Pissaa suihkussa, pelasta maailma!

Omskakas

Delgado fan club
VIP
Brasilialainen ympäristöjärjestö SOS Mata Atlântica kehottaa ihmisiä pissaamaan suihkussa. Järjestön laskujen mukaan jokainen ihminen, joka jättää pissaamatta pönttöön eikä siten käytä vettä pöntön huuhteluun, säästää 4 380 litraa juomavettä vuodessa.

http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/08/pissaa_suihkussa_-_pelasta_maailma_947485.html

Nyt kaikki maailmaa pelastamaan! Kertokaa myös kokemuksianne suihkussa pissaamisesta. Itse pissaan aika harvoin, mutta luontoihmisenä aion tästä lähtien pissailla tilaisuuden tullen. :dance2:

Liitteet

• cl6.jpg
    cl6.jpg
    96,5 KB · Katsottu: 7 982
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, mä käyn aina suihkussa kun kusettaa (about 8 kertaa päivässä). Tiedä sitten, säästääkö ihan tota vajaata 4500 litraa vuodessa... :jahas:

Mä teen tätä aina, ja olen jopa ajatellut että olenpas ekologinen.

Wanha, sori mä en ole ilkee mut tästä on jo lööppikeskustelun puolella :'(

Ai, niinpä onkin. Koitin söörtsiä ylen urlilla ja tein ketjun, kun ei osunut.

Mutta ei anneta sen häiritä, vaan puhutaan suihkussa pissimisestä. Erityisesti naisten kokemuksia kaivataan.

Ai, niinpä onkin. Koitin söörtsiä ylen urlilla ja tein ketjun, kun ei osunut.

Mutta ei anneta sen häiritä, vaan puhutaan suihkussa pissimisestä. Erityisesti naisten kokemuksia kaivataan.
Jatkampa vielä tuosta sen verran, että onhan se aivan järjetöntä kusta pönttöön jos on suihkussa ja vetää vielä sen jälkeen. Ei vaan jotenkin mahdu mun tajuntaan. Olen tehnyt tota niin pienestä asti kun vaan jaksaisin muistaa. Voin mennä hyvällä omatunnolla siis nukkumaan.

EDIT. En tietenkään harjoita tätä julkisilla paikoilla, koska se olisi jo törkeetä.

Siis mä meen nyt ja kusen mun ammeeseen, samaan missä pesun mun pyykkini!
Hohhoijakkaa taas sun juttuja.
Eihän sitä vessaa kantsii joka kerta ees vetää, kun käy kusella. Ja selitykseksi ei käy, että se pissa alkaa haista siellä pöntössä. Jos pissa haisee pahalta, on tullut juotua liian vähän nesteitä tai liian paljon :kippis1:.

Hohhoijakkaa taas sun juttuja.
Eihän sitä vessaa kantsii joka kerta ees vetää, kun käy kusella. Ja selitykseksi ei käy, että se pissa alkaa haista siellä pöntössä. Jos pissa haisee pahalta, on tullut juotua liian vähän nesteitä tai liian paljon :kippis1:.
Harjoitan myös tätä jos olen yksin kotona, tai jopa kaksinkin, kunhan se kusi ei oo sellaista tumman ruskeaa melkeen, mutta harvemmin on minkään väristä. Jotkut muistaa juoda vettä! Kimppakuseminen on myös jees. Voi kaksi ihmistä kusta ja sitten vasta vedetään vessa.

Kerronko lisää vielä kusemistottumuksistani?

Pienenä kaverit yllyttivät kusemaan suihkussa uimahallissa. Joku vanhempi herrasmies sattui kävelemään ohi, ja ai että sitä huutoa. Korvissa taitaa soida vieläkin. Joten meikäläinen kusee ihan pönttöön.

Kultainen suihku suihkussa on ihan ok. Kiasmaan.

edit: Virtsa on steriiliä ja kaiken lisäksi siitä 95% on vettä.

Mä pidän kyllä lähinnä vastenmielisenä tota suihkuun kusemista, olkoon kuinka ekologista vaan. En myöskään tykkäisi jos kaverit ja tyttöystävä kuseskelis mun suihkuun. Mitähän kaveritkin sanois jos porukalla oltais saunomassa ja rennosti vaan kuseskelisin pitkin suihkuverhoja. Kuten jossakin tredissä muistaakeni ehrnam sen tokaisi: "en ole erityisemmin eritteistä diggaava tyyppi" tjsp...

Pakko kyllä myöntää, että monet hyvät naurut on saatu, kun saunailloissa porukalta alkaa karata mopo käsistä ja kustaan mihin sattuu, mukaanlukien niihin suihkuverhoihin. Ilmeisesti sitä ihminen ekologisoituu, kun promillet nousee... :D

Myös hiki sisältää ureaa kuten muitakin virtsasta löytyviä yhdisteitä joten muistakaa kuivata pyyhkeeseen ennen suihkuun menoa. Iljettävää jos hikeä pääsee suihkukopin viemäriin.

Pojan kanssa kimppakustaan suihkuun ja ristipissitään aina pyttyyn eikä vedetä koskaan.

Ehkä jotain hyötyä maissa joissa puhtaasta vedestä on pulaa, ei kyllä suomessa tarvitse moista harrastaa jos ei halua.

Ei Suomessa tarvi säästää, meiltä ei vesi lopu.

Ehkä jotain hyötyä maissa joissa puhtaasta vedestä on pulaa, ei kyllä suomessa tarvitse moista harrastaa jos ei halua.

Niin kun eihän Suomesta lopu vesi koskaan :rolleyes: (edit: Rankkuri oli nopsampi :) )

Ihan hyvä idea imho. En ymmärrä, miksi jotkut repii tästä semmoisen seinille kusemisjutun. Ikään kuin ei voisi siististi pissata paikallaan seisoen niin, että sitä pissaa ei ole joka paikassa.

Joku sanoi, että suihkussa pissaaminen on kuvottavaa. Istuuko tämä joku (oletan, että on mies) pöntölle niin kuin tytöt, kun itse käy vessassa? Koska mun mielestä aidosti kuvottavaa on se, kun vessanpöntön rinkula on täynnä kuivunutta pissaa. Yök. Se näkyy ja haisee eikä sitä ole kiva siivota.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom