"Pirkkaniksejä"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elukka
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Äijä
Monikäyttöisistä sukkahousuista saa myös kätevän vaatekappaleen, kun pujottaa ne jalkoihinsa. Näin syntyvät kätevät ja huomaamattoman ohuet housut.
Enpä ollut tuota tullut ajatelleeksi. Nerokasta, erittäin nerokasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voimailu aiheiset niksit:
Dieetillä: Syö sukkahousut. Eipä ole nälkä.
Massakaudella: Työnnä sukkahousut rectumiin. Pysyy paremmin ruoka sisällä ja ravintoaineet imeytyy loistavasti.

Kodinsisustus:
Sukkahousuista saa persoonalliset verhot.

Sosiaalinen kanssakäyminen:
Sukkahousut sieraimissa saa vastakkaisen sukupuolen kiinnittämään huomionsa sinuun.

Ilmeisesti koko tämä ketju on tuomittu jo vitsiksi. Harmi sinänsä, aihepiiriin liittyviä pikkujippoja ja niksejä, joiden avulla voimailu sujuisi paremmin ja ohessa myös se elämä salien ulkopuolella, olisi kiva koota yhteen paikkaan.

Exquisa-rahkat (nuo paljon parjatut, joissa vain 0,2% rasvaa, mutta hiilareita sitten yli 13%) myydään kätevän kokoisissa muovikipoissa, jotka kaikenlisäksi kestävät konepesua. Kipot ovat ainakin itselleni lähes optimaalisen kokoisia, jotta niihin voisi sijoittaa jääkaappisäilytystä varten einestä seuraavaa ruokailua varten. Helposti saa tehtyä ruokaa koko päiväksi, kun lounaalla kokkailee oikein urakalla, ja siirtää loput odottamaan vuoroaan.

Tämä tietysti edellyttää, että jääkaapissa on raejuustolta tilaa, ja että viitsii syödä samaa ruokaa useamman kerran päivässä. Ongelmalta voi tietysti välttyä pakastamalla nämä purkit, jolloin vuotta myöhemmin voi argeologin innostuksella tutkia, mitä pakastimen ikiroudasta oikein löytyykään (nimimerkillä pinaattilettuja parasta ennen 08/2002).

Raejuustopurkit kansineen ovat myös käteviä säilytykseen, vaan eivät kestä konepesua. Lopetin itse keräilemisen, kun ensimmäinen jätesäkki täyttyi ja tiskausinto koki pahan inflaation. Kiireisen elämän tueksi nämä purkit ovat kuitenkin varsin käteviä, kun esim. proteiinijuomajauheet voi mitata valmiiksi mukaan, ja "lisää vain vesi" periaatteella nauttia ilman niitä paheksuvia katseita, joita työpaikoilla saattaa seurata, jos mukana raahaa kilokaupalla pusseja täynnä epämääräisiä jauheita.

Raejuusto on myös kätevä korvike riisille ja makaroonille, jos esim. dietin aikana koittaa näitä hiilihydraattipommeja vältellä kuin mustaa surmaa aikoinaan. Olettaen tietysti, että pitää raejuustosta; puolueettoman lähteen mukaan bolognese-kastike kuitenkin peittää raejuuston maun, jolloin tuo edellytys ei ole aivan yhtä kriittinen.

Sukkahousuista saa kätevästi verkkarit maalaamalla ne siniseksi.

Käytetyistä kortsuista saa hyvän kynätelineen kun pikkaisen pesaisee käytön jälkeen ja laittaa nastalla seinään kiinni.

Maitopurkin saa kätevästi tyhjäksi kaatamalle sisällön esimerkiksi pöydälle.

:D

Leikkaa käytetyistä sukkahousuista haarakiila irti, näin saat jännittävän hajuisen nenäliinan. Voit myös nuuskaista nenäliinaa ennen kovaa treeniä, näin saat suorituksestasi kaiken irti. Ja samalla saat ansaitsemaasi kunnioitusta.

Hienohelmoille pehmuste tangon ympärille kyykkyä tms. varten:
tunge toiseen sukkahousun lahkeeseen parhaaksi katsomasi määrä käytöstä poistettuja sukkahousuja, ja kiinnitä näin syntynyt upea pehmuste tyhjällä lahkeella tangon ympärille.

Pehmusteet / kovettumien estäjät:
Hygieniset ja varmat pehmusteet tankoihin ja koneiden kahvoihin saat näppärästi naisten terveyssiteistä. Voit liimata liimapinnalla siteen kiinni tankoon, tai vaihtoehtoisesti liimaa side kämmeneesi, niin se kulkee näppärästi mukanasi laitteelta toiselle.

Siivilä:
Huonolaatuisen proteiinin saat liukenemaan nesteeseen helposti, kun sihtaat sen sukkahousujen läpi sheikkeriin, samalla vispilällä raivokkaasti vispaten. Suosittelen käyttämään nimenomaan haarakiilaa tähän tarkoitukseen, niin sihtausteho kaksinkertaistuu.

Suodatinpussi:
Nauti ennen treeniä tiukka kupponen kahvia, jonka olet suodattanut sukkahousujen teräosan läpi. Saat taatusti uutta aromia kahviin ja potkua treeniin.

Ja sukkahousuvinkki rintahauis pelleille:
Laita jalkaasi sukkahousut, joiden sisään tunget lisää käytettyjä sukkahousuja esim. niille kohdille, joissa pohkeiden, etu-ja takareisien sekä pakaralihasten tulisi olla. Tämän uhkean viritelmän päälle sitten vaan vetäiset treenipöksysi, ja tsadaaaa!!! No more rintahauispelle!!11!

ei jumal.. mutta esim. vinkkejä miten pestä homeet juomapullosta ym. olisi tervetulleita. ei kiinnosta jokaiselle pienelle niksille aloittaa uutta threadia.

esim. löystyneistä polvisiteistä saa rannesiteet, vyöstä vetoremmit kunhan kiinittää lenkin nastalla..

-Vanhoista 25kg:n painoista saa rakennettua kätevät ulkoportaat mökille

-Kovimmista Captain of Crush grippereistä voit pienellä nikkaroinnilla saada autoosi uudet jouset!

-Jos olet viisaasti säästänyt kaikki muoviset proteiini yms. purkkisi, niin niistä voi rakentaa lautan järvelle! Purkit voi yhdistää toisiinsä vaikkapa westside tyylisillä kuminauhoilla.

nevahood sanoi:
mutta esim. vinkkejä miten pestä homeet juomapullosta ym. olisi tervetulleita. ei kiinnosta jokaiselle pienelle niksille aloittaa uutta threadia.
Osta kotiviinipöntön desifiointijauhoa. Sitä semmonen n. teelusikallinen sheikkeriin, kuumaa vettä pari desiä päälle ja harjaile huolella, niin pitäisi tulla puhdasta. Toinen vaihtoehto on vanha kunnon kloriitti. Sitä loraus (pari rkl) sheikkeriin, pari dl kuumaa vettä päälle sekä kunnollinen mekaaninen puhdistus (=harjaaminen), niin puhdasta tulee. Erittäin huolellinen huuhtelu on noiden tököttien jälkeen välttämätöntä.

Repeilin Kimplen ja vilma-liinan vinkeille täysillä!! :lol2:

Tuohon setaen muonavinkkiin: nykyään roudaan iivilin mössöä aina kahden litran pakasterasiassa töihin. Siitä syön kahtena päivänä, niin ei tarvitse ihan joka päivä muistaa lämmintä ruokaa ottaa mukaan. Suunnitelmissa on siirtyä roudaamaan aina maanantaina koko viikon satsi (viisi litraa) kerralla. Hyvää, kätevää ja saa makroravinnejakauman säädettyä haluamakseen. Jauhot olen myös roudaillut pakasterasiassa ja sekoitellut sheikkerissä ihmettelevistä katseista viisveisaten.

Mää oon pakottanu vaimon pitämään tollasta tyhjää neljän litran herapönikkää päässä aktin aikaan. Se jännästi silleen kumisee sieltä se ääni, kun se huutaa mun sotilasarvoa. Ja mun on helpompi siinä fantasioida itsestäni, kun en nää sen naamaa.

ringside sanoi:
Mää oon pakottanu vaimon pitämään tollasta tyhjää neljän litran herapönikkää päässä aktin aikaan. Se jännästi silleen kumisee sieltä se ääni, kun se huutaa mun sotilasarvoa. Ja mun on helpompi siinä fantasioida itsestäni, kun en nää sen naamaa.

ja purkin kylkeen voi liimata haluamansa kasvot. Esim. :david: tai :arvi:

Jos vanhat sukkahousut menevät hajalle niin kaupasta voi kätevästi ostaa uudet!! :thumbs:

Itse tein ensimmäiset vetoremmini vanhojen toppahousujen olkatuista. Nitojalla vain lenkki toiseen päähän. Toimivat niin hyvin, että jouduin ostamaan sitten lopulta ihan oikeat...
Dippiä tein kahdella tuolilla reppu selässä ja lisäpainot siellä.

ironchef sanoi:
ja purkin kylkeen voi liimata haluamansa kasvot. Esim. :david: tai :arvi:

Niin tai siis mähän olen tietenkin liimannut siihen omat kasvoni. Ihanaa katsoa itseään silmiin...

ringside sanoi:

Kusimato sanoi:
Jos vanhat sukkahousut menevät hajalle niin kaupasta voi kätevästi ostaa uudet!! :thumbs:

Ei Vittu :hyper:

Vieraita voi viihdyttää uudella suositulla (K-18) seurapelillä "sukka housuissa" missä piilotetaan sukkahousut mitä kummallisimpiin kätköihin ja sen jälkeen ne luonnollisesti jäljitetään, ja sen jälkeen siirrytään pääasiaan eli alkoholijuomien liialliseen nauttimiseen.

Yksityisissä jääkiekko-otteluissa ei yleensä investoida pelikenttään, usein päätyverkko jätetään ostamatta sillä perusteella, että se lihavin vilttiketjun pelaaja sieppaa kiekon hampaillaan, mutta nyt tähän voi saada muutosta aikaan halvalla ja ilman leukojen oikomista ym.

Kierretään ovelta ovelle käytettyjen sukkahousujen perässä ja kerätään niitä noin 5675 kpl per pääty. Tämän jälkeen tilataan jostain kehitysmaasta halpaa työvoimaa ja neulotaan sukkahousut yhteen. Tämän jälkeen helpolla asennustyöllä saadaan halvat sukkahousupäätyverkot.

HALPAA JA TOIMIVAA!

:david: :suosittelee.

Näin joulun alla on hyvä muistuttaa että joulukortit voit valmistaa myös itse.
Seuraavaksi kun ajalet alapään karvojasi voit käyttää ne esimerkiksi pukin partana itse tehdyssä joulukortissa.Saat hyvän mielen tästä kierrätyksestä ja
lisäjännitettä saat miettimällä kuka ystävistäsi arvaa parran alkuperän.

Aslak sanoi:
Karkkikaupasta ilmatteeks jaettavissa karkkipurkeissa olen maltoa säilyttänyt. On neliskanttisena paljon kätevämmän kokoinen kun yleensä "pyöreät" proteiinipurkit.

Näin teen minäkin. Ja niissä Prolabin ym. muovisissa isommissa purkeissa on hyvä säilyttää nämä pusseissa tulevat jauhot. Pystyy hyvin sekoittelmaan vaikkapala palautusjuomat eri jauhoista valmiiksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom