Pisin lenkkinne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maj
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noin 10km on meikäläisen pisin lenkki, yleensä tuollaista noin viittä kilometriä tahkotaan ja se kerta viikkoon. Tämän lisäksi kerran viikossa sählyä kaveriporukalla 90min.

Oon jo vastannut tähän trediin, mutta muistin juuri, että teininä joskus poljettiin pyörillä kaverin mökille 120 km. Otettiin rennosti, niin meni 12 h. :D Helvetin hyvät muistot jäi kyllä.

:offtopic: Tän päivän hesarissa mielenkiintonen poiminta http://kartta.hel.fi/ulkoilukartta/start.asp

Sieltä voi käydä mittaamassa maastossa/poluilla juoksemansa reitin pituuden. En vielä ite koittanu, mutta kiinnostaa kyllä tietää normi reittini pituus (hietsun rantaa) jonka olen vain karkeasti arvioinut n.10km matkaksi

Kävellen ~42 km (kaverin kanssa Helsingistä Porvooseen)
Pyörällä 159 kg (Helsinki - Mäntsälä - Hyvinkää, kiertoreittiä Helsinkiin)

Tapahtui aikoja sitten, kun olin "kyniksempi".

Juoksin marathonin läpi alkukesällä Tukholmassa noin viiteen tuntiin. Sen jälkeen en ole juossut metriäkään. :D

Armeijassa 10km yli 40kg rinkan kanssa kumppareilla 1h20min. Maasto oli mäkistä, ja puolisula jäinen tie hemmetin liukas.

Ja tätä edelsi muutaman tunnin yöunet ja n.40km kävely edellisenä päivänä.

Silloin kyllä väsytti, vaikka onhan sitä paaljon pidempiäkin lenkkejä tullut tehtyä.

Havumarssi 2005 keväällä, ~80km rinkan(60kg) kanssa, kaksi päivää meni, ekalle päivälle 40km ja toiselle mokomat päälle.. ei se muuten mutta yöllä ilman valoa kartan lukeminen ei ole helppoa.
Ressussa tullut tehtyä lähinnä 10-20km max lenkkejä juosten.

Aikoinaan, kun juoksin enemmän, niin sellaset 30km taisi olla pisin matka. Aikaa en muista. Kymppi oli sellanen normaali matka, jonka juoksin 45-50 minuuttiin. Yhden kerran sain ajan 40min! Tällä hetkellä taas alottelen juoksua parin vuooden tauon jälkeen...

Itelle on tässä maraton huumassa tullut sellanen mieleen että jos kokeilis juosta 100 km putkeen. Ei ottais mitään aikatavoitetta vaan pyrkis vetämään koko matkan juosten putkeen ilman pysähdyksdiä

Itelle on tässä maraton huumassa tullut sellanen mieleen että jos kokeilis juosta 100 km putkeen. Ei ottais mitään aikatavoitetta vaan pyrkis vetämään koko matkan juosten putkeen ilman pysähdyksdiä

Onnea koitokseen! Aika mahottomalta kuulostaa :hyper: Tossahan tarttee kantaa jo helvetilliset tankkauksetkin mukana..

Äsken vedin luultavasti pisimmän lenkin... tai no pisimmän ainakin vähään aikaan. Matka on ~5-7km reittioppaan ja jonkun muun mittarin mukaan. Matkaan kului aikaa noin tunti. Kaippa toi ihan kelvollinen on ku oon käyny vaa salil vuoden enkä yhtää lenkkeilly. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom