pistävää kipua alavatsassa, vituttaa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhis^^
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Juoksiessa ilmaantuu pistävää kipua alavatsassa. Yleensä kipu ilmaantuu vasemalle puolelle mutta välillä oikealle. Tämä kipu alkoi noin 3v sitten korista pelatessa ja on alkanu pahentua , ennen tuli vain joskus , nykyään aina ! Ja mikä ihmeellisintä on että kipua ei ilmene pyöräilyssä eikä uimisessa eli vain juoksiessa. Kipu alkaa pikkuhiljaa ja pahenee mitä kauemmin juoksen kunnes kipu on niin paha että on pakko lopettaa. Tämän takia olen varannut urheilulääkärin ensiviikoksi . Kamala vitutus päällä asian takia.:curs:
kenelläkää samanlaista oiretta? Mistä moinen voisi johtua? :jahas: (2v salia takana ja lisäranteina ovat hera80 ja malto6)

unohtui vielä mainita että kipu loppuu kun lopetan juoksimisen.

Juoksiessa ilmaantuu pistävää kipua alavatsassa. Yleensä kipu ilmaantuu vasemalle puolelle mutta välillä oikealle. Tämä kipu alkoi noin 3v sitten korista pelatessa ja on alkanu pahentua , ennen tuli vain joskus , nykyään aina ! Ja mikä ihmeellisintä on että kipua ei ilmene pyöräilyssä eikä uimisessa eli vain juoksiessa. Kipu alkaa pikkuhiljaa ja pahenee mitä kauemmin juoksen kunnes kipu on niin paha että on pakko lopettaa. Tämän takia olen varannut urheilulääkärin ensiviikoksi . Kamala vitutus päällä asian takia.:curs:
kenelläkää samanlaista oiretta? Mistä moinen voisi johtua? :jahas: (2v salia takana ja lisäranteina ovat hera80 ja malto6)

unohtui vielä mainita että kipu loppuu kun lopetan juoksimisen.

voi poistaa :P sain tiedon urheilulääkäriltä

kuulemma suoliston ripustuksessa vikaa. suolisto ei saa tarpeeksi happea/verta urheilusuorituksen aikana = joka heijjastuu pistävänä kipuna
ei toikaa diagnoosi ole aivan varma ennen ensviikon labroja , mut joo , sanoi ainaki että ei ole mitää vakavaa . hopeso :P

kuulemma suoliston ripustuksessa vikaa. suolisto ei saa tarpeeksi happea/verta urheilusuorituksen aikana = joka heijjastuu pistävänä kipuna
ei toikaa diagnoosi ole aivan varma ennen ensviikon labroja , mut joo , sanoi ainaki että ei ole mitää vakavaa . hopeso :P

Sanoko samalla mitään keinoo ehkästä tätä, tai siis auttaa sitä suolistooki saamaan happea?

Itsellä täysin samoja oireita, pistävää kipua juuri oikealla tai vasemmalla puolella. Vaikkei happi ole läheskään lopppumassa kesken ja juuri kerkeää hengästyä niin viiltää jommalta kummalta puolelta.

Mulla on ihan sama homma. Kerran siitä kävin jo paikallisella lääkärillä ja mitään se ei löytänyt, se sitten passitti mut ultraäänikuviin ja eihän sieltäkään sitten mitään löytynyt. Hyvä tietää jos itelläkin on samanlainen vamma. Se on pahentunut tässä parin kuukauden aikana, olen kyllä menossa lääkäriin uudelleen parin viikon päästä.

labroissa ei näkynyt mitään, kuulemma normaaliakin terveempi poika :) ultrat otettii samanaikasesti ja niissäkää näkynyt mitään. Seuraavaksi luultavasti on suoliston tähystys

Huomasin aikoinaan korista pelatessa, ja cooperia juostessa ilmeisesti aika samantapaista kipua. Ruokailulla oli ainakin koriksen kohdalla osuutta asiaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
joko kävit tähystyksessä ja jos kävit, niin selviskö ongelma? mulla on kanssa sama vika ja todellakin ottaa päähän kun puolessavälissä lenkkiä alkaa sattuun alavatsaan niin saatanasti, ettei pysty jatkaan.

joko kävit tähystyksessä ja jos kävit, niin selviskö ongelma? mulla on kanssa sama vika ja todellakin ottaa päähän kun puolessavälissä lenkkiä alkaa sattuun alavatsaan niin saatanasti, ettei pysty jatkaan.

tarkotus on mennä tässä 1kk sisällä. Informoin sitten tuloksista

jep, mullakin välillä kävellessä. Johtuen kuulemma juoksemisesta/kävelemisestä syntyvä "tärinä"(edestakainen liike suolistossa). Välillä motocrossia ajellessakin tulee sama homma..
Tämän vahvistaa se homma että esim uiminen / pyöräily ei aiheuta samaa kipua(ainakaan minulla).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom