pirkan vitamiinit

roskilde

Banned
oletteko syöneet pirkan vitskuja?
mä olen,enkä ole huomannut eroja kalliimpiin vitskuihin.tuntuu et ihan saman asian ajavat ku jotkut multitabsit tai apteekin muut kalliit kivennäispuristeet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pirkan C-vitskua oon syönyt varmaan reilun vuoden. Enpä ole huomannut eroa muihin merkkeihin. Toisaalta, miten sitä nyt oikein huomaisikaan...

kun tuntuu et ihan sama syödä noit halpis vitskuja.ei mulla ainakaa olo oo sen ihmeellisempi ku kalliita vitskuja syödessä.ni mitäs sitä rahoja tuhlaamaan kalliisiin.

kun tuntuu et ihan sama syödä noit halpis vitskuja.ei mulla ainakaa olo oo sen ihmeellisempi ku kalliita vitskuja syödessä.ni mitäs sitä rahoja tuhlaamaan kalliisiin.
Niin mitäpä sitä syödä ollenkaan, kun kerran miltään ei tunnu. No eeei, vitsi vitsi. Huomaako tuon jotenkin että syöt vitamiineja, itse en huomaa. Ajattelen vaan että kaippa se vanhemmalla iällä sitten näkyy =)

ei ole pirkan vitamiineista kokemusta, mutta aihetta hieman sivuten lidlin porevitskuja olen popsinut eikä voi ainakaan haukkua. maksaa sen euron tuubi missä muistaakseni 20 poretta.

edit: ja samanmoisia löytyy magnesiumina ja kalsiumina.

Joo itellä on ollut kanssa pirkan vitamiineja pitemmän aikaa. Kai ne ihan toimii niinkuin vitamiinien pitääkin, tuskin niiden purkkien kylkiin kuitenkaan valheellista tietoa printataan.

Heh. Hauskan kuuloinen keskustelu.

Voisi jopa epäillä että MEITÄ on kusetettu noiden vitamiinien suhteen... Tai ainakin annostusten suhteen.

Kyllä, syön itsekin ja ei, en huomaa mitään :)

Eipä noissa mitään "aktiivista" eroa olossa varmaan huomaa, mutta kyllähän sitä varmaan taustalla kropan toiminta on parempi kun tulee tarvittavat määrät vitamiineja. Vastustuskyky ja kaikki.

Kysyin apteekissa joku aika sitten, onko heidän mielestään eroja eri vitamiinivalmisteilla ja sain vastauksen, että (vain?) Multitabsin imeytyminen on tutkittu lääketieteellisesti. Niiden tehon olen huomannut itse ainakin siinä, että jos syön Multitabsin illalla (noin klo 21) herään yöllä noin kolmelta ja valvon tunnin.

Nyt syön ensimmäistä kertaa Rainbow:n monivitamiinia, mutta en viitsi ottaa sitä ihan huvin vuoksi iltaisin, niin en tiedä, toimiiko se.
(Kerron sitten jos testaan.)

Kysyin apteekissa joku aika sitten, onko heidän mielestään eroja eri vitamiinivalmisteilla ja sain vastauksen, että (vain?) Multitabsin imeytyminen on tutkittu lääketieteellisesti. Niiden tehon olen huomannut itse ainakin siinä, että jos syön Multitabsin illalla (noin klo 21) herään yöllä noin kolmelta ja valvon tunnin.

Nyt syön ensimmäistä kertaa Rainbow:n monivitamiinia, mutta en viitsi ottaa sitä ihan huvin vuoksi iltaisin, niin en tiedä, toimiiko se.
(Kerron sitten jos testaan.)

Ehh.... mistä lähtien vitamiinit ovat sisältäneet jotain piristeitä :wtf:

Sama paska eri paketissa, toinen paketti vain kalliimpi.

Itse vedän naamaan aamusta Rainbowin monivitamiinia ja kalaöljyä, ja bioteekin valkosipulipuristetta. Vitamiinien ja valkosipulin osalta toivon lähinnä että jos ne estäisivät edellisvuosien kipeäksi tulemisen talvella, jolloin sitten tervehtyminen on vienyt pari kuukautta, ja senhän tietää mitä se tekee vaivalla saavutetulle peruskunnolle (kun salitreeniä tosiaan en ole useaan vuoteen ennen tätä syksyä tehnyt).

Pirkoista ja Rainbow jne puteleista puuttuu kaikkea oleellista, minkä saa samalla rahalla tai edullisemmin apteekin napeista. Sinkki ja magnesium esim on yleisiä puutteita mitkä yleensä löytyy apteekin monivitamiineista ja säännön mukaan puuttuu marketin napeista.

Oisko noissa sitten eroa valmistuksessa, toisin sanoen toisissa on enemmän jotain ohessa tulevaa ylimääräistä paskaa? Ainakin kalliimmissa kalaöljykapseleissa joskus luki että ei sisällä raskasmetalleja ja oliko se norjan merilohi mistä ne öljyt oli peräisin.
Edit: Niitä syödessä en kyllä huomannut mitään eroa rainbowin vastaaviin.

No joo, eihän sitä aina ihan kaikkea välttämättä saa. Semmoisessa suht samaa hintaluokkaa olevassa monipakkauksessa minkä bongasin taisi olla nuokin mukana, olin ajatellut semmoisen ottaa seuravaksi.

jos syön Multitabsin illalla (noin klo 21) herään yöllä noin kolmelta ja valvon tunnin.

:hyvä:

Edit: vaikutus se on lume vaikutuskin!

Pirkoista ja Rainbow jne puteleista puuttuu kaikkea oleellista, minkä saa samalla rahalla tai edullisemmin apteekin napeista. Sinkki ja magnesium esim on yleisiä puutteita mitkä yleensä löytyy apteekin monivitamiineista ja säännön mukaan puuttuu marketin napeista.

Pirkasta löytyy toikin, sekä aika paljon muutakin. Tosin vetelen muutenkin useamman napin päivässä lisäsinkkiä ihan eri purkista.

Eiköhän tämä tähän ketjuun sovi vaikka on hilkun asian vierestä. Löysin kaapista sinne unohtuneen monivitamiinipurkin. Parasta ennen aika mennyt pari kuukautta sitten. Onko mitään kasitystä meneekö tämmöset oikeesti miksikään?

Ei viittis heittää pois lähes täyttä purkkia. Aika varovastihan nuo päivämäärät tavan ruokaankin laitetaan ja siinä voi hyvin käyttää maalaisjärkeä, että mitä syö. Mutta mitäpä tämmösistä napaista ymmärtää, samalta näyttävät ja haisevat aina.

ehheh. Eihän ne lisävitamiinit ole mitään ihmeaineita, että terve henkilö jotain vaikutuksia huomaisi, jos muuten on ruokavalio kunnossa että siinä lautasella on muutakin kun sitä suomalaista vihannesta.

Ja eikös se mene niin ettei ylimääräset vitamiinit paljoakaan säily kehossa vaan tulee sitten luonnollista tietä ulos?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom