"Pirkkaniksejä"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elukka
  • Aloitettu Aloitettu
tokkopaisto sanoi:
Ruokasooda on todella emäksistä ja syö käsittääkseni hammaskiillettä myöskin ihan mukavasti. Voin olla väärässä (niin aina).:confused:

Syö hammaskiillettä, juu. Toi purskutus ei niinkään kuluta kiillettä kuin ruokasoodalla harjaaminen (joka kuulemma valkaisee hampaat tehokkaasti).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli urheilujuomapullo olisi seuraavissa hyötykäytössä (sellainen sporttikorkillinen iso juomapullo)

-Sitä voi käyttää kastelukannuna, jos sellaista ei omista. Vesilasilla kukkien kastelu on vaikeaa mutta urheilujuomapullolla on kätevä ruikkia kukkien juurelle.

-Toimii myös "painepesurina". itse huomasin aamulla että keittiön viemäriin on reikien alle jäänyt jotain P*skaa jumiin ja meinasi tukkia sen. No otin putelin täyteen vettä, ruikkasin Fairya viemäriin ja ammuin neljä pullollista täysillä kohti viemärin reikiä. Töhkä irtosi ja viemäri veti taas:) Voihan sillä vaikka autonsakin pestä jos vain hermot kestävät:D tai irrottaa muut hankalissa paikoissa olevat liat.

Tyhjä Mass Blast sankko käy marjasankosta.

Mielenkiinnosta kysyisin, että missäpäin Suomea sanotaan sankko? Osui ilkeästi kielikorvaan, joten ei varmaankaan missään länsirannikon suunnassa, koska itse olen sieltä suunnalta kotoisin.

Tämä ilmeisesti on murresana ämpärille tai sangolle? En ole koskaan kuullut tuollaista muotoa, enkä tietenkään nähnyt kirjoitettuna.

E: Ilmeisesti idässä: http://www.marjamarkkinointi.fi/sienet.html

Vuoristoradalla ajaessa kannattaa laittaa sukkahousut päähän, jotta hattu ja silmälasit eivät lennä päästä.

Kävelemään opettelevalle lapselle kannattaa laittaa (käyttämätön) vaippa päähän, niin ei tule kolhuja kun hortoilee kuitenkin mihin sattuu.

Kyllä, molemmat niksit ovat olleet oikeassa Pirkassa. Kielletyt niksit -kirjassa oli muistaakseni, että ostoslista kannattaa kirjoittaa pikkuhousunsuojaan ja kiinnittää tarrapuolella lompakkoon. Kaupassa lista on helppo siirtää ostoskärryjen kahvaan, eikä listan pitely vie toista kättä tavaroiden keräämiseltä.

Mielenkiinnosta kysyisin, että missäpäin Suomea sanotaan sankko? Osui ilkeästi kielikorvaan, joten ei varmaankaan missään länsirannikon suunnassa, koska itse olen sieltä suunnalta kotoisin.

Tämä ilmeisesti on murresana ämpärille tai sangolle? En ole koskaan kuullut tuollaista muotoa, enkä tietenkään nähnyt kirjoitettuna.

E: Ilmeisesti idässä: http://www.marjamarkkinointi.fi/sienet.html

ehkä sielläkin. Ite olen kyllä napapiirin pohjois puolelta. :D Kemijärveltä

Mielenkiinnosta kysyisin, että missäpäin Suomea sanotaan sankko?

Itä-Suomeen taitaa suunnata, ainakin Kainuussa sankko on ihan normisana. Tai se taidetaan kirjoittaa sanko, mutta kainuulaisittain lausuttuna konsonantteja ängetään aina useampia.

Vuoristoradalla ajaessa kannattaa laittaa sukkahousut päähän, jotta hattu ja silmälasit eivät lennä päästä.

Kävelemään opettelevalle lapselle kannattaa laittaa (käyttämätön) vaippa päähän, niin ei tule kolhuja kun hortoilee kuitenkin mihin sattuu.

Toi "kannattaa" sana saa jotenki noi niksit kuulostamaan melkein käskyiltä. Osaan kuvitella jo ensi kesänä linnanmäellä jokaiselle sukkahousut tai vaipan päähän.

....Todella kannattavaa :lol2: nauroin ihan ääneen.

" Kun ostat pakastetaikinan ja olet autolla, istu kotimatkalla sen päällä. Kesähelteellä toimii viilentäjänäkin."

Ja kesähelteellä kaupan päälle saat piirakkaan kivat aromit :D

" Kun ostat pakastetaikinan ja olet autolla, istu kotimatkalla sen päällä. Kesähelteellä toimii viilentäjänäkin."

Ja kesähelteellä kaupan päälle saat piirakkaan kivat aromit :D

Ei hitto, taisin lukea eilen nuo samat vinkit, tuo oli huvittava. Yksi toinen niistä meni jotenkin näin;
"Kun on tylsää bussipysäkillä, voit huvittaa itseäsi keksimällä ohikäveleville ihmisille nimiä ja ammatteja."

Pisti miettimään miksi joku edes kirjoittaa lehteen kertoakseen noin typerän niksin. Onko tuo edes enää niksi.

Ei hitto, taisin lukea eilen nuo samat vinkit, tuo oli huvittava. Yksi toinen niistä meni jotenkin näin;
"Kun on tylsää bussipysäkillä, voit huvittaa itseäsi keksimällä ohikäveleville ihmisille nimiä ja ammatteja."

Pisti miettimään miksi joku edes kirjoittaa lehteen kertoakseen noin typerän niksin. Onko tuo edes enää niksi.

Siis siellä lehessä oli oikeesti tollanen?

Siis siellä lehessä oli oikeesti tollanen?

Juu oli ihan viimeisimmässä joka tuli pari päivää sitten oviluukusta, oliko se nyt Pirkka-lehti tms missä on lehden takaosassa sivullinen näitä hienoja niksejä. Alkaa ehkä olla ideat vähissä :lol2:

Juu oli ihan viimeisimmässä joka tuli pari päivää sitten oviluukusta, oliko se nyt Pirkka-lehti tms missä on lehden takaosassa sivullinen näitä hienoja niksejä. Alkaa ehkä olla ideat vähissä :lol2:

No on!Vittu tuo nyt on ihan päätön juttu.Miten ne kehtaa painaa siihen lehteen tollasta? :D

Mä testasin tän niksin ihan ite ja se toimii.Jos luukussa missä sillähetkellä majailet ei oo pyykin kuivaus telinettä ja sä oot saanu pyykit pestyä jossain niin visko ne märät vaatteen pitkin kämppää,kyllä ne siellä joskus kuivuu.

Minä olen taas lukenut viimeisimmän Pirkka-lehden pirkkaniksit :D Yksi mahtava niksi jäi mieleen, vaikka tosin taisi olla osiossa "Niksit, joita emme suosittele";

Jos sukassasi on reikä, värjää jalka reiän kohdalta tussilla sukan väriseksi! Näin kukaan ei huomaa.

:lol2:

Minä olen taas lukenut viimeisimmän Pirkka-lehden pirkkaniksit :D Yksi mahtava niksi jäi mieleen, vaikka tosin taisi olla osiossa "Niksit, joita emme suosittele";

Jos sukassasi on reikä, värjää jalka reiän kohdalta tussilla sukan väriseksi! Näin kukaan ei huomaa.

:lol2:

Niissä taitaa nykyään pyöriä jo samat niksit. Nimittäin tuo sukku juttu on älyttömän :wanha: niksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom