pitkähihainen T-paita hihat käärittyinä. Ei tarvitse hävetä naru hauiksia mutta ei tule sen kuumempi kuin t-paidassa :) Ja kollegehousut. Itse onnistun käsitreenissäkin saamaan hemmetin moisen hien ja sykkeen päälle, aerobista kuntoa koitettu parantaa, mutta varmaan voisi joskus hengittää sarjojen aikanakin :)

Olisi outoa treenata ilman hupparia. Treenin lopussa saatan ottaa hupparin pois mutta aika harvoin. Tykkään hikoilla ja paikat pysyy lämpimänä.

sama täällä.kesällä kun meillä on n 27 astetta niin sitten t paita.Mutta verkkarit on mulle iso no no.mä vaan inhoan niitä niin paljon.mun on pakko käyttää löysiä shortseja.sorry dudes...

Hihaton paita lähes aina salilla päällä, ei mikään yberkireä kuitenkaan. Kätevä siks että hengittää ainakin hyvin, eikä hienhaju pinty muihin paitoihin joita käyttäisin muuallakin.

Huppari päällä aina tauoilla, varsinaiset setit tehdään t-paidassa, narutopis tai ihan perus waimaris, minkä milloinkin löytää tuolta vaatteiden sekamelskasta. Ja hikoan kun pieni sika, ei tarvitse kun lämppärit tehdä niin on sellainenkin niegara ja kyrönjoki penkin alla että huhhuh!

Kireä Gaspin tank toppi tietenki eikä oo kiinnostanu koko 12 vuoden saliuran aikana vittuakaan mitä muut on siitä mieltä ;)

Ite käytän tanktoppia aina parin kuukauden välein nii näkee vähä aina että missä mennään. Tänää mentii taas pitkästä aikaa ilman hihoja. Olin varmaa aika vastenmielisen näkönen ku hikoilin ku sika ja kädet ja olkapäät näytti iha öljytyiltä. Mutta olinpaha vitun pumpissa.

Lähden juuri salille hihattomassa paidassa, kainalokarvat ajelematta. Aion treenata penkkiä ja käsiä.

Maddox on lähdössä mukaan. Sillä on tank top ja selässä finnejä.

Olen treenannut pitkähihaisella ja hihattomalla mutta, yleensä käytän t-paitaa. En varmaankaan käytä hihatonta muuhun kuin treenaamiseen. Se ei oikeastaan tunnu edes mukavalta pitää päällä jos ei treenaa.

Alkuun yleensä college päällä, ja sitten kun alkaa lämpöä olla hyvin, niin joko t-paidalla, tai hihattomalla / tank-topilla.

En muuten treenaisi hihattomassa tai tank-topissa, mutta kun näytän siinä todella hyvälle.

Jos jotain häiritsee, että miulla on hihaton päällä, niin saa haitata. Itselleni on ihan sama mitä kelläkin on salilla päällä. Itsehän olen siellä vain treenaamassa, enkä arvostelemessa muiden pukeutumista. Jätän sen akoille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vähän OT, mutta koska tuolla komediaketjussakin, josta tänne eksyin, mainittiin tällaisen olevan "akkojen touhuja", niin on pakko mainita etten tähän ikään mennessä oo vielä koskaan kuullut naisten arvostelevan tässä mittakaavassa toistensa pukeutumista kuntosalilla. Ehkä jossain joku niin tekee, mutta eipä ole vastaan tullut.

Sitä vastoin olen aidosti hämmästynyt, että miehiä näemmä oikeasti kiinnostaa näinkin paljon, miltä itse ja miltä muut näyttävät treenatessa.

ps: Hei vaan pojat, sedät ja papparaiset! Käyttäkää mitä tahansa, kunhan nyt jotain päällenne puette. Tai ei sekään niin välttämätöntä ole. Pyyhettä vaan penkkien päälle, niin menettelee noinkin.

Eilen vedin alkulämmöt kyykyssä pilkkihaalari päällä! Kyllähän nuo muut vähän salilla katselivat ihmeissään. Ei vaan, aina shortseissa ja t-paidassa. En vaan osaa treenata pitkissä, jotka ahdistaa tai roikkuu päällä.

