Piriste ennen treeniä nautittavaksi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No joo oikeestaan hyvä jos tuo kahvi lyhentää mun unia ois ikävä nukkua yli puolet päivästä, tällä hetkellä yö unta tulee n.12 tuntia joka yö :jahas: Kofeiinia tulee nautittua aika ronskisti sekä nappeina että kahvin kera, täyttä paska puhetta siis minun mielestä tollenne uni homma.

Meikällä menettää kyllä kofe selvästi tehoaan jatkuvasti käytettynä, vaikka käytän sitä pelkästään ennen treeniä pillereinä. Joskus 200mg sai silmät loistamaan kuin kissalla ja kädet tärisemään, mutta eipä potki enää. Pitää yrittää pitää kuukauden paussi kofeiinista. Kahvin juonnin olen lopettanut kokonaan.

2 eriävää vastausta on tullut noita kysyttyjä aineita kohtaan joten niiden perusteella en tee vielä mitään johtopäätöksiä.

Mutta tästä kahvin juonnista. Itse en juo kahvia ja ole voita kofeiini tabuja nakkaillu alas aina välillä kun väsyttää. Tulos on suunnilleen se että olo kohenee silmissä ja paikat alkaa täriseen. Potkua siis löytyy. Ongelmaksi muodostuukin se että mulla tahtoo mennä kokonaan keskittyminen treenistä ja muutenkin homma menee ihan säätämiseksi, kun otan kofeiinia. Siis kehon hermosto mulla ei oikeen tykkää toimia niinkuin normaalisti vaan käyttäytyy vähän miten sattuu. Sitten kun tuosta alkaa mennä vaikutus ohi, eli mulla menee noin 40min jälkeen niin alkaa väsyttään aivan sairaasti, jolloin tehot katoaa sitten aivan tyystin.:itku:

Olisiko noita tränings aktivatorin aineksia muuten myynnissä erillisinä jauhoina? Aattelin vaan että vois sekoitella vaikka tuommoisen Training Loaderin kanssa niin tulis varmaan halvemmaksi ja myös tehokkaammaksi tuommoinen aine.

Ota vähän treenimotivaatiota niin loppuu tollaset ongelmat

Kun itte takavuosina kokeilin tota L-Fenylalaniinia niin
se toi selvästi voimaa (esim. jossain 80-90% alueella
1-2 toistoo lisää = 6 > 7-8). Haittapuolena se että pakki
meni poikkeuksetta kunnolla sekasin. Vieläkin muistaa
kuinka 10 min päästä alko sormenpäitä,huulia,korvia jne. pisteleen ja kutiaan. Tarkemmin ajatellen siitä tuli vähän
samanlainen itsevarmuus treeniin kun kuurilla(lievenpänä).
Näin meillä....

Originally posted by Rock^
Juuri oli juttua toisessa threadissä että lihasten kasvulle/palautumiselle riittäisi jopa 6h yöunet, joten tuskin sillä väliä nukkuuko 10h vai 9h 40min :)

Ja mihin aikaan menee nukkumaan...Kaikilla ei ole edes sama vuorokausirytmi.

No juuh tottakai jos ottaa päivittäisen kahviannoksen lisäksi kofeiinia niin kaippa sitä sitten on sen verran taas ENEMMÄN veressä että piristyy. Mutta tosiaan itelleni tulee ainakin todella nopeesti just toi efekti että on pakko saada kofeiinia että ois edes jossainmäärin normaali vireys eli ei pääse aamulla MITENKÄÄ sängystä ylös ilman kunnon kofeiinipaukkua.

Originally posted by Force
Meikällä menettää kyllä kofe selvästi tehoaan jatkuvasti käytettynä, vaikka käytän sitä pelkästään ennen treeniä pillereinä. Joskus 200mg sai silmät loistamaan kuin kissalla ja kädet tärisemään, mutta eipä potki enää. Pitää yrittää pitää kuukauden paussi kofeiinista. Kahvin juonnin olen lopettanut kokonaan.

Miksi et sitten aloita kahvin juontia? Ei kai se niin vaarallista ole, vai?

Minä ainakin joskus kokeilin kofeiininappeja, eikä ne potkineet oikein millään tavalla ja toleranssi vaan kasvoi, mutta kun ottaa kupin tai kaksi kuumaa kahvia, niin varmasti aina "potkii" ja lämmittää kivasti vatsassa. Toimii vaikka menisi ihan vakiomäärillä. Kahvi onkin minun lisäravinnelistalla ykkösenä.

Originally posted by Fat22
Kofeiinista oon ite sitä mieltä että se auttaa kyllä kunhan sitä EI käytä säännöllisesti. Eli veikkaisin että päivittäinen kahvinjuonti tai muu kofeiininkäyttö lähinnä haittaa, mutta jos ei käytä säännöllisesti niin ennen treeniä otettu kofeiinipaukku voi antaa kovastikin potkua.

Itse en juo kahvia ja siksi kofeiinitabletit ennen treeniä tuottaa vain heikon olon!

Kahvia tulee juotua sellaset 2-5 mukillista päivässä, eli 0,4-1,0l. Kyllä se kahvi ainaki mua piristää ja antaa treeneihin lisää potkua, vaikka sitä paljon juoki. Illemmalla en enää juo kahvia, joten enpä usko että sillä mitään radikaalia vaikutusta mun yöunien pituuteen tai laatuun on.

Oon tosin nykyään alkanu pitää sunnuntait ihan kofeiinittomina päivinä ja sillon on ollu havaittavissa pientä päänsärkyä. Mut kyllä se kahvi sit taas maanantai aamuna maistuu hyvälle :kuola:

Originally posted by Amerikan Jeesus
2 eriävää vastausta on tullut noita kysyttyjä aineita kohtaan joten niiden perusteella en tee vielä mitään johtopäätöksiä.

No toi skipin tuotehan on pois suljettu vaihtoehto jo sen takia, että siinä on kofeiinia, joka ei ilmeisesti sulle sovi. Training loader on taas hiilaritankkaukseen tarkoitettu tuote, joten jos sulle heittelee verensokeri helposti, kuten suurimmalla osalla ihmisistä, niin 70 g erittäin nopeasti imeytyvää hiilaria ei varmaan ainakaan piristä. Voi olla että tulee heikotus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom