Pisin lenkkinne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maj
  • Aloitettu Aloitettu
tunnissa juoksin 14km:rock:
Nyt ois taas aika lähtee aamuaerobiselle:whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vissiin joskus veljen kanssa luistelulenkki...mitähän sille tuli mittaa, tais olla 50km. Meni siihen aikaakin ja saatiin värit pintaan. Yksinäni oon vetäny 35km. Jos arska paistaa niin mikä ettei. Ja jos energiaa piisaa.:)

edit. uimalla pisin "lenkki" oli 7km tammikuussa 2005. Hinkkasin aalto-alvarin viiskymppistä "muutaman" kerran edestakaisin:D Oli kunnon koettelu-sessio ja oli tankattu hyvin hiilareita.

edit. uimalla pisin "lenkki" oli 7km tammikuussa 2005. Hinkkasin aalto-alvarin viiskymppistä "muutaman" kerran edestakaisin:D Oli kunnon koettelu-sessio ja oli tankattu hyvin hiilareita.
On muuten aika hyvä setti, jos et oo entinen uimari tai muuten uinu paljoa :) Itse olen aikanaan vetänyt 18km:n uintitreenin yhteen syssyyn. Puolessa välissä oli mukava mutustaa muutama ruisleipä ja jatkaa matkaa :)

e: aikaa meni piirun verran alle 6h :)

Näin pikaisesti kuin miettii niin mieleen tulee pisimmät kertasuorituksena tehdyt lenkit:

Jalkaisin: Intissä Pahkiksen marssi. 40km rinkan kanssa pikamarssina. Oliskos mennyt n.7h. Tästä tulikin mieleeni kaverin marssimurtuma vas. jalkapöydässä tuon marssin jälkeen. Röntgenissä totesivat nimettömän varpaan murtuneen jalkapöydän luusta irti(?!). Tuli vemppaa :)

Pyörällä: Varmaan joku kisalenkki 60km maastossa.

Hiihtäen: Kaukopartiohiihto 75km tulee mieleen pisimpänä kertasuorituksena.

Uiden: Varmaan joku kilsan räpiköinti uimahallissa :D

Juosten 10 km

Hiihtäen 18 km

Pyöräillen 42 km

Potkukelkkaillen 15 km

Soutaen n. 10 km

Uiden 5,5 km

Kävellen 14 km

Tossa pisimmät lenkit.

Juosten n 14 km. Aikaa menee sellaset 1 h 20 min. Vannoin joskus, ettei koskaan maratonille, mutta vannomatta paras ;)

Itelle on tässä maraton huumassa tullut sellanen mieleen että jos kokeilis juosta 100 km putkeen. Ei ottais mitään aikatavoitetta vaan pyrkis vetämään koko matkan juosten putkeen ilman pysähdyksdiä

luoskelin joskun juoksija lehden artikkelia (englannin kielinen versio) siina on juttua 100km kilpajuoksusta. se jarjestetaan kanaalin vierusta juosten. Yolla sitten pimeessa oli muutama juoksija tippunut sinne kanaaliin. ei voi muuta sanoa kuin etta onnea yritykseen.

2 kilometriä juosten. Jumalauta tuollakin matkalla kuolen melkein. Ja tammikuussa inttiin! Pärjään varmasti erinomaisesti!

En nykyään enää juokse / hölkkää aktiivisesti
painoakin on tullut niiltä ajoilta 30kg lisää
kesäisin tulee vielä tehtyä pari kolme kertaa kesässä semmosia
30 km hölkkä ja kävelylenkkejä. Aikaa noihin menee yli 4 tuntia.
Ja olo aina on aika loppuunvedetty.

Ja...

lenkkejä ilman vesipulloa

Ei ainakaan pidemmillä lenkeillä kesähelteessä ole suotavaa.
Itse aina poikkean matka varrella ostamaan kerran tai pari juotavaa kaupasta.

oisko joku 15km.. en nyt tarkkaan muista mitä sillon intissä tuli juostua.. mutta sen muistan että olin nopeiten perillä koko patteristosta. kyllä sitä jaksaa juosta ja kovaa kun tietää että lämminvesi loppuu kesken :D

46km... tosin en juossut kun puolet, mutta lenkki silti aikaa meni n.6h

Pistetääs nyt omat "meriitit" :rolleyes:

Juosten 42 km, aika vähän alle 4 tuntia.
Hiihtäen 100 km, n. 11 tuntia.
Pyörällä n. 100 km, n. 4,5 tuntia. Mäkisiä sorateitä pitkin ja eväänä pelkkää vettä.
Kävellen yhden päivän aikana n. 30 km, kuutisen tuntia rinkka selässä.

Inttiin mennessä coopper 2450--> ja kotiutus coopper 3250m.. tuli juoksukuntoo aika paljon siellä paikassa, myös paino putosi 9kk aikana 13kg. nykyään juoksu/pyöräilylenkit koiran kanssa joka toinen päivä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom