Piriste ennen treeniä nautittavaksi

Eli nyt kun tämä koulu taas menee kovaa ja tulee nukuttua liian vähän ja muutenkin vähän flunssaa yms. oloa heikentävää on menossa niin tarvis salille jotain piristettä.

Meinaan vaan että on aina välillä veto pois ihan kokonaan ja sarjojen välissä tulee haukoteltua vähän liian syvään. Vielä en kuitenkaan kesken sarjojen haukottele joka lienee hyvä merkki :david:

Nyt tarvis tähän ongelmaan ratkaisua hakea. Eli ajattelin että minkäslaista piristettä esimerkiksi näistä kahdesta juomasta sais:

Skip Tränings Aktivator 780gr hintaan 425kr + pk
sisältää:

L-Fenylalanin............ 4000mg
Ginseng.................... 1000mg
Magnesium............... 500mg
B.6-vitamin............... 200mg
C-vitamin.................. 200mg
Dibencozide.............. 100mg
B.5(Pantoten)........... 100mg
Guerana................... 300mg

BULL'S Training Loader 1,5 kg hintaan 36,90€ + pk
sisältää:

Energiaa 1400kj / 334 kcal
Proteiinia (glutamiini) 10g
Hiilihydraattia 74g
Rasvaa 0g
Kreatiinia 10g
Glutamiinia 10g
Tauriinia 1g
C-vitamiinia 1000mg

Nämä kaks siis vaikuttais mielenkiintoisilta vaihtoehdoilta. Kumpi teidän mielestä parempi vai oisko vielä olemassa joitain muita vaihtoehtoja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olet siis hieman sairas ja huonokuntoinen, etkä pysty treenaamaan niin kuin terveenä. Tästä sitten päättelit tarvitsevasi piristeitä, ymmärsinkö oikein? :)

Toinen lähestymistapa ongelmaan voisi olla sellainen, että antaisit elimistöllesi normaalia enemmän lepoa, kunnes olet taas kunnossa.

Mulla ainakin tollaseen salilla haukotteluun on auttanut 500mg C-vitamiinia pari tuntia ennen treeniä.

Eli siltä pohjalta ottasin ainakin ite ton BULL'Sin paketin... Mut toisaalta kummastakaan tuotteesta ei ole omakohtaisia kokemuksia.:jahas:

Originally posted by J0u
http://personal.inet.fi/koti/pehkonen/tehoa.htm

kato tuolta 7 kohta

Kahvin kofeiini vaikuttaa niin, että yöuni jää noin 20...40 minuuttia lyhyemmäksi kuin henkilöllä joka ei juo kahvia.

Hoho, aika hyviä väittämiä, mistähän pehkonen on nämä keksinyt? imo ihan täyttä paskaa ainakin toi kohta.

Juo vaan sitä kahvia mutta muista juoda reilusti vettä. Tämä on mun mielipide kahvinjuojana. Ja olen myös kokeillut olla ilman kahvia.

Kahviahan ei periaatteessa kannattaisi juoda koskaan. Samaan tapaan kuin tupakkaa ei kannata polttaa. Kofet voi ottaa pillereistä kätevämmin ja ilman turhia muita ainesosia.

Originally posted by niakerlu
Mulla ainakin tollaseen salilla haukotteluun on auttanut 500mg C-vitamiinia pari tuntia ennen treeniä.

No niinpä tietysti... :rolleyes:

Ja itse suosittelen piristeeksi myös kahvia/teetä eli kofeiinia. Tietysti olisi parempi jos ei tarvitsisi piristeitä käyttää ollenkaan. Tuo Skipin tuote voi toimiakin, kun siinä on guaranaa, mutta kahvi on halvempi kofeiinin lähde. Ginsengit, dibencozidit ja vitamiinit eivät kyllä auta "haukotteluongelmassa". Tuosta L-fenyylialaniinista en tiedä miten käytännössä vaikuttaa, onko jollain kokemusta?

2 litraa appelsiinitäysmehua on mun suositus. C-vitamiinia on niin, että silmiä siristää ja lisäksi nesteen ja hiilarien tankkaaminen antaa lihaksiin semmosta turvotusta, että tekee mieli räjäyttää ne painot ylös.

Appelsiinimehu ei edes laita verensokeria heittelehtimään, niinku vois kuvitella.

Sen oon oikeen jonkun lehden sivuilta joskus taulukosta lukenu, että appelsiinimehun hiilarit antaa tosi tasasen vasteen. Oisko joku luku ollu melkeen 80 ku täysjyväriisikin oli vaan päälle sata. Eikä johtunu pelkästään siitä, että hedelmissä on fruktoosia.

Jään odottelemaan:confused: -kommentteja.......

Originally posted by Oneofus
Sen oon oikeen jonkun lehden sivuilta joskus taulukosta lukenu, että appelsiinimehun hiilarit antaa tosi tasasen vasteen. Oisko joku luku ollu melkeen 80 ku täysjyväriisikin oli vaan päälle sata. Eikä johtunu pelkästään siitä, että hedelmissä on fruktoosia.

Jään odottelemaan:confused: -kommentteja.......

:confused: Appelsiinimehun GI on jotain 40-50 (glukoosiin perustuva taulukko) ja kyllähän se nyt johtuu pelkästään fruktoosista. Kahdessa litrassa on 200g hiilareita, kuka seetanan hullu haluaa tankata 200g hiilareita ennen treeniä :confused: Mä en syö edes kahdessa päivässä noin paljon hiilareita :thumbs:

Kofeiinista oon ite sitä mieltä että se auttaa kyllä kunhan sitä EI käytä säännöllisesti. Eli veikkaisin että päivittäinen kahvinjuonti tai muu kofeiininkäyttö lähinnä haittaa, mutta jos ei käytä säännöllisesti niin ennen treeniä otettu kofeiinipaukku voi antaa kovastikin potkua.

Asiallinen tankkaus ja kolme-neljä kofeiini-pilsua. Sellasen gramman C-vitamiinia voi huvikseen heittää naamariin.

Kaikkinaiset energiajuomat sit kannattaa unohtaa niin pääsee huomattavasti halvemmalla.

Yksinkertaista ja toimivaa :D

hiilarien tankkaaminen antaa lihaksiin semmosta turvotusta, että tekee mieli räjäyttää ne painot ylös.

Jos mä vedän 2l appelsiinimehua, niin mulla ei räjähdä muu kun perse. Ei taida oikein sopia...

2 litraa appelsiinitäysmehua on mun suositus. C-vitamiinia on niin, että silmiä siristää ja lisäksi nesteen ja hiilarien tankkaaminen antaa lihaksiin semmosta turvotusta, että tekee mieli räjäyttää ne painot ylös.

Ei kannata vetää hirveesti vetää appelsiinitäysmehua, näin ainakin kuulin. Sisältää sitruunahappoa ja se hidastaa palautumista kuulemma. Tiedä häntä, mutta jos joku muu tietää paremmin niin valaiskoon minua?

Originally posted by Fat22
Kofeiinista oon ite sitä mieltä että se auttaa kyllä kunhan sitä EI käytä säännöllisesti.

Joo, jos kahvinjuontia harrastaa päivittäin, niin eipä siitä sitten treenibuusteriksi ole. Ainoastaan se että kahvia on pakko juoda, että olisi edes se "normaali" olo. Itse juon kahvia/teetä kolme kertaa viikossa, ennen treenejä, eikä tällaisella käytöllä kofeiini vielä menetä ollenkaan tehoaan.

Kofeiinista oon ite sitä mieltä että se auttaa kyllä kunhan sitä EI käytä säännöllisesti.

Minä kyllä ryystän kahvia päivittäin moneen otteeseen, mutta silti se toimii edelleen hyvin treeniboosterina. Itsekin ihmettelen.

Kofeiinista oon ite sitä mieltä että se auttaa kyllä kunhan sitä EI käytä säännöllisesti. Eli veikkaisin että päivittäinen kahvinjuonti tai muu kofeiininkäyttö lähinnä haittaa, mutta jos ei käytä säännöllisesti niin ennen treeniä otettu kofeiinipaukku voi antaa kovastikin potkua.

Kyllä mulla ainakin kofeiini ennen treeniä antaa potkua, vaikka juon yli 6-8 kuppia päivässä. Ajoitus ja määrä kai siinä on tärkein!?! Mutta jokainen on yksilö ja ei voi tietää mitään yleispätevää treeni boosteria! Ymmärtääkseni ylenpalttinen hiilaritankkaus tekee verensokeripiikin. Ennen treeniä on hyvä olo :evil:, mutta kesken leikin alkaa väsyttää entistä enemmän... :zzzz:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom