Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin mitäpä sitä syödä ollenkaan, kun kerran miltään ei tunnu. No eeei, vitsi vitsi. Huomaako tuon jotenkin että syöt vitamiineja, itse en huomaa. Ajattelen vaan että kaippa se vanhemmalla iällä sitten näkyy =)kun tuntuu et ihan sama syödä noit halpis vitskuja.ei mulla ainakaa olo oo sen ihmeellisempi ku kalliita vitskuja syödessä.ni mitäs sitä rahoja tuhlaamaan kalliisiin.
Kysyin apteekissa joku aika sitten, onko heidän mielestään eroja eri vitamiinivalmisteilla ja sain vastauksen, että (vain?) Multitabsin imeytyminen on tutkittu lääketieteellisesti. Niiden tehon olen huomannut itse ainakin siinä, että jos syön Multitabsin illalla (noin klo 21) herään yöllä noin kolmelta ja valvon tunnin.
Nyt syön ensimmäistä kertaa Rainbow:n monivitamiinia, mutta en viitsi ottaa sitä ihan huvin vuoksi iltaisin, niin en tiedä, toimiiko se.
(Kerron sitten jos testaan.)
:hyvä:jos syön Multitabsin illalla (noin klo 21) herään yöllä noin kolmelta ja valvon tunnin.
Nyt syön ensimmäistä kertaa Rainbow:n monivitamiinia, mutta en viitsi ottaa sitä ihan huvin vuoksi iltaisin, niin en tiedä, toimiiko se.
Pirkoista ja Rainbow jne puteleista puuttuu kaikkea oleellista, minkä saa samalla rahalla tai edullisemmin apteekin napeista. Sinkki ja magnesium esim on yleisiä puutteita mitkä yleensä löytyy apteekin monivitamiineista ja säännön mukaan puuttuu marketin napeista.
lidlin porevitskuja olen popsinut eikä voi ainakaan haukkua. maksaa sen euron tuubi missä muistaakseni 20 poretta.