Pitkähihainen vai tank toppi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei sillä ole mullekkaan väliä, mulla vaan naurattaa jos jollain on hihaton paita päällä ja jos vielä jossain muualla kuin salilla niin naurattaa vielä enemmän. En voi sille mitään että joku asia on mun mielestä hauska. Itse pidän kotona treenatessa myös sellaista hihatonta verkkopaitaa päällä, naurattaa vitusti ku kattoo peiliin.

Itse pidän salilla hihatonta paitaa ja college- housuja. En välitä vaikka muut näkisivät narukäteni, en tykkää hikoilla kuin sika jossain hupparissa.

Päällä Stadiumin kympin treenipaita ja jotkut "futisshortsit", eli eli sellaset lyhyehköt, joissa on mukava liikkua ja treenata jalkoja. Jordaniassa pidin viimeksi hihatonta.

Ekat 30min välillä huppari päällä, että saa lämpöjä. Sit tulee kyl t-paita esiin :\ niin hirvee soija alkaa valuu
Tuli muuten tehtyä juuri tälläin tänään, vedin alkuun mavesarjoja ni johan alko ottaa lämpöö! Jatkossa vois vetää samalla meiningillä...

mun on pakko reenaa joko todella löysässä pitkähihasessa tai hihattomassa. jos on vähänkään enemmän vartalonmyötänen ni saumat hankaa jostain syystä kainaloa ja sinne tulee ihottumaa ja nahka vetää vereslihalle. varsinki pullover on sellanen et jos unohtuu reenipaita kotiin ni en voi tehä sitä sarjaakaan ellen halua seurauksia.

Olisi outoa treenata ilman hupparia. Treenin lopussa saatan ottaa hupparin pois mutta aika harvoin. Tykkään hikoilla ja paikat pysyy lämpimänä.

Kyllä se aina collegepaidalla tahi hupparilla on treenit aloitettava, muutaman sarjan jälkeen on pusakka viskattava päältä pois. Iso paita on hyvä, ainakin kun ottaa kyykkyä tai penkkiä. Mieluummin t-paita, kuin hihaton. :piis:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huppari yleensä lämmitellessä ja ekojen sarjojen ajan päällä. Sitte sopivan löysässä t-paidassa jatketaan. Jalassa verkkarit. Hihattomia näkee meidän salilla vain niillä yläaste/ammattikouluikäisillä haukkarin vääntäjillä. Kai se on jonkinlainen egoboosti :D

Hassusti se hihaton on päällä aina just niillä, joilla sen ei pitäis olla. Ei nyt varsinaisesti mua haittaa, joskus saattaa vähän hymyilyttää. Enemmän sitten hämmästelyä aiheuttaa nämä kireät pyöräilyshortsit, ne vois melkeen jo kieltää :D

hihattomassa ja shortseis normaalist.
Joskus selkäpäivän voin pistää tank topin ihan vittuillaksee, et saa taas pojat olla kateellisia ja kuiskia selän takana... :D

Hassusti se hihaton on päällä aina just niillä, joilla sen ei pitäis olla.
?!?!

Kertokaahan nyt arvon bodarit mikä on esim. hanskan minimi ympärysmitta jotta saa pitää hihatonta.

Jos olisin salin vahvin jätkä, ettei tarvitsisi pelätä lättyyn saamista, niin tämän ketjun luettuani alkaisin treenata vaaleanpunaisissa stringeissä vain, että treenivaatepoliiseja vituttaisi. Hankkikaa elämä ja keskittykää omaan treeniinne.

T: läski joka treenaa hihattomassa, koska se on T-paitaa mukavampi.

?!?!

Kertokaahan nyt arvon bodarit mikä on esim. hanskan minimi ympärysmitta jotta saa pitää hihatonta.

Itse olen käsittänyt, että mitä piuhempi, sitä enemmän saa käyttää hihatonta olematta douchebag. Esim. joku piuha rokkari on tosi cool ja ihQ hihattomassa, mutta henkilö, joka omaa tavista isommat lihat käsissä, on tosiaan showoff ja douchebag.

Suositut

Back
Ylös Bottom