Mitäs aattelette noista kireistä teknisistä paidoista esim. näistä rashguardeista mitä kamppailijat käyttää?

Mulle on ainakin ihan sama minkälaisia kuteita jengi käyttää. Kuhan nyt sillon tällön pesee niitä, että ei ihan koko sali paskalle haise. Kesän treenailin ite pääasiassa tank topissa tai hihattomassa, nyt kun alkaa olla viileämpää, niin varmaan tulee taas jonkun verran käytettyä pitkähihaista. Tank top on kyllä siitä mahtava, että voi hyvin ihastella itteään sarjojen välissä peileistä ja kattoa kuinka on paikat pumpissa. Jos joku läski paheksuu moista toimintaa, niin omapahan on ongelmansa. Hehe.

Shortsit on vakio varustus. Koriksesta varmaan lähtenyt ja koskaan en ole tottunut liikkumaan pitkissä housuissa. Sitten yläkroppaan menee hihaton, teepaita tai välillä pitkähihainen aluspaita + hihaton.
Itse en juurikaan välitä noista jutuista salitreenissä. Itselle on ihan sama mitä muilla on päällä, eikös se tekeminen kuitenkin ole siellä se pääasia. Hihattomia tulee varmaan eniten käytettyä, kun niitä nyt sattuu eniten kaapista löytymään johtuen ihan siitä, että koriksessa on heittäessä huomattavasti mukavammat. Välillä toki aina huomaa, kun joku nenänvarttaan pitkin katsoo tai muuten vaan ihmettelee kun shortsit ja hihaton ei näemmä ihan kaikkien käsitys treenivaatteista oo. Eipä se kuitenkaan mun maailmaa hetkauta ja jos joku nyt sitä oikeesti halveksii, niin huvittavaahan se vaan lähinnä on.

Ite pääsin tuossa viime viikolla kokonaan uudelle levelille, kun tein kaksi treeniä kokonaan ilman paitaa shortsit jalassa:rock:! Thaimaassa tosin olin silloin. Mieluummin silti tank-topissa, niin ei muut heti huomaa kuinka läskejä sitä oikeasti ollaankaan!

Kuka sen on keksiny, että kireä tai hihaton paita ois vain suurimmat ja komeimmat lihakset omistavien etuoikeus? Siitä on ihan turha kenenkään inistä, jos jollain vähän hoikemmalla kaverilla on käytännölliset treenivaatteet päällä.

Mä en vois kuvitellakaan käyttäväni treenissä pitkähihaisia tai -lahkeisia vaatteita, varsinkaan puuvillaisia, runsaan hikoilun ja lämmöntuoton takia. Jalassa on aina shortsit ja yläkropan peittona useimmiten kireä tekninen lyhythihainen paita, esim. Underarmourin Rash Guard tai vastaava. Kuumimmilla kesäkeleillä laitan salille hihattoman paidan. Väljät ja pitkät vaatteet on vain haittana ja märkä puuvilla liimaantuu **ttumaisesti ihoon kiinni. Tekniset materiaalithan on suunniteltu just sitä varten, että ne siirtää kosteuden iholta pois, ja urheiluvaatteiden leikkaus ja muotoilu tekee niistä mukavia päällä. Miksi siis edes harkitsisin puuvillaista löysänä lepattavaa t-paitaa tai hupparia?

Ja mulla on aina salilla mukana pieni pyyhe, jolla voi tarvittaessa kuivata hikipisarat iholta ja penkiltä.

En olekaan tota omaa under armourin rashiä koskaan pistänyt reeniin, pitäskö... on meinaan aikasta helvetin kireä. :D

Sortsit ja T-paita... Hyvin harvoin verkkarit, joskus vaimari.
Meikäläisellä tulee ainakin niin nopiaan kuuma että en ymmärrä miten joku voi huppari päällä painaa salilla.

En olekaan tota omaa under armourin rashiä koskaan pistänyt reeniin, pitäskö... on meinaan aikasta helvetin kireä. :D

Kireähän se on, mutta mukava päällä, poistaa hien iholta eikä roiku tiellä. Ja yksivärinen musta on suhteellisen huomiotaherättämätön väri. Mutta sitte en kehtais pitää sitä, jos oisin niin naru, että hihoihin jäis löysää. :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom