Pitkä Tauko / sairaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hjmm
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
eli oon ite ollu tässä nyt oikeastaan kuukauden kipeenä ja nyt pikkusen lähin jo urheileen ja paikat meni venyttelystä huolimatta ihan saatanan kipeiks.

miten tollasen tauon jälkeen kannattaa aloittaa urheilu?
jollain kevyellä liikunnalla vaan ?
mites puntilla käynti? tulokset arvatenkin on aika laskussa kun on ollu kipeenä ?

ja olisko kellään ohjetta tai videoo tosta rinnallevedosta ?
missään sitä ei oikein o opetettu mutta hyvä liike se olis

eli oon ite ollu tässä nyt oikeastaan kuukauden kipeenä ja nyt pikkusen lähin jo urheileen ja paikat meni venyttelystä huolimatta ihan saatanan kipeiks.

miten tollasen tauon jälkeen kannattaa aloittaa urheilu?
jollain kevyellä liikunnalla vaan ?
mites puntilla käynti? tulokset arvatenkin on aika laskussa kun on ollu kipeenä ?

No itse olin 2 kuukautta sängynpohjalla (lähes) tuossa menneenä syksynä, ja salille kun pääsi takaisin, niin aika tuskaa oli n. 2 ensimmäisen viikon treenit. Maksimitulosten palaaminen entiselle tasolle vei melkein pari kuukautta, mutta sarjapainot nousi tosiaan kohdilleen tuon parin viikon jälkeen.

Eli kevyesti vaan: Puntille voit mennä ihan normaalisti, mutta kroppaa kuulostellen, kevyillä painoilla, vaikka se vaikeaa onkin. Ite olin alkuun AIVAN jumissa jo parista aerobicktunnin vetämisestä, mutta nopeesti se kunto loppupeleissä palautuu. Tai varmaan riippuu lähtötasostakin jonkun verran..

Tsemppiä!:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom